Koken voor date?

06-06-2010 13:47 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
lekkerrrr!

maar wikkel dan nog wel even parmaham om die kipfiletjes
Verschillende kleine gerechtjes ipv één grote lijkt mij slim, dan is de kans dat jouw gast het lust een stuk groter. Afwisseling dus.
quote:Liv schreef op 06 juni 2010 @ 18:17:

Pasta natuurlijk. Want daar kun je alle kanten mee op

Een student, voor het eerst voor hem koken ........ en dan pasta......

hopelijk moet je dan geen indruk op hem maken en wil je gewoon vrienden blijven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:ChantalJS schreef op 06 juni 2010 @ 14:34:

Wat een lekkere dingen staan hier zeg!

willen jullie misschien het recept er bij zetten, dan kan ik ze ook eens uitproberen.

En SweetSummer veel plezier en succes met de eetdate.Welke recepten zou je willen hebben dan chantal ?
quote:Starshine schreef op 06 juni 2010 @ 18:29:

lekkerrrr!

maar wikkel dan nog wel even parmaham om die kipfiletjesGoed idee!
SweetSummer: doen!

Succes en veel plezier.
Gewoon vers wat in de aanbieding is. Dan ben je al een heel eind. Van veel eten wordt je loom

Je kan altijd nog een (stok)broodje met paté en ander lekker beleg op tafel zetten voor als het toch te weinig was
en als toetje )eton mess

Tip: vervang de aardbeien voor frambozen (gewwon bij de AH uit de diepvries, goedkoper dan vers
wat ik voor het eerst voor mijn vriend heb gekookt was.. uuuhm.. oja van die knorr wereldgerechten wraps. toen was ik best trots dat ik ZULK lekker eten had gemaakt.

nu schaam ik me vooral dood als ik denk dat ik iets uit een pakket heb gemaakt..
Ik zou niets maken. Gewoon bestellen of samen halen. Of nog beter: samen buiten de deur een hapje eten. Heb je ook geen afwas En dan kan je gelijk zien hoe hij zich zoal gedraagt.

Heb ooit een date gehad met een zeer aantrekkelijke, intelligente man, waarop ik zo ben afgeknapt tijdens een etentje (eerste date dus). Hij gedroeg zich alsof hij de koning was en dacht dat het personeel van het restaurant niets anders te doen had dan hem op z'n wenken bedienen. Schaamverwekkend! En dat ging maar door... tot ik er genoeg van had, ben opgestaan onder het mom 'toilet', mijn verontschuldiging heb aangeboden aan de kelner, heb uitgelegd dat we een eerste date hadden en dat ik het zat was en naar huis zou gaan. Heb mijn deel van de rekening betaald en heb hem daar laten zitten. De kelner vond 't briljant

Maar goed... als je toch echt thuis wil eten: pasta werkt altijd prima. Makkelijk, lekker, snel. En wat extra hapjes erbij: bruschetta, kleine tomaatjes met bolletjes mozzarella erin. Jammie!
Stoer Lizzl!
H*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven