Picknicken en goed doel de voedselbank
vrijdag 23 mei 2008 om 19:48
Ik ga zondag met mijn vriendin picknicken in het vondelpark (en nog een paar honderd mensen ).
Nu is er een goed doel aan gekoppeld. Eten meenemen voor de voedselbank. Het eten moet min. nog 15 dagen goed zijn.
(ondergeschoven kindje zijn lekkere tips voor de dag zelf, kan ik ook zelf verzinnen hoor maar vind het leuk andermans toppers te lezen en na te maken? Dus picknick successen met dit warme weer zijn welkom)
Maar uiteindelijk is de vraag natuurlijk, wat moet je geven voor de voedselbank?
Mijn vriendin had het over rijst. Ik zat zelf aan bijv. Sultana's te denken. Lekkernij, wat je zelf niet kan kopen met geldgebrek.
Ik heb vandaag pas gehoord dat het doorgaat van mijn vriendin dus ik kan alleen nog morgen boodschappen doen.
Kunnen en willen jullie nog wat suggesties doen wat ik zou kunnen kopen voor de voedselbank?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 22 oktober 2011 om 17:38
Oeps foutje. Moest een foto toevoegen, niet het topic uppen, shit.
Er was een topic over doneren van voedsel voor mensen die het nodig hebben. Dacht ik voeg even een foto toe die weg was op dit topic. Ipv toevoegen werd het hele topic geuped wat niet moest.
En het andere topic is ook nog door de mod verwijderd omdat TO blijkbaar niet heel erg betrouwbaar was.
Dus sorry.
Er was een topic over doneren van voedsel voor mensen die het nodig hebben. Dacht ik voeg even een foto toe die weg was op dit topic. Ipv toevoegen werd het hele topic geuped wat niet moest.
En het andere topic is ook nog door de mod verwijderd omdat TO blijkbaar niet heel erg betrouwbaar was.
Dus sorry.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven