Moderator - Eten

11-09-2007 20:31 508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.

Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com

Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Dank je Yamuna, ik heb het topic verplaatst. (Kookclub Zaanstreek)
Viefje, in mijn enthousiasme om het boek als eerste aan te prijzen heb ik de topictitel verneukt. Het moet zijn" prairie oysters", mét i in prairie dus. Wil je zo lief zijn die titel aan te passen? Mijn dank grenst aan het waanzinnige.
Angel, het topic Externe eter is van wonen naar eten verplaatst. Uiteraard hoort het niet bij wonen maar is het niet beter op zijn plek bij lijf en lijn? Denk dat ze daar meer goeie tips of adviezen krijgt over minder eten/weerstaan van eten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Angel, het topic Nieuw boodschappentopic oktober 2008 komt in de plaats van het topic boodschappenbonnetjesoktober 2008. Is het mogelijk om de oude berichten ook naar dit nieuwe topic te verplaatsen. Het is aangemaakt ivm het bijhouden van het lijstje. Wat mij betreft kan het oude topic dan ook verwijderd worden. Zou jij dan ook nog de titel in boodschappenbonnetjesstopic oktober 2008 willen veranderen.

Thanx
't Is wel de bedoeling dat de tabel als eerste post komt te staan als de topics gemerged worden. Kan dat ivm de plaatsingsdatum?
MV, ik heb het even in de groep gegooid: het topic Externe Eter gaat naar Psyche.

Elninjoo, ik had jouw berichtje niet gezien voor het samenvoegen en zoals ik op het topic al schreef is het niet gelukt.

Geve, ik heb je topictitel van de week aangepast.
Angel, reclame;

rawfood expert David Wolfe geeft lezing

Daarbij word er in de posting gesteld dat ELKE ziekte omkeerbaar is. Nare bewering die in mijn ogen onwaar is.
Ik heb het topic verwijderd MV, dank!
Thanks Angel
Sorry MV, ik had jouw berichtje helemaal over het hoofd gezien...

Thanks voor het waarnemen Five!
Beste Viva Angel4

Mylenevalerie maakte mij er op atent dat ik een onterecht topic opende. Hij kan dus gesloten worden.

Is topic: [ leuke site voor Toko-bezoekers ]

Alvast bedankt en excuses.
Einstein, ik bedoelde het niet vervelend hoor dat ik je attendeerde op het topic van BGB!!! Ik hoop dat het niet vervelend overkwam want dat was niet de bedoeling.
Mylenevalerie, helemaal niet hoor.

Ik ben gewoon niet zo goed in het onthouden welke topics er ook al weer allemaal waren.
AbsoluteEinstein, ik heb het topic gesloten.
Dag Angel,

Zou jij Layla1969 mijn mailadres willen doorgeven? Bedankt alvast!

Aine
Angel, ik heb een topic geopend en per ongeluk op de verkeerde pijlert gezet. Kun jij het topic 'wat doe je tegen nare dromen' verplaatsen naar Overige?
Aine, sorry dat het zo lang duurde, maar ik heb net je mailadres doorgestuurd...

Goldielocks, ik zal het topic verplaatsen.
Angel, zou jij de topictitel Boodschappenlijstjestopic oktober 2008, willen veranderen in Boodschappenlijstjes topic. Dit omdat wij in november gewoon doorgaan.

Thanx
Natuurlijk wil ik dat.
Het topic Chocoladeletters is verwijderd wegens reclame.
Holy sh*t, volgens mij heb ik net het index-topic weggooid...

MV, heb jij een kopie van de OP bewaard ergens? Zo niet, dan ga ik maar eens puzzelen van de week om al jouw werk te herstellen... Sorry....
Hoi Vief4, ik heb in het cache van Google wel de link naar de index, maar krijg de posting niet gekopieerd met de links erin. Hier is de link: link naar index
Four, ik heb een wanhopige MV aan de lijn. Ik ben gaan zoeken en deze cache kan ik vinden. Alle links werken, maar ik kan de tekst zo niet kopieren.

Kan iemand hier iets mee? Dit is de link:

http://74.125.77.132/search?q=cache:3DG ... cd=1&gl=nl
oh that purrrrrrrrrfect feeling
cache index
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Dank voor het meezoeken dames, ik had de pagina ook al in de cache gevonden. Ik heb de OP gekopieerd, maar krijg ook de links niet mee. Ik ben wel blij dat de lijst er in elk geval nog is. Heb ik van de week wat te doen: de linkjes er weer bij plaatsen. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven