oudjaar

27-12-2009 15:30 39 berichten
Wat gaan jullie doen met oud en nieuw? Wij hebben twee kleine kinderen en gaan daarom niet meer stappen. Eigenlijk wel zin om met een lekkere pyama op de bank te hangen en lekker tv en vuurwerk te kijken, maar de vrienden willen allemaal gezellig doen en zijn niet echt te combineren. Ik kan niet kiezen en hou best van gezelligheid maar ben op dit moment zo moe van de kerstdagen, dat ik het gewoon niet kan opbrengen iets te plannen. Ben heel erg benieuwd hoe jullie oudjaars avond en nacht eruit gaat zien, misschien doe ik wat inspiratie op.
Oudjaarsavond heerlijk voor de buis met man en kinders, hapjes en drankjes.

Om 12 uur naar buiten knallen en met de buurtjes proosten, en dan op tijd naar bed want ik heb een vroege dienst.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar vrienden,misschien komen er nog meer mensen of familie van hun maar misschien ook niet.

We gaan beetje buurten,misschien spelletjes spelen(buzzer op de playstation) of gewoon muziek luisteren en kletsen.

Gaan in elk geval niet meer op stap,tenminste dat is niet de bedoeling maar je weet maar nooit natuurlijk.
Ik weet het echt nog niet.

4 uitnodingen voor feestjes bij mensen thuis.

Ik kan gaan stappen. Of gezellig met vriendlief vieren.

Ik denk er nog even over na.
Ik ga: op de bank hangen. Lekker stargate kijken of een conference. Waarschijnlijk rond 11 uur in Mr. Zwiebers armen in slaap vallen die me dan weer op 10 voor twaalf wakker maakt. Of Zwiepje wakker wordt, zien we vanzelf wel. Wakker maken doen we niet want hij is dan enorm chagrijnig.

Oh en als we echt de nieuwsjaarstraditie willen afronden worden er daarna nog dingen gedaan die slechts geschikt zijn voor 18+
Lekker bij mijn vriend. Samen op de bank, op 23.50 met een glas bubbels de jacuzzi in, een uurtje dubbel bubbelen en om 01.00 uur naar bed! Voor mij de perfecte jaarafsluiting na een hectisch, verdrietig jaar.

Ik kan me voorstellen dat mensen het leuk vinden om groots uit te pakken. Voor mij niet zo!

Ieder het zijne en God voor ons allen.
De stad in met een vriendin! Eerste keer dat we o&n in de stad vieren, hoop dat het qua vuurwerk een beetje te doen is. Om 12 uur zelf zijn we nog thuis, dus hoop als we rond 1 uur die kant opgaan dat het te doen is. En anders volgend jaar als vanouds op de bank! Het iig beter worden dan vorig jaar toen ik met buikgriep op de bank (of wc) zat...
Lekker met zijn tweetjes op de bank..heerlijk zo doen we het bijna ieder jaar(is weleens voorgekomen dat we het elders vieren)maar liever gewoon lekker thuis,met zijn tweetjes!
ik heb dienst tot 00.00uur (beveiliging)

heb internet daar en ik neem lekkere hapjes mee.

daarna naar huis en ff bij de buurtjes aanschuiven.

nieuwjaarsdag vroege dienst in de zorg,dus de wekker gaat om 5.30.
Lekker alleen thuis zoals al jaaaaren. Vroeg aan de bubbels (niet pas om 0.00 uur) en evt. wat hapjes. Maar meestal goede bodem, zoals boerenkool of zo. Beetje muziek, tv, internet en ik kom m'n avond prima door.
Overdag eerst werken, dan pak ik de auto richting mijn ouders om daar heerlijk oliebollen / ananasbollen / appelbollen te gaan eten, en halverwege de avond rij ik naar mijn vriend toe waar ik Oudjaar vier. Misschien gaan we nog even bij vrienden langs, maar misschien ook niet en blijven we lekker thuis. Vuurwerk afsteken vind ik niet zoveel aan, vuurwerk kijken daarentegen weer wel .
Ik moet oud en nieuwjaarsdag werken van 7 tot 15.30. Wij gaan lekker bank hangen met wat lekkers en hopen dat onze zoon van net 1 niet al te bang is voor het vuurwerk.

Vroeger werkte ik meestal met kerst en ging ik uitgebreid stappen met oud en nieuw. Maar ik geloof dat ik dit, heel stiekem, veel leuker vind.....
Ik snap het fenomeen stappen nooit zo goed met oud&nieuw het is toch veel gezelliger om dit met familie te vieren?

onze ouders komen gezellig bij ons.
Ik ga het bij mijn ouders vieren en blijf daar ook slapen.
Wij gaan met een groep van bijna 30 man oud&nieuw vieren. Gewoon de jongste kinderen in (camping)bed op de zolder, de oudere kinderen op de 1e etage met spelletjes en dvd'tjes en de ouders beneden met spelletjes, karaoke, hapjes, (veel) drankjes etc. etc. Ieder jaar weer een gezellige boel!!

@TO: Gewoon doen waar je zelf zin in hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven