Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Wat doet die champignonsnijder dan zo speciaal? Heb er serieus geen beeld bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
niks speciaals , is gewoon een eiersnijder en handig voor vanalles wat zacht is, ik snij er ook bollen mozzarella mee in mooie plakjes .
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die eiersnijder heel stevig. Laatst er één bij blokker gekocht, na één keer gebruik waren de ijzeren snijdingen al helemaal krom.
En ik zie dat je ze online kunt bestellen. En het is gemaakt van ijzer, geen plastic.

https://www.lidl-shop.nl/ERNESTO-Keukengerei/p100232542
Niemand is onmisbaar
Emma95 schreef:
13-03-2018 18:52
Ik zie nergens de paaseitjes met kokos....
Bij de Lidl in Lochem hebben ze die er al wel liggen.
De Aldi in Lochem is trouwens geheel verbouwd in nieuwe stijl sinds 3 weken .Ze hebben nu ook die broodjes wat Lidl/Ah hebben maar dan meer beperkt zoals AH.
Het is er stukken op vooruit gegaan. Wie heeft bij jullie ook een Aldi nieuwe stijl?
Wie heeft de petit fours met amandel marsepeinvulling al gegeten?
Ziet er zo heerlijk uit maar ik haal nog niets in huis voor Pasen veel te verleidelijk.
https://www.lochemsnieuws.nl/2018/02/22 ... di-lochem/

Even een foto erbij,zo gaan alle Aldi's worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb de kokoseitjes gevonden hoor. Ze zijn turquoise.

Bij de vers gebakken broodjes afdeling hebben ze nu ook 1-persoons appeltaartjes met spijs.
Heb ze nog niet getest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoo, dat ziet er goed uit Habbekratz. De Aldi hier gaat verhuizen naar een nog nieuw te bouwen pand. Ben benieuwd of die dan ook zo mooi wordt, ga ik daar zeker vaker langs.
Niemand is onmisbaar
Ik ken de Aldi nieuwe stijl inderdaad. Mooie winkel, overzichtelijk, mooi uitgestalde producten en ook die verasafdeling met broodjes en brood. Toch vrij uitgebreid waar ik de Aldi heb gezien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb hem besteld bojoti! (Met nog een hoop andere dingen :facepalm: )
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
wiezel schreef:
14-03-2018 14:37
Ik heb hem besteld bojoti! (Met nog een hoop andere dingen :facepalm: )
Top! :proud: :yes:
Ja ik ken dat, ga je voor 1 dingetje naar de Action kom je met een boodschappentas vol thuis :biggrin:
Niemand is onmisbaar
Wiezel, wat heb je voor klachten dat champignons snijden zo veel pijn doet? Wat vervelend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Troeteltje schreef:
14-03-2018 16:47
Wiezel, wat heb je voor klachten dat champignons snijden zo veel pijn doet? Wat vervelend.
Ik heb ernstige ME. Erg veel pijn in handen oa. Soort reumatische pijn.
En ik kan niet zo lang staan, en met zo'n snijder gaat het ook lekker snel.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
bojoti schreef:
14-03-2018 15:28
Top! :proud: :yes:
Ja ik ken dat, ga je voor 1 dingetje naar de Action kom je met een boodschappentas vol thuis :biggrin:
Hahaha yep...
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
Die bladerdeegkaasstengels van de Lidl zijn zoooo lekker
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Vandaag weer heerlijke lamsrack en lamskarbonaden gekocht.
Oh Wiezel, wat naar. Fijn dat kleine hulpjes zo veel plezier geven aan jou.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lief van je troeteltje. Ja ik heb sinds kort ook zo'n ding om potjes makkelijk te openen. :yes:
Na 15 jaar (niet al zolang zo ernstig gelukkig) eindelijk "geaccepteerd" dat ik dingen niet meer kan. En heb mezelf beloofd het mezelf zo comfortabel mogelijk te maken. Dus dit soort dingen zijn top!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
wiezel schreef:
14-03-2018 18:11
Lief van je troeteltje. Ja ik heb sinds kort ook zo'n ding om potjes makkelijk te openen. :yes:
Na 15 jaar (niet al zolang zo ernstig gelukkig) eindelijk "geaccepteerd" dat ik dingen niet meer kan. En heb mezelf beloofd het mezelf zo comfortabel mogelijk te maken. Dus dit soort dingen zijn top!!
Heel slim bedacht van je, champignons snijden met een eiersnijder.
...
Als je een goede stevige eiersnijder hebt kun je er ook tomaten mee doen. Hebben we jaren gedaan en toen ging ie kapot en de opvolgers waren ook niet stevig genoeg :(
Alle reacties Link kopieren Quote
closednote schreef:
14-03-2018 19:35
Als je een goede stevige eiersnijder hebt kun je er ook tomaten mee doen. Hebben we jaren gedaan en toen ging ie kapot en de opvolgers waren ook niet stevig genoeg :(
Oh jammer!
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Hmm nou ik zou nog niet te hard juichen dat je champignons kunt snijden met de eiersnijder van de Lidl. Bij mij bogen de draadjes wel stuk. Waren wel kastanjechampignons, die zijn wat steviger denk ik. Maar het is wel echt een eiersnijder, niet bedoeld voor andere dingen.

Afbeelding

champignonssnijders hebben veel dikkere ijzeren snijbladen
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
De advocaat vla is erg lekker net als de kwarkdip met rode paprika en bietjes.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Van de week heb ik het verse maaltijdpakket voor couscous geprobeerd. Lekker! Oa met gedroogde amandelen erin. Snel te maken voor een makkelijke dag.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven