Moderator - Eten
dinsdag 11 september 2007 om 20:31
Beste forummers,
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 21 januari 2010 om 23:40
Abster, ik heb je post verwijderd. Overigens kun je dit ook zelf: als je bij je post rechtsboven op het tekentje klikt dat eruit ziet als een beschreven vel papier met een pennetje, kun je je post editten. Als je alle tekst wilt verwijderen kun je bijvoorbeeld alleen een puntje zetten want er moet wel iets in de post staan.
zondag 7 februari 2010 om 14:37
quote:Moonlight82 schreef op 07 februari 2010 @ 14:21:
Tugo maakt reclame in 'bewust eten'
(is overigens zijn enige post op het hele forum)Bedankt, er is iets mee gedaan.
Tugo maakt reclame in 'bewust eten'
(is overigens zijn enige post op het hele forum)Bedankt, er is iets mee gedaan.
zondag 21 februari 2010 om 10:20
quote:compu schreef op 21 februari 2010 @ 09:17:
Ik wil een kaasvraag stellen, er is toch wel al ergens een kaastopic? Voordat ik er 1 open, vraag ik het maar even.Ik zou zeggen, kijk even in de index: Dé INDEX voor de pijler eten
Ik wil een kaasvraag stellen, er is toch wel al ergens een kaastopic? Voordat ik er 1 open, vraag ik het maar even.Ik zou zeggen, kijk even in de index: Dé INDEX voor de pijler eten
donderdag 4 maart 2010 om 17:54
Kookclub Arnhem is verplaatst naar het prikbord
vrijdag 5 maart 2010 om 14:04
Wie wil mij het TLC dieet verkopen?
Is verplaatst naar het prikbord.
Is verplaatst naar het prikbord.
zondag 7 maart 2010 om 10:44
quote:Kabouter23 schreef op 07 maart 2010 @ 10:00:
Hai!
Mijn vriend is nu ook lid geworden van het forum, maar gezien de regel over dubbelnicken.. mogen we wel in hetzelfde topic posten? Hij heeft een heel andere naam dan mij!
Bedankt alvast Ik heb het in jullie notes gezet. Dan wordt er rekening mee gehouden.
Hai!
Mijn vriend is nu ook lid geworden van het forum, maar gezien de regel over dubbelnicken.. mogen we wel in hetzelfde topic posten? Hij heeft een heel andere naam dan mij!
Bedankt alvast Ik heb het in jullie notes gezet. Dan wordt er rekening mee gehouden.

maandag 8 maart 2010 om 15:39
quote:Virginia_38 schreef op 08 maart 2010 @ 13:57:
Ik weet niet precies hoe dit werkt, maar kan iemand mijn topic Maaltijdsoepjes verplaatsen naar een eerder topic over Maaltijdsoepen. Zie de post van AgentL.
Alvast bedankt!Done!
Ik weet niet precies hoe dit werkt, maar kan iemand mijn topic Maaltijdsoepjes verplaatsen naar een eerder topic over Maaltijdsoepen. Zie de post van AgentL.
Alvast bedankt!Done!
vrijdag 12 maart 2010 om 12:12
quote:Linndaatje schreef op 12 maart 2010 @ 11:15:
Er mag een slotje op topic geboortetaart.Waarom?
Er mag een slotje op topic geboortetaart.Waarom?
vrijdag 12 maart 2010 om 14:21
quote:Linndaatje schreef op 12 maart 2010 @ 12:53:
Omdat ik inmiddels mijn keuze heb gemaakt... Je kunt het topic wel open laten voor the greater good, zeg maar Maar ik dacht dat dat voor zoiets specifieks niet zo veel zin had. Enfin, dat mag jij bepalen.Hij blijft open "for the greater good".
Omdat ik inmiddels mijn keuze heb gemaakt... Je kunt het topic wel open laten voor the greater good, zeg maar Maar ik dacht dat dat voor zoiets specifieks niet zo veel zin had. Enfin, dat mag jij bepalen.Hij blijft open "for the greater good".
vrijdag 19 maart 2010 om 09:12
quote:ColeTurner schreef op 18 maart 2010 @ 21:00:
Vandaag heeft 'kokje' gereageerd op twee topics in het eten pijler en prijst in beide topics dezelfde website aan.Ik ga voor je kijken.
Vandaag heeft 'kokje' gereageerd op twee topics in het eten pijler en prijst in beide topics dezelfde website aan.Ik ga voor je kijken.
dinsdag 23 maart 2010 om 09:23
quote:mylenevalerie schreef op 22 maart 2010 @ 21:30:
Four, we eten lekker door, ik heb een nieuw topic geopend.
Zou je het oude willen sluiten?
Thanks,
mylenevalerie in "En wat eten we vandaag?"Done!
Four, we eten lekker door, ik heb een nieuw topic geopend.
Zou je het oude willen sluiten?
Thanks,
mylenevalerie in "En wat eten we vandaag?"Done!
donderdag 25 maart 2010 om 16:51
quote:dolfje schreef op 25 maart 2010 @ 15:55:
Er staat een oproepje in het maagbandje topic.Dankjewel!
Er staat een oproepje in het maagbandje topic.Dankjewel!
donderdag 25 maart 2010 om 16:59
quote:mylenevalerie schreef op 25 maart 2010 @ 16:55:
Ik wil niet lullig doen maar hoort dat topic bij eten?
Geen idee, maar het staat er al sinds 2007 (voor mijn tijd).
Om het nou nu nog te gaan verplaatsen.
Ik wil niet lullig doen maar hoort dat topic bij eten?
Geen idee, maar het staat er al sinds 2007 (voor mijn tijd).
Om het nou nu nog te gaan verplaatsen.