MV, vraagje over jouw Kampersteur...
zondag 9 mei 2010 om 19:29
Een heleboel jaartjes terug las ik hier ergens jouw recept voor Kampersteur. Ik heb het geprint en netjes weggestopt en kwam het laatst weer tegen. Het lijkt me heerlijk! Maar...je schreef dat je zalmpakketjes maakt door zalmfiletstukjes in aluminiumfolie te leggen, er kruiden en olijfolie bij te doen en het dan 20 minuten in de oven te stoppen.
Vouw je die aluminiumpjes dan losjes dicht zodat de zalm gaar stoomt? Of laat je zo open, zodat de zalm grillt?
Met vast veel dank!
Vouw je die aluminiumpjes dan losjes dicht zodat de zalm gaar stoomt? Of laat je zo open, zodat de zalm grillt?
Met vast veel dank!
Ehm, even denken...
woensdag 12 mei 2010 om 11:31
woensdag 12 mei 2010 om 16:44
quote:mylenevalerie schreef op 12 mei 2010 @ 11:31:
Hij is even offline Vlammetje. Ik zal hier melden als hij weer in orde is.
Als je een recept zoekt kan ik je wel helpen hoor. Dan kan ik het altijd hier voor je neerzetten .Dat is aardig! Nee, ik zocht niets specifieks. Ik ben wel dol op koken en nieuwe recepten en aangezien jij hier de kookgoeroe bent was ik erg benieuwd wat voor lekkers er allemaal op je site te vinden was. Maar ik zal geduldig afwachten tot ik lekker kan neuzen!
Hij is even offline Vlammetje. Ik zal hier melden als hij weer in orde is.
Als je een recept zoekt kan ik je wel helpen hoor. Dan kan ik het altijd hier voor je neerzetten .Dat is aardig! Nee, ik zocht niets specifieks. Ik ben wel dol op koken en nieuwe recepten en aangezien jij hier de kookgoeroe bent was ik erg benieuwd wat voor lekkers er allemaal op je site te vinden was. Maar ik zal geduldig afwachten tot ik lekker kan neuzen!
...
vrijdag 14 mei 2010 om 09:11