Lunch restaurant regio Utrecht

09-12-2011 17:55 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaan wij een geregistreerd partnerschap aan, zonder ceremonie en dus alleen met onze getuigen. We willen na het zetten van onze handtekening daarna onze getuigen meenemen om te lunchen. Om de dag toch wat specialer en feestelijker te maken wilden we liever niet gewoon ergens een broodje gaan eten, maar wat uitgebreider gaan lunchen. Heeft iemand een idee waar dit leuk kan in of om Utrecht? Liefst met parkeergelegenheid en het is op een doordeweekse dag. Ik heb al veel zitten zoeken, maar kan nog niet echt iets vinden.. Alvast bedankt voor jullie hulp!
De Nonnerie in Maarssen?

Wel wat luxer, maar dat past wel bij een feestelijke gelegenheid als dit!
ik vond de nonnerie eigenlijk best heel erg duur en niet specifiek dat waard zeg maar. Ik vond het een beetje opgeklopte lucht.

Ik heb helaas geen andere goede tip voor je. Wel alvast gefeliciteerd!
De bakkerswinkel. Hartje Utrecht. Parkeren in de parkeergarage Kruisstraat (want harte centrum...), en op een doordeweeksedag is het daar niet zo gierend druk als in het weekend........

En als je vertelt waarom je komt kunnen ze de boel vast speciaal opleuken bij je tafel. Daar zijn ze goed in!
Vond het eten wel goed, maar was in zakelijke setting dus de prijs heb ik niet echt gezien/op gelet. Je zou zomaar gelijk kunnen hebbn Floortje!

Qua restaurant is dit het enige dat ik zo kon bedenken, ben verder niet zo bekend in de regio Utrecht.
Zojo ik betaalde voor een simpel broodje met wat geitenkaas en dressing 15 euro geloof ik. Dat vond ik echt absurd heel eerlijk gezegd. Was lekker hoor, maar bijzonder ehm nee...
Doorrijden naar Breukelen en daar lunchen bij Slangevegt.
Bakkerswinkel is leuk, maar wel klein. Ik weet niet hoeveel gasten je hebt, maar het wordt al snel krap. Bovendien is de meeste zitruimte beneden en moet je een heel steile trap af. Niet handig als je minder beweeglijke gasten hebt. Het eten is er wel heel lekker en bijzonder.

Broers ken ik persoonlijk niet, maar ik heb er goede verhalen over gehoord. Is ook middenin het centrum, maar vlakbij een parkeergarage. Het is wat groter en iets chiquer. De high tea schijnt fantastisch te zijn.
De veldkeuken in Bunnik. Biologisch eten, lekker brood en goed bereikbaar.
quote:Liquorice schreef op 09 december 2011 @ 19:10:

Broers ken ik persoonlijk niet, maar ik heb er goede verhalen over gehoord. Is ook middenin het centrum, maar vlakbij een parkeergarage. Het is wat groter en iets chiquer. De high tea schijnt fantastisch te zijn.

Iens.nl is het niet met je eens anders (en ik ook niet).

Kan zelf De Goedheyd aanraden, maar wij hebben daar diner gedaan, dus weet niet hoe de lunch is. Maar goede bediening & service, wordt rekening gehouden met dieetwensen. Maar wel hartje centrum.
De goedheyd is heel goed.... maar doen die ook lunch?
Oudaen op de Oude Gracht?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Broers is niet chic en de high tea is ook zeker niet luxe.

Misschien is Bis wat, vlakbij P Springhaver/Springweg. Wel reserveren. Ken het alleen van High Tea, niet van lunch.
Moet het in Utrecht stad zijn, of in de regio? Tante Loes in Rhenen is erg leuk, fijne sfeer, mooi aangekleed en heerlijk eten! Ligt ook heel leuk aan het water.
Bubbles and blessings in Bilthoven is ook wel leuk trouwens. Le Promenade in Baarn is ook goed. Brocante in Driebergen. Maar Tante Loes is echt favoriet hier voor een bijzondere gelegenheid.
in utrecht zelf is het polmanshuis erg goed, wel duur.

in bunnik heb je restaurant vroeg heerlijk brood en mooie sfeer alleen is de kaart niet heel uitgebreid of bijzonder.

in bilthoven zit ook een leuke zaak. bubbel and blessings
hahaha mosterd zie ik momo :-) ik ga eens naar tante loes kijken :-)
De Kastanjehof in Lage Vuursche.
Bedankt voor alle reacties! Heel wat restaurants waar ik nog niet eerder van gehoord heb en dus ook niet op zou zijn gekomen, leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven