Smurfenijs

11-03-2012 20:08 42 berichten
Vanmiddag was ik in een ijssalon en toen zag ik smurfenijs. Ik vraag me nu af waar dat van wordt gemaakt.. Heb op internet gezocht maar daar kan ik alleen vinden dat het van bananenschuimpjes zou worden gemaakt? Kan iemand me helpen, zodat ik vannacht met een gerust hart kan gaan slapen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Slalom schreef op 11 maart 2012 @ 20:17:

Gelukkig, het is maar kleurstof.. Bedankt allemaal!

Heb je het filmpje niet gezien??

quote:boterblommetje schreef op 11 maart 2012 @ 20:23:

[...]

Heb je het filmpje niet gezien??

Ik steek liever mijn hoofd in het zand..
@Slalom, als we het over losers hebben dan staat brilsmurf op nummer 1!
Pompsnol: nou, dat vind ik eigenlijk niet.. Brilsmurf is hartstikke hip met zijn brilletje!
Ik vind hem maar een irritante betweter!
quote:Slalom schreef op 11 maart 2012 @ 20:23:

[...]

Dat zou best kunnen.. Ik vond Grote Smurf altijd een beetje een loser..
Ik werk in een ijssalon en bij ons is smurfenijs gewoon vanille ijs met kleurstof ;)
Die blauwe kleurstof, wordt dat dan niet van die luizen gemaakt?

Of is dat juist met roze kleurstof?

Smurfen met luis. Smakelijk.
Zullen wel smurfen zijn met schaamluis, ik zeg niet voor niets dat smurfin een vieze snol is!
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 21:24:

Zullen wel smurfen zijn met schaamluis, ik zeg niet voor niets dat smurfin een vieze snol is!goh, dat net jij dat nou zegt...
Hahaha die vieze smurfjes! Ik stel voor dat we ze allemaal vermalen, zijn we ook van de ranzigheid af.
Ik heb nog een paar smurfen in de vriezer liggen maar nu is mijn vriezer stuk gegaan. De smurfen zijn dus ontdooid. Zou ik ze nog wel kunnen gebruiken om ijs mee te maken?

Tis toch zonde om die smurfen weg te moeten gooien...
Het Viva forum is papaja.
Smurf ontdooid kun je vast in de koelkast nog een paar dagen goed houden.

Gebakken smurf met aioli is ook best lekker volgens mij.
quote:NymphadoraTonks schreef op 11 maart 2012 @ 21:39:

Ik heb nog een paar smurfen in de vriezer liggen maar nu is mijn vriezer stuk gegaan. De smurfen zijn dus ontdooid. Zou ik ze nog wel kunnen gebruiken om ijs mee te maken?

Tis toch zonde om die smurfen weg te moeten gooien...Nee nee neeee!!!! Niet doen, geen ijs van maken! Dan krijg je smurferitis! Maar je kunt er wel smurfensnot van maken. Kent iemand dat nog, van vroeger?
quote:NymphadoraTonks schreef op 11 maart 2012 @ 21:39:

Tis toch zonde om die smurfen weg te moeten gooien...NEE-HEE! Ogenblikkelijk terugstoppen in een vriezer die wel werkt! Als smurfen te lang ontdooid zijn, kunnen ze in trollen veranderen en hier gaan rondspoken!
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 20:10:

Dat zijn zielige smurfjes die levend bevroren worden en vervolgens tot ijs vermalen worden Dat je er maar slecht van mag slapen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven