Kookboeken

27-09-2020 16:46 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op koken en ik vind het ook erg leuk om door kookboeken te bladeren en nieuwe dingen uit te proberen. Dus ik ben benieuwd, wat zijn jullie favoriete kookboeken? En waarom?
Alle reacties Link kopieren
Bijna retro en gemakkelijk te maken.
:)

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
27-09-2020 19:48
Bijna retro en gemakkelijk te maken.
:)

Afbeelding

Doet me denken aan het "mens, ga koken!" van Pim Fortuijn tegen Wouke van Scherrenburg :biggrin:
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 27-09-2020 19:51
0.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ook heel leuk. Syrische keuken.

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
27-09-2020 19:50
Doet me denken aan het "mens, ga koken!" van Pim Fortuijn tegen Wouke van Scherrenburg :biggrin:
:rofl:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die met de gele kaft.

Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
[quote=Snoesje666 post_id=31953543 time=1601229079 user_id=28398]
Ook heel leuk. Syrische keuken.

Wat grappig, ik heb jarenlang in Syrië gewoond. Syrische keuken heeft geen geheimen meer voor mij 🙂
Alle reacties Link kopieren
De Souk van Salma Hage
Ik heb ook echt een kookboekentik. Op nummer 1: ‘Het kookboek’ van Ottolenghi. De naam zegt het al. Als ik maar 1 boek mocht uitkiezen uit mijn collectie, dan neem ik deze mee onder mijn arm.

En van hem ook: Simpel, Jeruzalem en de nieuwste Flavour ziet er weer veelbelovend uit. Sweet is ook erg leuk, voor de wat apartere baksels.

Alles van Jamie, die recepten zijn gewoon echt lekker en van smaak en goed voor normaal avond eten. Met name: de kookrevolutie (alledaagse gerechten) en Wedden dat ik van jou een topkok van maken (die risottos!).

In de categorie bakboek: