Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
quote:Zennah schreef op 24 juli 2009 @ 16:15:

Witte chocolade chips in een papieren verpakking..uit de handel omdat het niet verkocht..Heerlijk vond ik het!

Bedoel je zo'n doosje dat je van boven open/dicht moet draaien?

Die hadden ze laatst nl. bij Pathe (de bioscoop). Was er vroeger ook dol op, maar vond ze nu niet zo lekker meer..
Alle reacties Link kopieren
Coca Cola in glazen flesjes. Die kan ik nergens meer vinden.
quote:MissMD schreef op 24 juli 2009 @ 16:22:

[...]

Bedoel je zo'n doosje dat je van boven open/dicht moet draaien?

Die hadden ze laatst nl. bij Pathe (de bioscoop). Was er vroeger ook dol op, maar vond ze nu niet zo lekker meer..MissMD, dat is precies wat ik bedoel, ik ga er spontaan van watertanden..zo lekker vond ik het
[quote]Leona1981 schreef op 20 juli 2009 @ 18:32:

[...]

En bij de AH hoef ik al helemaal niet meer te zijn want die vervangen toch de helft van hun assortiment in AH eigen merk producten. quote]

Yep, klopt... Zelfs de negerzoenen (oeps mocht dat woord nou nog ) van Buys zijn uit het schap en vervangen voor negen (9) zoenen van AH huismerk...
quote:thee schreef op 24 juli 2009 @ 15:55:

[...]

Bedoel je de Dove Caramel Liaison?

Twee reepjes met die 'vloeibare' caramel?

Zo ja, vorige week nog 'gewoon' gekocht bij het Kruidvat geloof ik. Kan ook AH zijn geweest (bij de kassa zeg maar).

Ja, die bedoel ik, maar dan doosjes met 8 reepjes.

Heb er nooit op gelet, maar zal vanmiddag eens bij het Kruidvat gaan kijken, moet er toch zijn.

Witte chocolade chips in een papieren verpakking..uit de handel omdat het niet verkocht..Heerlijk vond ik het!Van Nestle, in Frankrijk verkopen ze die gewoon maar daar heb je hier niets aan natuurlijk

Witte chocolade chips in een papieren verpakking..uit de handel omdat het niet verkocht..Heerlijk vond ik het!Gewoon de Xenos goed in de gaten houden, daar verkopen ze ze nog wel eens. Ze komen uit Italië, als ik me niet vergis, en zijn van Nestlé of een aan Nestlé gelieerd merk.
quote:smulrol schreef op 22 juli 2009 @ 14:11:

De AH had een paar maanden Heinz Daily Spread, een soort sandwichspread maar dan met meer groente. Vond het erg lekker (wel wat extra peper erop..)

Is bij AH nu al weer uit de schappen, misschien nog wel ergens anders?

Bij de c1000 waren ze de vorige week nog in de aanbieding.

Ik hoop voor je dat de reden niet was dat ze uit het assortiment gaan...
Life is too short for self-hatred and eating celery sticks
De winner TACO! (ijsje)

En van een zakje van die yoghurt ijsjes in de vorm van snoepjes... weet even niet hoe het heet.

Ow en de MacRib Heeerlijk
Kokoshagelslag.......
Ik heb het nog niet voorbij zien komen... grote kans dat ik natuurlijk scheel kijk :-D

Vieze luiers

Mierenzeikers

smultietjes

etc etc

Kocht ze altijd bij de Jamin en de grootste lol hadden we als er weer een nieuwe variant uit was gekomen Herken je ze?

En idd de winner taco.. ook altijd erg lekker! Helaas heeft AH ook de cafeinevrije cola variant eruit gegooid, nu kan je alleen nog cafeine vrije cola light van coca cola verkrijgen.. die is alleen koud lekker helaas.
Jaaa...deze Kokoshagelslag!:

Ik heb de Ruijter er een keer over gemaild ('komt hij nog terug?' 'waar is die??'), maar nooit een reactie gehad. Was zo lekker...
quote:Ananya schreef op 30 juli 2009 @ 10:50:

Ik heb het nog niet voorbij zien komen... grote kans dat ik natuurlijk scheel kijk :-D

Vieze luiers

Mierenzeikers

smultietjes

etc etc

Kocht ze altijd bij de Jamin en de grootste lol hadden we als er weer een nieuwe variant uit was gekomen Herken je ze?

En idd de winner taco.. ook altijd erg lekker! Helaas heeft AH ook de cafeinevrije cola variant eruit gegooid, nu kan je alleen nog cafeine vrije cola light van coca cola verkrijgen.. die is alleen koud lekker helaas.Meeuwenflatsen
quote:kingmarja schreef op 27 juli 2009 @ 20:19:

[...]

Van Nestle, in Frankrijk verkopen ze die gewoon maar daar heb je hier niets aan natuurlijk quote:kevin8 schreef op 28 juli 2009 @ 21:11:

[...]

Gewoon de Xenos goed in de gaten houden, daar verkopen ze ze nog wel eens. Ze komen uit Italië, als ik me niet vergis, en zijn van Nestlé of een aan Nestlé gelieerd merk.

Bedankt voor de tips! Als ik in Frankrijk of de Xenos ben loop ik met mijn ogen goed open

X
quote:Beerebeertje schreef op 25 juli 2009 @ 18:42:

[quote]Leona1981 schreef op 20 juli 2009 @ 18:32:

[...]

En bij de AH hoef ik al helemaal niet meer te zijn want die vervangen toch de helft van hun assortiment in AH eigen merk producten. quote]

Yep, klopt... Zelfs de negerzoenen (oeps mocht dat woord nou nog ) van Buys zijn uit het schap en vervangen voor negen (9) zoenen van AH huismerk...Ja dat is me ook opgevallen. Alle Buys waren ineens in de 35% bak beland. Ik vind het een slechte ontwikkeling...
Even over die choco chips van nestle, moeten het perse de witte zijn? Want onderstaande (bruine) hebben ze ook gewoon bij de c1000. Voor mij ook jeugdsentiment, ik kreeg ze altijd bij mn opa.

Oja en dat AH alles eigen merk namaakt en dat het 'echte' merk dan niet meer te verkrijgen is is echt belachelijk.

Ze hebben daarover toch al een keer een rechtzaak aan hun broek gehad? Ook omdat de verpakkingen te veel lijken op het echte merk.

Ik zag namelijk dat ze nu ook al kwark met citroenkwarktaart smaak hebben gekopieerd van Mona. de verpakking is echt bijna hetzelfde. Ik snap niet dat dat mag...
Life is too short for self-hatred and eating celery sticks
Maar die variant van appie vind ik echt niet te vreten.....

BAH
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Coca cola vanille was ook erg lekker altijd, bestaat die nog?
Alfred J. Kwak ijs... ooooohh wat was dat lekker zeg!
quote:jasminn schreef op 04 augustus 2009 @ 15:01:

Coca cola vanille was ook erg lekker altijd, bestaat die nog?Volgens mij niet....heb ik hier volgens mij ook al een paar keer voorbij zien komen.
Mijn top 5 van superlekker maar niet meer te koop (ook dankzij dit topic)

1 Winner Taco ijs

2 Japanse pinda's

3 Mona mandarijn frambozen yoghurt

4 Almigurt yoghurt

5 7 up ijscola
totaal niet superlekker, sterker nog ik vond het supergoor...maar de andere familieleden vonden het wel heerlijk:

pizza quick

manlief en ik hadden het er gisteren tijdens het avondeten over (ik vond zijn AH-pizza daar verdacht veel naar smaken) maar er is volgens mij ook nooit meer zoiets geweest. Was blijkbaar niet de enige die het goor vond :puke:
OMG: HET BESTAAT NOG

http://www.remia.nl/Consument/producten.aspx?id=22

dacht, laat ik er nog even een plaatje bij google-en
Dat ijsje: SKY!
quote:Merder schreef op 06 augustus 2009 @ 12:23:

totaal niet superlekker, sterker nog ik vond het supergoor...maar de andere familieleden vonden het wel heerlijk:

pizza quick

manlief en ik hadden het er gisteren tijdens het avondeten over (ik vond zijn AH-pizza daar verdacht veel naar smaken) maar er is volgens mij ook nooit meer zoiets geweest. Was blijkbaar niet de enige die het goor vond :puke:

Ik kijk hier te weinig zie ik al. Pizzaquick is nog steeds te koop. Iig bij AH, Dekamarkt en Vomar. Ik heb voor recepten ook een topic met pizzaquick recepten . Ik ben het niet met je eens, ik vind het heerlijk.

Oh shit je had het zelf al gevonden. Het is wél lekker hahahah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven