oudjaar

zondag 27 december 2009 om 15:30
Wat gaan jullie doen met oud en nieuw? Wij hebben twee kleine kinderen en gaan daarom niet meer stappen. Eigenlijk wel zin om met een lekkere pyama op de bank te hangen en lekker tv en vuurwerk te kijken, maar de vrienden willen allemaal gezellig doen en zijn niet echt te combineren. Ik kan niet kiezen en hou best van gezelligheid maar ben op dit moment zo moe van de kerstdagen, dat ik het gewoon niet kan opbrengen iets te plannen. Ben heel erg benieuwd hoe jullie oudjaars avond en nacht eruit gaat zien, misschien doe ik wat inspiratie op.

zondag 27 december 2009 om 17:09
Wij gaan naar vrienden,misschien komen er nog meer mensen of familie van hun maar misschien ook niet.
We gaan beetje buurten,misschien spelletjes spelen(buzzer op de playstation) of gewoon muziek luisteren en kletsen.
Gaan in elk geval niet meer op stap,tenminste dat is niet de bedoeling maar je weet maar nooit natuurlijk.
We gaan beetje buurten,misschien spelletjes spelen(buzzer op de playstation) of gewoon muziek luisteren en kletsen.
Gaan in elk geval niet meer op stap,tenminste dat is niet de bedoeling maar je weet maar nooit natuurlijk.
zondag 27 december 2009 om 18:36
Ik ga: op de bank hangen. Lekker stargate kijken of een conference. Waarschijnlijk rond 11 uur in Mr. Zwiebers armen in slaap vallen die me dan weer op 10 voor twaalf wakker maakt. Of Zwiepje wakker wordt, zien we vanzelf wel. Wakker maken doen we niet want hij is dan enorm chagrijnig.
Oh en als we echt de nieuwsjaarstraditie willen afronden worden er daarna nog dingen gedaan die slechts geschikt zijn voor 18+
Oh en als we echt de nieuwsjaarstraditie willen afronden worden er daarna nog dingen gedaan die slechts geschikt zijn voor 18+
zondag 27 december 2009 om 18:39
Lekker bij mijn vriend. Samen op de bank, op 23.50 met een glas bubbels de jacuzzi in, een uurtje dubbel bubbelen en om 01.00 uur naar bed! Voor mij de perfecte jaarafsluiting na een hectisch, verdrietig jaar.
Ik kan me voorstellen dat mensen het leuk vinden om groots uit te pakken. Voor mij niet zo!
Ieder het zijne en God voor ons allen.
Ik kan me voorstellen dat mensen het leuk vinden om groots uit te pakken. Voor mij niet zo!
Ieder het zijne en God voor ons allen.
zondag 27 december 2009 om 19:36
De stad in met een vriendin! Eerste keer dat we o&n in de stad vieren, hoop dat het qua vuurwerk een beetje te doen is. Om 12 uur zelf zijn we nog thuis, dus hoop als we rond 1 uur die kant opgaan dat het te doen is. En anders volgend jaar als vanouds op de bank! Het iig beter worden dan vorig jaar toen ik met buikgriep op de bank (of wc) zat...

maandag 28 december 2009 om 07:39
Overdag eerst werken, dan pak ik de auto richting mijn ouders om daar heerlijk oliebollen / ananasbollen / appelbollen te gaan eten, en halverwege de avond rij ik naar mijn vriend toe waar ik Oudjaar vier. Misschien gaan we nog even bij vrienden langs, maar misschien ook niet en blijven we lekker thuis. Vuurwerk afsteken vind ik niet zoveel aan, vuurwerk kijken daarentegen weer wel .
maandag 28 december 2009 om 11:48
Ik moet oud en nieuwjaarsdag werken van 7 tot 15.30. Wij gaan lekker bank hangen met wat lekkers en hopen dat onze zoon van net 1 niet al te bang is voor het vuurwerk.
Vroeger werkte ik meestal met kerst en ging ik uitgebreid stappen met oud en nieuw. Maar ik geloof dat ik dit, heel stiekem, veel leuker vind.....
Vroeger werkte ik meestal met kerst en ging ik uitgebreid stappen met oud en nieuw. Maar ik geloof dat ik dit, heel stiekem, veel leuker vind.....
maandag 28 december 2009 om 15:25
Wij gaan met een groep van bijna 30 man oud&nieuw vieren. Gewoon de jongste kinderen in (camping)bed op de zolder, de oudere kinderen op de 1e etage met spelletjes en dvd'tjes en de ouders beneden met spelletjes, karaoke, hapjes, (veel) drankjes etc. etc. Ieder jaar weer een gezellige boel!!
@TO: Gewoon doen waar je zelf zin in hebt!
@TO: Gewoon doen waar je zelf zin in hebt!