Moderator - Eten
dinsdag 11 september 2007 om 20:31
Beste forummers,
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zondag 7 december 2008 om 20:43
zondag 7 december 2008 om 20:45
Hé, super Vinyl.
(Hm, ga eens kijken of ik dan in Word alles kan verwijderen en dan de links kan behouden....)
(Hm, ga eens kijken of ik dan in Word alles kan verwijderen en dan de links kan behouden....)
zondag 7 december 2008 om 20:46
MV, als het goed is, gaat het wel lukken met de methode van Vinyl. Ik houd je op de hoogte!
zondag 7 december 2008 om 20:47
zondag 7 december 2008 om 20:47
quote:Vinyl schreef op 07 december 2008 @ 20:43:
Even testen
<b>Buffetrecepten/ vragen</b><br />
<a href="Bruch voor 8 personen" class="link">Bruch voor 8 personen</a><br />
<a href="veel eters te gast" class="link">veel eters te gast</a><br />
<a href="buffettips gevraagd" class="link">buffettips gevraagd</a><br />Ah, zo had ik het ook net uitgevonden, via de bron van de selectie. Als jullie hulp nodig hebben geef maar een gil!
Even testen
<b>Buffetrecepten/ vragen</b><br />
<a href="Bruch voor 8 personen" class="link">Bruch voor 8 personen</a><br />
<a href="veel eters te gast" class="link">veel eters te gast</a><br />
<a href="buffettips gevraagd" class="link">buffettips gevraagd</a><br />Ah, zo had ik het ook net uitgevonden, via de bron van de selectie. Als jullie hulp nodig hebben geef maar een gil!
zondag 7 december 2008 om 20:48
Ja, weet ik Mylene. Maar als het goed is, kan ik je een word-docje mailen met alle links er in. Die zouden gewoon meegekopieerd moeten worden door het forum... Komt vast goed!
(Pft, het stomme is, dat ik net voor het mis ging, bedacht dat ik wilde kijken om een kopie van de OP op te slaan elders in geval van.... Tja.)
(Pft, het stomme is, dat ik net voor het mis ging, bedacht dat ik wilde kijken om een kopie van de OP op te slaan elders in geval van.... Tja.)
zondag 7 december 2008 om 20:49
Haha Poez ja. Na een verse echtscheiding en een nieuwe baan voor 32 uur in de week sinds afgelopen week, was mijn leven nog niet vol genoeg. Ik dacht: ik gooi ff een bewerkelijk topic weg. Dan heb ik van de week wat te doen.
zondag 7 december 2008 om 20:50
quote:Viva Angel4 schreef op 07 december 2008 @ 20:48:
Ja, weet ik Mylene. Maar als het goed is, kan ik je een word-docje mailen met alle links er in. Die zouden gewoon meegekopieerd moeten worden door het forum... Komt vast goed!
(Pft, het stomme is, dat ik net voor het mis ging, bedacht dat ik wilde kijken om een kopie van de OP op te slaan elders in geval van.... Tja.)Vanuit Word lukte het mij niet Vief, de optie die Vinyl aandraagt is denk de enige om hem met links in een posting te krijgen (overbodige tekst verwijderen).
(Pft, het stomme is, dat ik net voor het mis ging, bedacht dat ik wilde kijken om een kopie van de OP op te slaan elders in geval van.... Tja.)Vanuit Word lukte het mij niet Vief, de optie die Vinyl aandraagt is denk de enige om hem met links in een posting te krijgen (overbodige tekst verwijderen).
zondag 7 december 2008 om 20:55
quote:mamzelle schreef op 07 december 2008 @ 20:49:
Arme Mleen, hoop dat dit snel weer op zijn pootjes terecht komt.Oh, maar Mleen hoeft niet te zweten hoor! Als het zo niet lukt, ben ik toch echt degene die de boel gaat herstellen. MV hoeft niks te doen, alleen te wachten tot ik klaar ben met het herstellen van haar vele werk!
Arme Mleen, hoop dat dit snel weer op zijn pootjes terecht komt.Oh, maar Mleen hoeft niet te zweten hoor! Als het zo niet lukt, ben ik toch echt degene die de boel gaat herstellen. MV hoeft niks te doen, alleen te wachten tot ik klaar ben met het herstellen van haar vele werk!

zondag 7 december 2008 om 20:56
quote:Vinyl schreef op 07 december 2008 @ 20:55:
&*&%^&%$#$%^^&%&*^*&(*^$$%$%#%$@#
Heb ik een heel stuk gedaan, wil ik hem plaatsen, plaats ik schijnbaar teveel tekens. Foutmelding - alles weer weg.
^&*^%$#$@#$%$^%Ja, ik kwam daar ook net achter Vinyl. (Ben op de mod.pijler in een nieuw topic bezig...)
&*&%^&%$#$%^^&%&*^*&(*^$$%$%#%$@#
Heb ik een heel stuk gedaan, wil ik hem plaatsen, plaats ik schijnbaar teveel tekens. Foutmelding - alles weer weg.
^&*^%$#$@#$%$^%Ja, ik kwam daar ook net achter Vinyl. (Ben op de mod.pijler in een nieuw topic bezig...)
zondag 7 december 2008 om 21:03
Aangepaste gerechten (dieet, light, glutenvrij,suikervrij enz)
lekker recept zonder tomaat of zuivel gezocht
beide dieet, wat gaan we in hemelsnaam eten?!?!?!
Chocolade, oh nee, koekletter
Help! leuke buurman komt eten maar doet Atkins dieet!
Montignac recepten
hartige taart zonder melkproducten
Recepten en tips ivm voedselallergie.
Logé met coeliakie, tips?
glutenvrije hapjes
Suikervrij eten, wie doet er mee?
Waar suikervrije bonbons/chocola te koop?
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder...Emotie eten
licht verteerbaar eten cq gerechten
100+ kilodames recepten Low fat / Low carb / Full taste
lekker recept zonder tomaat of zuivel gezocht
beide dieet, wat gaan we in hemelsnaam eten?!?!?!
Chocolade, oh nee, koekletter
Help! leuke buurman komt eten maar doet Atkins dieet!
Montignac recepten
hartige taart zonder melkproducten
Recepten en tips ivm voedselallergie.
Logé met coeliakie, tips?
glutenvrije hapjes
Suikervrij eten, wie doet er mee?
Waar suikervrije bonbons/chocola te koop?
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder...Emotie eten
100+ kilodames recepten Low fat / Low carb / Full taste
zondag 7 december 2008 om 21:07
Ladies, stop maar hoor. Ik heb in Word de meeste onzin uit de broncode kunnen halen. Ik ben nog even bezig om wat dubbele tekst eruit te halen en dan kan ik de links terugplaatsen! No worries dus!