Lunch restaurant regio Utrecht
vrijdag 9 december 2011 om 17:55
Binnenkort gaan wij een geregistreerd partnerschap aan, zonder ceremonie en dus alleen met onze getuigen. We willen na het zetten van onze handtekening daarna onze getuigen meenemen om te lunchen. Om de dag toch wat specialer en feestelijker te maken wilden we liever niet gewoon ergens een broodje gaan eten, maar wat uitgebreider gaan lunchen. Heeft iemand een idee waar dit leuk kan in of om Utrecht? Liefst met parkeergelegenheid en het is op een doordeweekse dag. Ik heb al veel zitten zoeken, maar kan nog niet echt iets vinden.. Alvast bedankt voor jullie hulp!
vrijdag 9 december 2011 om 18:09
vrijdag 9 december 2011 om 19:10
Bakkerswinkel is leuk, maar wel klein. Ik weet niet hoeveel gasten je hebt, maar het wordt al snel krap. Bovendien is de meeste zitruimte beneden en moet je een heel steile trap af. Niet handig als je minder beweeglijke gasten hebt. Het eten is er wel heel lekker en bijzonder.
Broers ken ik persoonlijk niet, maar ik heb er goede verhalen over gehoord. Is ook middenin het centrum, maar vlakbij een parkeergarage. Het is wat groter en iets chiquer. De high tea schijnt fantastisch te zijn.
Broers ken ik persoonlijk niet, maar ik heb er goede verhalen over gehoord. Is ook middenin het centrum, maar vlakbij een parkeergarage. Het is wat groter en iets chiquer. De high tea schijnt fantastisch te zijn.
vrijdag 9 december 2011 om 19:19
quote:Liquorice schreef op 09 december 2011 @ 19:10:
Iens.nl is het niet met je eens anders (en ik ook niet).
Kan zelf De Goedheyd aanraden, maar wij hebben daar diner gedaan, dus weet niet hoe de lunch is. Maar goede bediening & service, wordt rekening gehouden met dieetwensen. Maar wel hartje centrum.
Iens.nl is het niet met je eens anders (en ik ook niet).
Kan zelf De Goedheyd aanraden, maar wij hebben daar diner gedaan, dus weet niet hoe de lunch is. Maar goede bediening & service, wordt rekening gehouden met dieetwensen. Maar wel hartje centrum.