Soep met brood, hoe eet jij dat?
zaterdag 12 juni 2010 om 11:20
zaterdag 12 juni 2010 om 11:26
quote:Mirremara schreef op 12 juni 2010 @ 11:20:
Veel mensen eten wel eens 'soep met brood', maar hoe eet je dat nou? Zit er ook vlees bij of alleen een bolletje met soep, en wat voor soep (en) eet je dan? Of eet je er niet eens brood bij of lekker stokbrood...nouja...ik eet het vanavond en zit eens te bedenken wat ik er allemaal bij kan doen.Lekkere gevulde maaltijdsoep met veel groenten, pasta en vlees. Stokbrood erbij met (kruiden-)boter, tappenades en/of pestos. Stokbrood is overigens niet verplicht, je neemt gewoon brood wat je lekker vind en dat geldt ook voor de smeersels.
Veel mensen eten wel eens 'soep met brood', maar hoe eet je dat nou? Zit er ook vlees bij of alleen een bolletje met soep, en wat voor soep (en) eet je dan? Of eet je er niet eens brood bij of lekker stokbrood...nouja...ik eet het vanavond en zit eens te bedenken wat ik er allemaal bij kan doen.Lekkere gevulde maaltijdsoep met veel groenten, pasta en vlees. Stokbrood erbij met (kruiden-)boter, tappenades en/of pestos. Stokbrood is overigens niet verplicht, je neemt gewoon brood wat je lekker vind en dat geldt ook voor de smeersels.
zaterdag 12 juni 2010 om 11:28
Ik heb geleerd dat brood soppen erg onbehoorlijk is. Stond bij ons thuis bijna gelijk aan neuspeuteren.
Ik kan het dus nog steeds niet aanzien als mensen dat doen.
Tsja, opvoeding, hoe kom je er van af.
Maar goed ik eet dus soep en hap daarnaast een stukje brood.
Overigens vind ik soep met brood geen maaltijd. Hoogstens lunch.
Tsja, opvoeding, hoe kom je er van af.
Maar goed ik eet dus soep en hap daarnaast een stukje brood.
Overigens vind ik soep met brood geen maaltijd. Hoogstens lunch.
zaterdag 12 juni 2010 om 11:32
quote:absoluteEinstein schreef op 12 juni 2010 @ 11:28:
Ik heb geleerd dat brood soppen erg onbehoorlijk is. Stond bij ons thuis bijna gelijk aan neuspeuteren.
Tsja, opvoeding, hoe kom je er van af.Oplossing: met je lepel soep gieten over een stukje brood.
Tsja, opvoeding, hoe kom je er van af.Oplossing: met je lepel soep gieten over een stukje brood.
zaterdag 12 juni 2010 om 11:46
zaterdag 12 juni 2010 om 11:48
Dat brood in de soep is ook niet mijn ding, vind het echt vies. Net als zo'n stokbroodje kaas in de uiensoep, geef mij dat alsjeblieft ernaast ipv erin.
Maar soep met brood als maaltijd vind ik prima kunnen. Hoeft niet eens zo heel erg gevuld te zijn voor mij. Heerlijk zelfs, ik krijg er meteen zin in!
Maar soep met brood als maaltijd vind ik prima kunnen. Hoeft niet eens zo heel erg gevuld te zijn voor mij. Heerlijk zelfs, ik krijg er meteen zin in!
zaterdag 12 juni 2010 om 11:55
zaterdag 12 juni 2010 om 11:59
Nog nooit geweten dat brood in soep soppen vies kan zijn.........
Iig ik eet vaak groentesoep(met groente, vermicelli,gehaktballetjes en rundvlees) met boterhammen met kaas of boterhammenworst en die doop ik dan lekker in de soep.
Bij kippesoep vind ik stokbrood met kruidenboter lekker, ook om te dopen.
Iig ik eet vaak groentesoep(met groente, vermicelli,gehaktballetjes en rundvlees) met boterhammen met kaas of boterhammenworst en die doop ik dan lekker in de soep.
Bij kippesoep vind ik stokbrood met kruidenboter lekker, ook om te dopen.
zaterdag 12 juni 2010 om 12:14
Goed gevulde, gepureerde groentesoep (bijv pompoensoep, zoete aardappelsoep, witte bonen soep, romige wortelsoep -> = AH recept en nu onze favoriet) met warm stokbrood. Liefst zuurdesem van de biologische super. Met humus, aubergine salade en/of geitenkaas.
Jum jum, denk dat ik weet wat we vanavond gaan eten
Jum jum, denk dat ik weet wat we vanavond gaan eten