Restaurantweek 2010 editie augustus
zaterdag 22 mei 2010 om 20:36
zaterdag 22 mei 2010 om 20:41
zaterdag 22 mei 2010 om 20:41
quote:mylenevalerie schreef op 22 mei 2010 @ 20:36:
Oh kan je nu al boeken? Eerst even iemand gaan zoeken snel.
Wist je dat je dezelfde avatOr hebt als Dangeensuus? Of heeft zij toevallig dezelfde avatOr als dat jij hebt?DGS heeft alweer een andere. Zij was eerst .
Oh kan je nu al boeken? Eerst even iemand gaan zoeken snel.
Wist je dat je dezelfde avatOr hebt als Dangeensuus? Of heeft zij toevallig dezelfde avatOr als dat jij hebt?DGS heeft alweer een andere. Zij was eerst .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 mei 2010 om 20:44
quote:suikervrij schreef op 22 mei 2010 @ 20:41:
Vorige editie waren er volgens mij mensen die al weken van tevoren konden boeken.
Vandaar dat ik me afvroeg of er al dergelijke links in de omloop waren.
MV: Ik heb deze avater al sinds ik hier meeschrijf. En dat is al een hele tijd.... dus ik denk dat Dangeensuus mij na-aapt Neem mij niet kwalijk
Vorige editie waren er volgens mij mensen die al weken van tevoren konden boeken.
Vandaar dat ik me afvroeg of er al dergelijke links in de omloop waren.
MV: Ik heb deze avater al sinds ik hier meeschrijf. En dat is al een hele tijd.... dus ik denk dat Dangeensuus mij na-aapt Neem mij niet kwalijk
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 22 mei 2010 om 21:21
dinsdag 15 juni 2010 om 10:35
Opzich is een Amex kaart niet super duur, soms heb je ook wel leuke aanbiedingen waarbij je bijvoorbeeld een koffiezetapparaat krijgt of iets dergelijks. Daarnaast is een Amex kaart opzich wel handig.
Wel is het zo dat in vergelijking met andere creditkaarten de Amex wel redelijk duur is. Maar als je bijvoorbeeld vaak met KLM vliegt dan is het wel verstandig om zo'n kaart aan te schaffen, want je spaart dan ook punten met je Amex kaart.
Wel is het zo dat in vergelijking met andere creditkaarten de Amex wel redelijk duur is. Maar als je bijvoorbeeld vaak met KLM vliegt dan is het wel verstandig om zo'n kaart aan te schaffen, want je spaart dan ook punten met je Amex kaart.