Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Alle reacties Link kopieren Quote
Oslodeeerste schreef:
30-01-2019 20:58
De chips van Lidl bevat verschrikkelijk veel zout. Kun je dus beter niet kopen.
Meer dan andere merken bedoel je?
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Erizon schreef:
07-02-2019 08:32
.
Geen wegwerp. Is een turquoise ding waar je een nieuw mesje op kunt klikken. Dan 4,50 of zo voor drie nieuwe mesjes die (vind ik) erg op venus lijken.

Super dan ga ik die proberen, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ttroeteltje schreef:
31-01-2019 08:54
Die Pretzel chocolade rondjes van de Amerikaanse week nu 2 zakken voor 2 euro.....uitverkoop. Lekker!

Die zijn zeker lekker.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Ik heb weer Retsina ingeslagen. Ben er blij mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zanahoria schreef:
07-02-2019 08:36
Weet iemand of de Lidl ook nu in de winter zonnebrandcreme heeft?
(Heb er geen in de buurt zitten, maar als ze zonnebrand hebben, fiets ik graag een stuk om)
Mocht iemand geïnteresseerd zijn: het antwoord is nee. :-P
Alle reacties Link kopieren Quote
:rofl:
Zanahoria schreef:
08-02-2019 18:47
Mocht iemand geïnteresseerd zijn: het antwoord is nee. :-P
:HA:

Action heeft nog wat zonnebrand in het assortiment.
Alle reacties Link kopieren Quote
_CarmiggelT_ schreef:
07-02-2019 08:46
Meer dan andere merken bedoel je?
Ja.

Ik vergelijk meestal het zoutgehalte en de producten van Lidl die ik heb vergeleken met die van AH, bevatten meer zout.
...
daarom vind ik chips bij de lidl het lekkerst, chips hoort lekker zout te zijn
Alle reacties Link kopieren Quote
Yippie vega salami van de lidl is de enige vega broodbeleg variant van vlees dat ik lekker vind in Nederland. In duitsland koop ik wel heel graag een vega vleeswaren maar daar kom ik helaas niet zo gek vaak.

De vanille skyr is trouwens zo vaak zo goed als op. Ik kom er eens in de 2 a 3 weken en wil dan graag inslaan ik ontbijt ermee maar helaas ik mag tegenwoordig al blij zijn als er 3 bekers staan. Het wordt tijd dat eindelijk de lidl in het dorp er komt dan kan ik vaker langs gaan nu moet ik 12 km fietsen.
Die met fruit vind ik totaal niet lekker dus die vallen helaas af.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
10-02-2019 19:27
Yippie vega salami van de lidl is de enige vega broodbeleg variant van vlees dat ik lekker vind in Nederland. In duitsland koop ik wel heel graag een vega vleeswaren maar daar kom ik helaas niet zo gek vaak.

De vanille skyr is trouwens zo vaak zo goed als op. Ik kom er eens in de 2 a 3 weken en wil dan graag inslaan ik ontbijt ermee maar helaas ik mag tegenwoordig al blij zijn als er 3 bekers staan. Het wordt tijd dat eindelijk de lidl in het dorp er komt dan kan ik vaker langs gaan nu moet ik 12 km fietsen.
Die met fruit vind ik totaal niet lekker dus die vallen helaas af.
Ik heb ze ook meteen weer alle 3 gekocht. Het vega broodbeleg bij Ekoplaza is ook wel lekker maar vind deze ook net wat lekkerder.
Ik zit weer vol verwachting te wachten tot de Lidl weer komt met heerlijk lamsvlees en konijnenbouten rondom de Pasen. Ik denk niet dat het nog lang gaat duren. Dan ga ik mijn vriezer weer vol douwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zal wel al gezegd zijn maar ik vind de Carpaccio erg lekker bij de Lidl.
Alle reacties Link kopieren Quote
linnylow schreef:
10-02-2019 21:06
Zal wel al gezegd zijn maar ik vind de Carpaccio erg lekker bij de Lidl.
Klopt, ik heb het ook eens gezegd. Wij hebben het al 2 jaar als voorgerecht gegeten met Kerst, smullen hoor! Ik bedoel de zalm he.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren Quote
Chips met azijn vond ik erg lekker!
Alle reacties Link kopieren Quote
the_Wicked_Witch schreef:
08-02-2019 20:48
:HA:

Action heeft nog wat zonnebrand in het assortiment.
Ik wilde graag het huismerk van lidl proberen (cien) omdat dat zo goed bekend staat. Nu maar gewoon huismerk van de kruidvat gekocht.
Ze hadden overigens wel aftersun :confused:
Alle reacties Link kopieren Quote
Brood met zonnebloempitten, havermout, haverbrood, diepvriesfruit voor de smoothies, groente en fruit.
Erizon schreef:
07-02-2019 08:32
.
Geen wegwerp. Is een turquoise ding waar je een nieuw mesje op kunt klikken. Dan 4,50 of zo voor drie nieuwe mesjes die (vind ik) erg op venus lijken.
Aaaah, dat is anders dan ik bedoel. Dus wellicht die wel fijn.
Zanahoria schreef:
10-02-2019 22:30
Ik wilde graag het huismerk van lidl proberen (cien) omdat dat zo goed bekend staat. Nu maar gewoon huismerk van de kruidvat gekocht.
Ze hadden overigens wel aftersun :confused:
De zonnebrand van Cien heb ik weg gegooid want wij vinden hem erg stinken. Zit een beetje een lucht van bouillon aan.
Kan iemand me vertellen wat de literemmer yoghurt Griekse stijl mager kost?

En de kcalorieen, voedingsstoffen, vet, koolhydraten, zout etc.

Wil het vergelijken met product van een andere supermarkt, er extra voor omrijden ef geen zin in. ;-))
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 11-02-2019 18:48
5.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken alleen de emmertjes Griekse yoghurt. Daarvan eet ik elke ochtend drie eetlepels, met bessen en een gedroogde abrikoos en pruim in stukjes. Red ik het de hele ochtend op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het bio-knackebrod met sesam is ook erg lekker (en vrij nieuw volgens mij). Zit in een doosje van 3x5 stuks.
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren Quote
Blondie456 schreef:
11-02-2019 11:01
De zonnebrand van Cien heb ik weg gegooid want wij vinden hem erg stinken. Zit een beetje een lucht van bouillon aan.
En het vlekt op witte kleding, wat je er niet meer uit krijgt in de was.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Vergeetmenietje1980 schreef:
10-02-2019 19:15
daarom vind ik chips bij de lidl het lekkerst, chips hoort lekker zout te zijn
Ik ook! De cheese onion chips zijn heerlijk, juist omdat ze zo zout zijn.
Gezond zal het inderdaad niet zijn, maar ik eet dan ook niet iedere dag zo’n zak leeg ;-)
Pizza Mozerella, twee voor een paar euro. De allerlekkerste pizza's! O nee, wacht even, in de periodieke Italiaanse weken hebben ze meestal pizza Arrabiata (of zoiets), die zijn nóg lekkerder.

Veel biologische producten zijn uitstekend: vooral de biologische kaas is een aanrader.

Extra pure chocola (81% cacao) genaamd "Arriba Superieur".

Brie.

Vierlaags pleepapier (paarse verpakking), ideale verhouding tussen dikte, zachtheid en stevigheid.

Scheermesjes. Beetje lullig houderysteem, maar de mesjes zijn verbazingwekkend goed gezien de lage prijs. Exit Wilkinson en Gilette...

Doucheschuim met dennegeur. Grote flacon met lekker ouderwetsige frisse geur.

Groente en fruit.

Eieren (bio of kipster).

Griekse yoghurt in emmer. Wel de volle versie, niet de light.

Ongebrande noten.

Kordaat-pils.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven