koekje erbij?
woensdag 21 maart 2012 om 17:05
Aangezien ik de laatste tijd een echte veelvraat ben, wil ik het liefst bij iedere kop thee die ik drink een koekje erbij ( En ik drink toch wel snel 3 koppen thee per dag. Het hoeft uiteraard niet iedere keer een dikke vette gevulde koek te zijn ofzo hoor! Echt niet. Maar een bastogne koekje of een bokkepootje ofzo dat gaat er iedere keer met smaak in bij mij. En het aller lekkerste koekje vind ik nu op dit moment de dubbele biscuit met chocola ertussen (jammie)
Ik ben benieuwd of ik er als ik straks de 90 kilo heb bereikt nog zo overdenk.
Ben ik verwend? Of zijn er wel meer die dus dagelijks gewoon een half pak koekjes weg kauwen en zo ja welke dan?
Ik ben benieuwd of ik er als ik straks de 90 kilo heb bereikt nog zo overdenk.
Ben ik verwend? Of zijn er wel meer die dus dagelijks gewoon een half pak koekjes weg kauwen en zo ja welke dan?
woensdag 21 maart 2012 om 17:09
Als ik iedere dag koek zou eten kan ik ze beter meteen vanuit de verpakking op mijn heupen plakken.
Ik kan het me niet veroorloven, koek eten. Ja, eens per week maar niet iedere dag.
Mijn broer eet iedere dag een pak koek (momenteel vooral pindakoeken) en komt geen gram aan.
Is koekjes van de reformwinkel wat? Van die platgeslagen sesam of haverdingen met honing of rietsuiker?
Ik kan het me niet veroorloven, koek eten. Ja, eens per week maar niet iedere dag.
Mijn broer eet iedere dag een pak koek (momenteel vooral pindakoeken) en komt geen gram aan.
Is koekjes van de reformwinkel wat? Van die platgeslagen sesam of haverdingen met honing of rietsuiker?
woensdag 21 maart 2012 om 17:17
Ik ben begonnen met veel lekker fruit in huis te halen en dan fruit bij/na de thee of een beschuit met aardbeien. Verder nog 1 koekje bij de koffie (ook nog maar 1 kopje koffie) 's avonds met manlief op de bank tijdens de DWDD. We hebben er echt een soort v minitraditie bij, sinds we hier DWDD kunnen kijken via internet. Zo maak ik het ene koekje nog specialer, echt een "momentje" dus.
Optimist tot in de kist!
woensdag 21 maart 2012 om 17:21
Doordeweeks maal ik er eigenlijk niet om, maar in het weekend kan ik er wel 3 pakken koek doorheen jagen. Het is maar net met welke koekjes ik op dat moment wat heb. (En vandaar dus ook dat ik nu maar eens aan de lijn ben geslagen, want daar wordt je idd veels te zwaar van!)
Overigens zijn die sesamkoekjes ook zeker niet calorie-arm!
Overigens zijn die sesamkoekjes ook zeker niet calorie-arm!
woensdag 21 maart 2012 om 17:22
quote:eleonora schreef op 21 maart 2012 @ 17:09:
Als ik iedere dag koek zou eten kan ik ze beter meteen vanuit de verpakking op mijn heupen plakken.
Die eet ik, bijna dagelijks, 2 of 3.
Lekker!
Ik heb nu met gember en walnoot. Ze zijn gezoet met maismoutstroop. Billy's Farm... Yammie!
Lekker!
Ik heb nu met gember en walnoot. Ze zijn gezoet met maismoutstroop. Billy's Farm... Yammie!
woensdag 21 maart 2012 om 17:30
quote:Francisca_ schreef op 21 maart 2012 @ 17:22:
[...]
Lekker!
Bedoel ik. Dat soort koeken.
En de sesamdingen zijn niet caloriearm maar niet zo ongezond als die Unilever koekjes.
[...]
Lekker!
Bedoel ik. Dat soort koeken.
En de sesamdingen zijn niet caloriearm maar niet zo ongezond als die Unilever koekjes.
woensdag 21 maart 2012 om 17:31
quote:ailien schreef op 21 maart 2012 @ 17:18:
Ik zou binnen no-time overgewicht hebben met jouw eetpatroon.... Wil je echt die kant op? Waarom zijn die koekjes zo belangrijk voor je?Ik ben zwanger ( misschien een verkeerd ecxuus om het dan maar te klakkeloos doen maar t is wel zo en ik vind het heerlijk ook nog ) En in het begin at ik ze om de misselijkheid weg te eten en nu gewoon bij de thee omdat ik daar op de een of andere manier behoefte aan heb. Ik hoop dat het na de bevalling weer af neemt want voor die tijd had ik er ook nooit zo veel behoefte aan aan al die zoetigheid. Maar nu...........
Ik zou binnen no-time overgewicht hebben met jouw eetpatroon.... Wil je echt die kant op? Waarom zijn die koekjes zo belangrijk voor je?Ik ben zwanger ( misschien een verkeerd ecxuus om het dan maar te klakkeloos doen maar t is wel zo en ik vind het heerlijk ook nog ) En in het begin at ik ze om de misselijkheid weg te eten en nu gewoon bij de thee omdat ik daar op de een of andere manier behoefte aan heb. Ik hoop dat het na de bevalling weer af neemt want voor die tijd had ik er ook nooit zo veel behoefte aan aan al die zoetigheid. Maar nu...........
woensdag 21 maart 2012 om 17:33
quote:Francisca_ schreef op 21 maart 2012 @ 17:22:
[...]
Lekker!
Ik heb nu met gember en walnoot. Ze zijn gezoet met maismoutstroop. Billy's Farm... Yammie!Ik wil niet lullig doen, maar het is evengoed een caloriebom. En 2 of 3 per dag? Eerlijk gezegd is 1 al teveel en zeker niet elke dag. Eet je wel genoeg fruit/tussendoortjes?
[...]
Lekker!
Ik heb nu met gember en walnoot. Ze zijn gezoet met maismoutstroop. Billy's Farm... Yammie!Ik wil niet lullig doen, maar het is evengoed een caloriebom. En 2 of 3 per dag? Eerlijk gezegd is 1 al teveel en zeker niet elke dag. Eet je wel genoeg fruit/tussendoortjes?
woensdag 21 maart 2012 om 18:04
woensdag 21 maart 2012 om 18:08