smerige recepten

17-05-2010 18:34 435 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je " met stip op één " meest smerige recept.

Kom maar op met die Smac uit blik recepten.

( die van die vissticks en onverdunde soep uit blik is ook een moetje )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik niet.Ik kreeg alleen maar trek in lèkkere dingen!
Ik heb er nog 1 in de categoorie kattenkots:

Broodpap. Ik moest wel eens tussen de middag bij de buren eten en dan kregen we steevast broodpap. Natte, kleffe, vieze, zoete drab van brood met melk en dan ook nog geserveerd in een tupperware bakje. In de lik hebben ze nog beter te eten.

Dezelfde mensen aten ook altijd bruine bonen met appelmoes. En dat was het dan ook, meer niet. En ook weer in een tupperware bakje.
Kaar ja mijn schoonouders eten ook bruine bonen met appelmoes, spekjes en uien erdoor en verder helemaal niets.

Geen aardappels geen extra vlees, ik vind het net hondenbrokken.

En ik lust geen bruine bonen dus als ze dat eten komen wij niet. Eet er sowieso liever niet maar dat lukt helaas niet.
quote:juliet64 schreef op 18 mei 2010 @ 22:36:

http://www.twolefthands.nl/gourmet/gourmet.htm

Eet smakelijk!

Geweldig die website. Die man . En moet je eens goed naar de inrichting van dat huis kijken .

En dat commentaar is ook helemaal geweldig. Lekker cynisch.

En dan die man al die gerechten laten klaar maken en daar foto's van nemen. Super project

(wel jammer dat ik sinds dit topic alleen nog maar trek heb in sushi en sashimi en ossehaas en biologische asperges. Alles wat goedkoop is, gaat er nu bij mij even niet in. Maar kzal wel moeten, vrekkentijd is not over yet!!!)
[quote]hiltje schreef op 19 mei 2010 @ 10:15:

[...]

Geweldig die website. Die man . En moet je eens goed naar de inrichting van dat huis kijken .

En dan die man al die gerechten laten klaar maken en daar foto's van nemen. Super project

Ja, geweldig toch? Ik kwam er een keer bij toeval op terecht toen ik een recept voor koude tomatensaus googlede... heb me er echt uren mee vermaakt (hij schrijft ook nog over allerlei andere dingen). Ik heb trouwens het idee dat het zijn eigen site is en dat ie over zichzelf in de 3e persoon schrijft, volgens mij is het best een toffe kerel...
Nothing happens for a reason
Van een vriend gehoord dat hij dit at, nooit zelf uitgeprobeerd: stamppot mais.

Aardappelpuree uit een pakje, blik mais er door heen. Klaar.

De prei van mijn moeder vroeger:

Prei in stukken van 10 cm snijden. 20 minuten koken. Op tafel zetten.

(straks de rest van het topic even bijlezen )
Vroeger vond ik het lekker maar ik moet er nu niet meer aan denken. Mijn ma is allergisch voor tomaten dus aten wij macaroni met spruitjes en pindasaus.
quote:Melpomene schreef op 18 mei 2010 @ 16:53:

[...]

Mijn moeder kookte altijd slecht. Yuk. Vieze glazige knolraap uit de snelkookpan, vet gehakt, dat soort dingen. Veel blik, raar kant-en-klaar vlees, van die vreemde burgers waarin dan bij het bakken een soort 'bult' kwam.

Maar ik lust wel alles.Bij het lezen van het woorde "bult" krijg ik allerlei ranzige associaties van openspringende etterende toestanden..... :puke:
quote:juliet64 schreef op 19 mei 2010 @ 14:00:

[quote]hiltje schreef op 19 mei 2010 @ 10:15:

[...]

Ja, geweldig toch? Ik kwam er een keer bij toeval op terecht toen ik een recept voor koude tomatensaus googlede... heb me er echt uren mee vermaakt (hij schrijft ook nog over allerlei andere dingen). Ik heb trouwens het idee dat het zijn eigen site is en dat ie over zichzelf in de 3e persoon schrijft, volgens mij is het best een toffe kerel...

Heb even verder gekeken op die site. Niet te geloven.

Vooral die kat is leuk! Geweldig verhaal, geweldige foto's. Dat beest rent in dat gore huis alleen maar achter muizen aan. En dat -ie- telkens wordt binnengesloten in schuren en huizen van de buren.

Zie je die gozer bezig met een raampje te mollen en die kat achter dat glas echt zo heel sip kijken
quote:DarkRosePrincess schreef op 17 mei 2010 @ 19:14:

Nog ranziger: toetje van hetzelfde bord als waar je diner op heeft gelegen. Vla met aardappelen etc. Bleeeegh.Gadverdamme dit deden ze bij een vriendje thuis, die "relatie" is dus niks geworden...
.
quote:summerxx schreef op 19 mei 2010 @ 15:49:

[...]

Gadverdamme dit deden ze bij een vriendje thuis, die "relatie" is dus niks geworden... Dat was bij mijn oma ook zo. Ik liep dan altijd (als jong kind) heel eigenwijs naar de keuken (het territorium van mijn oma). Ik kan me die scheve blik (lees: wat ben jij verwend) nog goed herinneren.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Speciaal opgezocht. Een recept uit de Tip, wie kent het nog, het culinaire blad uit de jaren 80.Na het lezen van dit recept heb ik besloten om nooit meer dit blad te lezen. Komtie

Zoete rijstsalade met fruitcocktail

300 g droogkokende rijst

zout

1 blik ananasstukjes

1 blik fruitcocktail

1 blik mandarijtjes

2 bekertjes zure room

4 el geraspte kokos

150 marshmallows

Rijst koken met zout. Koud laten worden. In zeef vruchten laten uitlekken. Koude rijst, vruchten, zure room en kokos in kom doen. Marshmallows erboven in vieren knippen of in stukjes scheuren. Door elkaar roeren. Afgedekt in koelkast minstens 8 uur laten staan.
bah bah bah dat klinkt echt heel erg goor idd.
Ik las gisteren nog een recept op de verpakking van mijn witlof. Heb 'm niet bewaard maar toen ik het las moest ik meteen aan dit topic denken.

Het komt er op neer dat je de witlof aan moet bakken en er dan een mengsel van ei, ketjap (!!), mosterd en geraspte kaas over heen moet gieten en dat moet laten stollen. Brrrr..
hildo! Wat een held
Wat mensen wel niet allemaal eten.. Echt shocking

En die Hildo.. (hebben jullie ook over die pizza gelezen waar je dan nog zelf een beetje kaas over smelt? )
quote:Rets schreef op 20 mei 2010 @ 15:21:

Wat mensen wel niet allemaal eten.. Echt shocking

En die Hildo.. (hebben jullie ook over die pizza gelezen waar je dan nog zelf een beetje kaas over smelt? )de panpizza inderdaad.
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar de strekking is me duidelijk. Gelukkig kreeg ik thuis altijd erg lekker te eten.

Maar deze wil ik jullie niet onthouden:

Ik had ooit een volkomen onïnspirerende huisgenoot die elke dag een Struyk-maaltijd nuttigde. Hebben jullie dat ooit weleens gezien (en geroken, gatverdamme)? Hij at alleen de stamppotten (de rest was hem ws te exotisch). Het was een soort uitvergroot sardine blik, dat je moest opwarmen in warm water (geloof ik) en er zat zo'n onbestemde smurrie in, en in het midden zo'n vieze worst.

Maar goed. Op een dag kom ik beneden en daar stond hij met een zak chips. Dus ik vroeg iets van of hij al had gegeten. Nee... Hij had een makkelijke dag. Hij had een pakje sateh (wederom warm gemaakt in warm water) en een zak kaasknabbels als diner.

Jullie begrijpen dat hij en ik geen vrienden zijn geworden. Qua oninspirerendheid van hem was dit slechts het topje van de ijsberg.
Hahaha, vooral dat: "Hij had een makkelijke dag!"
OMG ik lig in een deuk, ik hem meteen de link doorgestuurd naar een vriend van me, die is verzot op bockwursten, struyk nassie in blik, de viezerik, whahhaaaa hilarishhhhhhhhh !!!
quote:anglofieltje schreef op 20 mei 2010 @ 11:13:

Speciaal opgezocht. Een recept uit de Tip, wie kent het nog, het culinaire blad uit de jaren 80.Na het lezen van dit recept heb ik besloten om nooit meer dit blad te lezen. Komtie

Brrr. Maar het kookblad de Tip bestaat nog hoor, ze noemen het nu alleen Delicious .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:anglofieltje schreef op 20 mei 2010 @ 11:13:

Zoete rijstsalade met fruitcocktail

300 g droogkokende rijst

zout

1 blik ananasstukjes

1 blik fruitcocktail

1 blik mandarijtjes

2 bekertjes zure room

4 el geraspte kokos

150 marshmallows

Rijst koken met zout. Koud laten worden. In zeef vruchten laten uitlekken. Koude rijst, vruchten, zure room en kokos in kom doen. Marshmallows erboven in vieren knippen of in stukjes scheuren. Door elkaar roeren. Afgedekt in koelkast minstens 8 uur laten staan.Er was toch laatst nog een topic over een kerrie-rijstsalade met kip en banaan waarvan TO vroeg waarmee ze banaan kon vervangen omdat ze dat was vergeten te kopen ofzo? Blerk..
quote:mylenevalerie schreef op 24 mei 2010 @ 08:45:

[...]

Brrr. Maar het kookblad de Tip bestaat nog hoor, ze noemen het nu alleen Delicious .Laat ik daar nu net lid van zijn geworden . Ik zit elke maand weer met smart te wachten tot hij weer uitkomt (begint nu toch aan kookkunsten te twijfelen).
Als kind bij een tante gegeten. Er was groentesoep uit een pakje (zonder verse groente en vlees er door) die ik niet luste. Ze vroeg toen of ik tomatensoep dan wel lekker vond. Gezegd dat ik dat wel lekker vond, vervolgens werd een een lepel ketchup door mijn bordje groentesoep geroerd en werd ik geacht om dat maar lekker op te eten....

Eind van de middelbare school gegeten bij een vriendin. Ze vond het maar vreemd dat ik het bord macaroni met droge macaronimix erdoor niet lekker vond..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven