Recept amandelcremes van AH

15-09-2011 17:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand dit recept uit de AllerHande van AH:

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=710796

Ik wil het als nagerecht maken voor een etentje, heb er heel bijzondere amandellikeur bij, maar geen idee of het recept een beetje te doen is.
Het ziet er heel simpel uit eerlijk gezegd. Het staat zelfs bij kinderrecepten, dus hoe moeilijk kan het zijn?
Gewoon maar proberen? Ben altijd bang dat iets mislukt als het moment supreme er is... is al eens vaker gebeurd: zaten we elkaar aan te kijken zo van: vind jij dit lekker? En de gasten durfden niets te zeggen.
Dan doe je toch eerst even een test voordat je gasten komen?
Recepten die ik van te voren nog nooit heb gemaakt, maak ik altijd eerst op proef vooraf. Dat is toch het makkelijkste? Weet je meteen of het lekker is of dat je nog iets aan het recept veranderd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Helemaal waar, maar heb daar eigenlijk geen tijd meer voor. Misschien toch alvast even proberen. Al is het maar een enkele portie.
Haha Christientje, het houdt je wel bezig hè, veel succes en plezier met koken (en opeten natuurlijk )
Vriendin had deze eens gemaakt voor een etentje, heel simpel en goed gelukt, maar we vonden hem allemaal maar mwah. Daarna ook nooit meer op tafel gekomen! Door de amandelsmaak en de compacte structuur deed het ons denken aan van die gezonde handcrème... Maar dan eetbare, verwarmde...

Just saying you know

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven