Restaurantweek 2010 editie augustus

22-05-2010 20:32 172 berichten
Wie gaan er deze editie uit eten in de restaurantweek?

Zijn er al mogelijkheiden om eerder te boeken?

Ik hoop zo dat ik dit jaar eindelijk eens kan reserveren bij In den rustwat in Rotterdam!
Alle reacties Link kopieren
Kon alleen de kromme dissel nergens vinden
quote:twaalfseptember schreef op 30 juli 2010 @ 11:09:

Kon alleen de kromme dissel nergens vindenDie doen niet alle dagen mee, dan wordt het wel heel lastig denk ik
Dank kabouter! Ik ga dineren bij Goeie Louisa en lunchen bij Ron Blaauw! (op 2 verschillende dagen, god zij dank ) Wel lullig dat mijn lief, die net zo van eten houdt als ik, in het buitenland zit die week...

Wat ik trouwens ook een absolute aanrader vindt is Coco Pazzo in Houten, modern Italiaans, extreem goed.

Weet iemand trouwens of Ron Blaauw er bij de lunch inderdaad 2 tientjes bovenop gooit wegens z'n sterren? Want dan kan ik namelijk net zo goed met m'n lief gaan lunchen binnenkort, ze hebben een jubileumactie voor 35 euro (althans, dat staat op IENS, weet niet hoe up to date dat is)
ow kromme dissel doet heel weinig mee, helaas, staat zoooooo hoog op mijn lijstje!
ik heb de link nu ook bewaard, misschien volgende keer gewoon met diningcity 2011?
En ik ga nog wel de site in de gaten houden, misschien kan ik er met annuleringen nog tussen komen.
Dank je wel kabouter!

Alleen nog geen bevestigingsmail gekregen, hoop niet dat ik iets fout heb gedaan......

Intussen bevestigingsmail ontvangen was iets té ongeduldig!
modulex wijzigde dit bericht op 30-07-2010 13:27
Reden: geen geduld....
% gewijzigd
Hm, ik twijfel toch een beetje over de lunch bij Ron Blaauw. ¤40 voor een lunch vind ik toch wel een tikje overdreven, eignelijk, als ik de avond ervoor ook al uit eten ga
Blaauw omgeruild voor Bridges. Dat sterrenrestaurant komt nog weleens, samen met m'n lief
Oooooh leuk!

Maar helaas is IDRW alweer volgeboekt in regio Rotterdam!
wat heb je nu geboekt suikervrij?
Deze heb ik nu geboekt:

Het gevoel in Hardinxveld Giesendam, dat ziet er ook goed uit!

En Barolo in Bergambacht!
Maar jij hebt ook wat leuks kunnen boeken zag ik :D
Oh, ik heb er nu al zin in!! En dat heerlijkdinsdag.nl klinkt ook echt leuk!!! Nu maar even sparen, denk ik...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Jammer het restaurant dat ik wilde (Saffraan in Amersfoort) is al alle dagen vol...
Jaaaa! Ik heb Saffraan wel nog (net op tijd) kunnen boeken
Je kunt altijd even de dag van tevoren en op de dag zelf van wanneer je wilt gaan, even checken op annuleringen. Zo ben ik ook altijd nog terecht gekomen in het restaurant van mijn keuze.
quote:Chocobo schreef op 03 augustus 2010 @ 15:57:

Jaaaa! Ik heb Saffraan wel nog (net op tijd) kunnen boeken

Neee!!

En je wil niet met ons?

Ik was een lang weekend en had de code van kabouter gemist.. je kan ook geen dag zonder het forum.
hehehehe ik zou het helemaal prima vinden, maar ben bang dat het inderdaad volgeboekt is... Ik kom wel vertellen hoe het is geweest!
Ik heb er 2 geboekt, maar woon in t zuiden des lands... en nu hoop ik wel dat het beter lukt dan vorig jaar. Toen bleek de hele reservering niet doorgekomen te zijn.

Heb nu ook twijfels want beide restaurants hebben vakantie, bij de ene krijg ik mail terug dat online reserveringen niet behandeld worden.... zucht.

Sterrenrestaurants hierzo hoef ik niet die ken ik allemaal al, maar zitten ook redelijk vol.
jammer alles wat ik echt graag wilde in Rotterdam omgeving was al volgeboekt... (was ook te laat voor de code).

Maar heb toch 3 x vastgelegd bij andere restaurants.

voelt toch wel een beetje decadent 3 keer uit eten in 1 week... haha
Hier een lunch geboekt bij Le Defi in Sprang-Capelle. Vorig jaar winnaar van de Restaurantweek en overal goede recensies. Diner was al vol, dan maar lunchen :-)
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 04 augustus 2010 @ 19:04:

Ik heb er 2 geboekt, maar woon in t zuiden des lands... en nu hoop ik wel dat het beter lukt dan vorig jaar. Toen bleek de hele reservering niet doorgekomen te zijn.

Heb nu ook twijfels want beide restaurants hebben vakantie, bij de ene krijg ik mail terug dat online reserveringen niet behandeld worden.... zucht.

Sterrenrestaurants hierzo hoef ik niet die ken ik allemaal al, maar zitten ook redelijk vol.

Ik hoop voor je dat het goedkomt. Maar meerdere restaurants hebben vakantie, maar zijn met de restaurantweek weer open.

Waar heb je gereserveerd?
Iemand nog tips in de regio deventer/apeldoorn?
Hm, niemand? Dan kies ik iets vertrouwds uit. Er was nog genoeg te reserveren iig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven