Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Milkyway-pasta!

En die lekkere vierkante pizza met feta, die ze bij de Appie hadden.. nu vervangen door een of andere ranzige Turkse pizza.

Roze kauwgumbal-lollies (waar het glazuur van van je tanden springt)

Lekker in het buitenland, hier nergens te koop: After-Eight ijs (of weet iemand het ergens te krijgen??? Ik ben er gek op!!)
Krijg trek nu ik dit topic lees!

Iemand had het over de BELGA KAUWGUM...super lekker hoor maar heb ze ook nergens meer gezien hier

BEN BITS drop kauwgum, dropsmaak van menthos en freedent valt dan tegen.

En magnetron popcorn met een zakje kaaspoeder...zalig!!

Veel producten welke hier genoemd worden zijn wel nog verkrijgbaar in Duitsland. Steeds als ik daar ben lijkt het of ze een veeeeeeel groter assortiment hebben dan hier in NL. Zeker nu met al die paaseitjes etc
Milk goddess mijn moeder komt in april en ik zal haar het een en ander meegeven. Dan kan zij het in Nederland opsturen.

Groeten uit Kansas City
@MissMara: volgens mij hebben ze Aardappel Idee ook nog bij de Plus. Meende het daar laatst hebben zien staan bij de Aardappel Anders.
Ik bedacht me er nog eentje: de pizza soarma van de Albert Heijn. Zo'n enrome twee-persoonspizza uit het versvak. Tjonge, die was lekker...maar ook weg :(
Vroeger hadden ze (zoals nu de wereldgerechten) van Knorr geloof ik een pak 'Canneloni'

Daar was ik zo weg van! Alles zat al in dat pak. De rolletjes, de gehaktmix, een spuitzak en de saus. Zo de oven in en smullen! Ik mis het al jaren :(
@ mismara

ik heb de aardappelidee van de week nog gegeten. ook bij de appie gekocht en ook niet zo'n grote vestiging....

dus even zoeken en dan........genieten!
quote:Loona082 schreef op 21 maart 2008 @ 14:45:

Vroeger hadden ze (zoals nu de wereldgerechten) van Knorr geloof ik een pak 'Canneloni'

Daar was ik zo weg van! Alles zat al in dat pak. De rolletjes, de gehaktmix, een spuitzak en de saus. Zo de oven in en smullen! Ik mis het al jaren :(Ik ben dus niet de enigste... Vond het ook heerlijk...
Amarenenkersen: groothandel. Ze worden in de horeca nog weleens gebruikt als garnering bij een aperitief ofzo. (Lekker plakkerig!)

Aardappelidee: Jumbo. Ik kende het niet en heb me even verbaads over het feit dat mensen bereid zijn zoiets te kopen.

En Rolo's? Zijn die eigenlijk nog te koop?
Ha leuk topic,heb het helemaal doorgelezen en stik van de honger!

Vroeger had je evergreens met oude kaassmaak die waren ook superlekker en ineens uit de handel.

En er is een tijdje sandwichspread geweest met satesmaak dat was ook erg goed te eten!
Celeone: Rolo's hebben ze in ieder geval nog bij de Plus, maar volgens mij bij elke supermarkt nog wel. Heerlijk zijn die he!
Heerlijk waren die brokken druivensuiker maar helaas nergens meer te krijgen en vroeger kon je ze (zeker op de markt) overal vinden zo jammer.....

Dus als iemand hier de ultieme tip heeft waar ik ze kan vinden,graag?!....maar ik vrees van niet
ik mis hertog zuivel zacht (nouja eigenlijk wel beter voor de lijn want die ging altijd meteen op als ik t in huis had)

en mijn favoriete pizza kan ik sinds een paar maanden nergens meer vinden: venetiana van iglo/mora/ dr oetker

ff denken wat nog meer?

chipito pinda (pindakaaschippies dus) ik heb inmiddels een redelijk alternatief gevonden bij t huismerk van de appie.. maar t is t toch net niet...
Drumstick lollies. Die vond ik heerlijk! Aardbei en iets wits op een stokje en een beetje taai. Heerlijk, maar ik zie ze nooit meer.
kwee nie of het al ergens staat (heb niet alles gelezen)

maarreh.... Limlollie van Jamin!

ohhh een roze ijsje maar het was geen softijs en geen waterijs maar iets vaags er tussenin. Roze zacht spul je had ze ook in cola smaak ohhh lekker zeg.
Jaaahhh limlollie!

Ik heb ook jaren de gele zakjes zoete zwart en wit moeten missen maar die heb ik weer gevonden! Die zoete beertjes...
quote:bettyboob schreef op 23 maart 2008 @ 23:08:

Heerlijk waren die brokken druivensuiker maar helaas nergens meer te krijgen en vroeger kon je ze (zeker op de markt) overal vinden zo jammer.....

Dus als iemand hier de ultieme tip heeft waar ik ze kan vinden,graag?!....maar ik vrees van niet bij een kraam op de zaterdagmarkt in Deventer
Everytime you make a typo, the errorists win.
NO WAY??!?!?

Ik woon in Deventer en verlang ook al jaren naar die lekkere brokken. Naaah ik ga zaterdag naar de markt op zoek.

"infojunk" heeft het gezegd meneer dus u moet het hebben!

Nou ben benieuwd, lekker zeg!
@info meen je dat echt? zoja jammer voor mij want het is niet echt naast de deur .
Koetjesreep. Lekker luchtig.
quote:twompie schreef op 24 maart 2008 @ 17:36:

NO WAY??!?!?

Ik woon in Deventer en verlang ook al jaren naar die lekkere brokken. Naaah ik ga zaterdag naar de markt op zoek.

"infojunk" heeft het gezegd meneer dus u moet het hebben!

Nou ben benieuwd, lekker zeg!moet je maar eens kijken of dat is wat je bedoelt, er staat zo'n rood geel kraampje aan de kant van de V en D zeg maar, met allerlei van die brokken en stroopsoldaatjes enzo,
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik kocht vroeger bij de Jamin weleens bengaals drop, dat waren gekleurde bolletjes als ik het me goed herinner met drop aan de binnenkant. Ze waren lekker heet. Ik heb ze maar even bij de Jamin gezien, daarna nooit meer.
Cum non tum age
quote:PurperRain schreef op 24 maart 2008 @ 18:42:

Koetjesreep. Lekker luchtig.Is volgens mij nog steeds te koop in de supermarkt...
Die witte chocoladedingen in een soort sterretje (met heel veel punten) met bruin(e) plastic/folie of wat het ook is eromheen.

Je hebt ze nog wel, maar niet meer met witte chocola.
quote:lillibit schreef op 23 maart 2008 @ 23:22:

ff denken wat nog meer?

chipito pinda (pindakaaschippies dus) ik heb inmiddels een redelijk alternatief gevonden bij t huismerk van de appie.. maar t is t toch net niet...Bij jumbo heb je ook nog van dat soort chips,geloof dat ze iets heten van pindaflips ofzo van millies als ik het goed heb.Geloof dat die lekkerder zijn dan die van de ah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven