Moderator - Eten
dinsdag 11 september 2007 om 20:31
Beste forummers,
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 30 september 2008 om 16:38
Dank je Yamuna, ik heb het topic verplaatst. (Kookclub Zaanstreek)

zondag 5 oktober 2008 om 12:13
Angel, het topic Externe eter is van wonen naar eten verplaatst. Uiteraard hoort het niet bij wonen maar is het niet beter op zijn plek bij lijf en lijn? Denk dat ze daar meer goeie tips of adviezen krijgt over minder eten/weerstaan van eten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 6 oktober 2008 om 16:27
Angel, het topic Nieuw boodschappentopic oktober 2008 komt in de plaats van het topic boodschappenbonnetjesoktober 2008. Is het mogelijk om de oude berichten ook naar dit nieuwe topic te verplaatsen. Het is aangemaakt ivm het bijhouden van het lijstje. Wat mij betreft kan het oude topic dan ook verwijderd worden. Zou jij dan ook nog de titel in boodschappenbonnetjesstopic oktober 2008 willen veranderen.
Thanx
Thanx

donderdag 9 oktober 2008 om 20:31
MV, ik heb het even in de groep gegooid: het topic Externe Eter gaat naar Psyche.
Elninjoo, ik had jouw berichtje niet gezien voor het samenvoegen en zoals ik op het topic al schreef is het niet gelukt.
Geve, ik heb je topictitel van de week aangepast.
Elninjoo, ik had jouw berichtje niet gezien voor het samenvoegen en zoals ik op het topic al schreef is het niet gelukt.
Geve, ik heb je topictitel van de week aangepast.
maandag 13 oktober 2008 om 14:15
donderdag 16 oktober 2008 om 19:35
Sorry MV, ik had jouw berichtje helemaal over het hoofd gezien...
Thanks voor het waarnemen Five!
Thanks voor het waarnemen Five!

woensdag 22 oktober 2008 om 21:23

donderdag 23 oktober 2008 om 20:04
AbsoluteEinstein, ik heb het topic gesloten.
vrijdag 31 oktober 2008 om 13:44
Aine, sorry dat het zo lang duurde, maar ik heb net je mailadres doorgestuurd...
Goldielocks, ik zal het topic verplaatsen.
Goldielocks, ik zal het topic verplaatsen.
dinsdag 4 november 2008 om 21:37
Natuurlijk wil ik dat.
woensdag 5 november 2008 om 18:03
Het topic Chocoladeletters is verwijderd wegens reclame.
zondag 7 december 2008 om 20:15
Holy sh*t, volgens mij heb ik net het index-topic weggooid...
MV, heb jij een kopie van de OP bewaard ergens? Zo niet, dan ga ik maar eens puzzelen van de week om al jouw werk te herstellen... Sorry....
MV, heb jij een kopie van de OP bewaard ergens? Zo niet, dan ga ik maar eens puzzelen van de week om al jouw werk te herstellen... Sorry....
zondag 7 december 2008 om 20:34
Four, ik heb een wanhopige MV aan de lijn. Ik ben gaan zoeken en deze cache kan ik vinden. Alle links werken, maar ik kan de tekst zo niet kopieren.
Kan iemand hier iets mee? Dit is de link:
http://74.125.77.132/search?q=cache:3DG ... cd=1&gl=nl
Kan iemand hier iets mee? Dit is de link:
http://74.125.77.132/search?q=cache:3DG ... cd=1&gl=nl
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zondag 7 december 2008 om 20:42
Dank voor het meezoeken dames, ik had de pagina ook al in de cache gevonden. Ik heb de OP gekopieerd, maar krijg ook de links niet mee. Ik ben wel blij dat de lijst er in elk geval nog is. Heb ik van de week wat te doen: de linkjes er weer bij plaatsen.