Pastrami

08-04-2012 03:22 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu was ik dus nogal een fan van Friends. In één van de series was Joey helemaal dol van een sandwich waar o.a. Pastrami op zat. Nu zag ik dit voor het eerst in de supermarkt liggen en dit moest ik dus wel meenemen om te proberen.

Waar eet je pastrami mee als je er een luxe broodje van wilt maken? Dus wat zijn de garnituren e.d? Zoals ei en ui op filet americain, ui en zuur bij haring, of dubbel beleg (kaas en ham), dat soort dingen. Ik zie op een plaatje in google augurken staan. Eet je het met zuur? Of wat is er lekker bij?
Ja, in de magnetron of oven. Maakt niet zoveel uit. Niet te lang erin doen hoor, dan droogt het uit. Het moet gewoon net een beetje warm zijn. Enjoy!
I am surrounded by morons
Krijg gelijk weer zin het ook weer eens te halen. Hier heeft de C1000 het volgens mij regelmatig.
quote:miekie1 schreef op 08 april 2012 @ 08:22:

En ook niet geheel onbelangrijk, in welke supermarkt zag je die pastrami liggen? Mijn vent is er namelijk gek op maar kan het zelden ergens vinden. Vroeger verkochten ze het bij de Hema maar dat is al jaren niet meer.

Ik zag het bij de Jumbo liggen. Bij mijn AH had ik het nog nooit gezien, maar wellicht dat sommigen dat wel gewoon hebben.

En bedankt allemaal! Zo te zien kan ik er werkelijk van alles mee!

Vanmorgen een plakje los geproefd om te proeven en toen een broodje met beetje sla en beetje mosterd-mayo. Was erg lekker en weer eens wat anders.

Morgen dus maar eens aan de zuurkool en appel of de echt zure augurken met mosterdsaus. En dan nog maar eens een heleboel extra halen voor de rest van de recepten, haha.

En volgens mij was dat inderdaad die aflevering Miekie! Ik krijg altijd trek als ik Joey zn sandwiches hoor beschrijven, terwijl ik er maar weinig zou kiezen als het voor me zou staan, maar hij beschrijft het altijd zo lekker, haha.
Hier wordt het in een lunchroom geserveerd met beetje ijsbergsla, verse knoflooksaus op warm turks brood. Pastrami is ook lauwwarm. Ik heb m'n vingers nog....mjammie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven