Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Punica zag ik de vorige keer bij super de boer
Wat ik ook nog steeds mis de oude milky way

Ze hebben tig jaren terug de samenstelling veranderd

en nu is ie minder lekker
Caramelco (een caramelpasta in een blikje).
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
quote:xantippe schreef op 12 september 2009 @ 18:20:

Caramelco (een caramelpasta in een blikje).Is dat niet hetzelfde als bebogeen (alleen zit dat in een potje)?
quote:Dulce schreef op 11 september 2009 @ 17:33:

[...]

Hi, peper en zoutchips zijn er nog wel! Van AH Excellent. Mijn vriend heeft ze pas nog gekocht. Veel knabbelplezier Die had ik vd week ook gekocht. Jeez wat zijn die krengen zout.
quote:LieverLustDanLiefde schreef op 09 september 2009 @ 16:10:

Sportlife Cinnamon :( paar jaar geleden kreeg je ze bij bakken voor een prikkie, want niemand vond ze lekker, schijnbaar.

Heb een heeeeeel grote voorraad ingeslagen, maar zelfs die ging op na een paar maanden.

En breek-ijslollies, die krijg je nog wel maar niet bij mij in de buurt.

Kaneelkauwgom mis ik ook!

(in Amerika overigens wel te koop. verschillende merken zelfs)

Woon je in Noord Holland? Bij de Dekamarkt verkopen ze van die breekijsjes.
quote:delphicat schreef op 12 september 2009 @ 18:23:

[...]

Is dat niet hetzelfde als bebogeen (alleen zit dat in een potje)?

Nee, helemaal niet hetzelfde.

Caramelco zat in een blikje en is (was) veel lekkerder!
Caramelco kan je zelf maken door van die gecondenseerde melk in een blikje 3 uur lang te koken. Heb laatst ergens anders gelezen dat het er dan wel héél erg op lijkt, veel meer dan bebogeen.
breekt in voor mylenevalerie*

Hoi even speciaal voor jou, ik had in het topic eten wat niet meer te koop is, gelezen dat jij zo gek was op dr Oetker stracciatella, net als ik.

Toevallig kreeg ik van de week een foldertje van de Aldi en daar staat zo'n soortgelijk toetje in, van een duits merk denk ik.

Het heet Albona stracciatella. Misschien heb je er wat aan!

*breekt weer uit*
Saroma, sinasappelsmaak.

Weet iemand nog hoe die smartie m&m's eerst heetten?

Het was altijd Treets en .. er stonden gezichtjes op.
Die smarties met gezichtjes heetten Bonito's!!!

Was er ook gek op.....
Ja, Bonito's! Dank je, niemand in mijn omgeving wist het meer en op google kon ik het ook niet vinden.

Veel lekkerder dan M&M - versie!
en de thaise curry maaltijd pakketten van de conimex. Curry kun je wel in andere varianten krijgen maar t sausje voor bij de komkommer dat je erbij kon maken: heerlijk!!!
Thaise curry (maaltijdverpakking) van Conimex.

Heb hen nog een mail gestuurd of er misschien nog ergens een partij dozen stond in Nederland, maar helaas:-(

Ik mis het nog elke dag, het is zo waanzinnig lekker !
Oh! en de appel kaneel snack a jacks, die waren echt lekker!!

En je hebt een tijdje magnum in een kartonnen bekertje gehad, ik gelkoof truffel, daar zat een laag chocolade boven op en een soort chocolade truffel in het midden, jammie

wat die "verbeterde""smaken betreft: de vanille yoghurt van campina smaakt sinds die verbeterd is naar muffe oude yoghurt..... bleh!!

Lijn technisch zou het handig zijn als ze meer dingen uit het assortiment zouden halen ;)
Je had vroeger van die sky ijsjes met chocolade, erg lekker.

Likkoekjes met glazuur, roze, wit en geel en dan niet mer die vieze fruitgeur die je nu hebt. Toen ik zwanger was, ben ik ook heel erg op zoek geweest naar eten van vroeggah haha.

De smarties hadden vroeger ook andere kleuren en waren groter, die mini smarties vind ik niets en je had bij de AH hagelslag met nootjes mmmmmmmm
quote:permanentia schreef op 17 september 2009 @ 22:15:

Saroma, sinasappelsmaak.

Weet iemand nog hoe die smartie m&m's eerst heetten?

Het was altijd Treets en .. er stonden gezichtjes op.Bonito's heette deze volgens mij.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
lim lolly s van Jamin van die rose ijsjes

heerlijk en nu niet meer te krijgen
dracula lollies, waren zwart soort hele pittige dropsmaak
quote:kidon schreef op 17 september 2009 @ 21:24:

breekt in voor mylenevalerie*

Hoi even speciaal voor jou, ik had in het topic eten wat niet meer te koop is, gelezen dat jij zo gek was op dr Oetker stracciatella, net als ik.

Toevallig kreeg ik van de week een foldertje van de Aldi en daar staat zo'n soortgelijk toetje in, van een duits merk denk ik.

Het heet Albona stracciatella. Misschien heb je er wat aan!

*breekt weer uit*

Oh geweldig, ik ga er eentje halen, kijken of de smaak hetzelfde is.

Bedankt!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 27 september 2009 @ 09:25:

[...]

Oh geweldig, ik ga er eentje halen, kijken of de smaak hetzelfde is.

Bedankt!!!Momenteel worden er ook van die emmertjes bij de C1000 verkocht!
is deze al voorbij gekomen: tomatenchips? ik dacht van croky in een zwarte zak!

enne, die kaneelkauwgom is in engeland volop te krijgen.
quote:Dyaa schreef op 27 september 2009 @ 10:18:

[...]

Momenteel worden er ook van die emmertjes bij de C1000 verkocht!

Oh ze doen niet meer poeder in zakjes maar meteen emmers vol? hihi. Ik ga eens kijken, ik heb geen C1000 in mijn woonplaats maar kom vaker in andere steden om een keer te kijken. Leuk. Maar die emmertjes is kant en klare stracciatella?

Die ik bedoel is wel wat chemisch bedenk ik mij nu. Je had poeder wat je met slagroom maakte, als ik het nog goed kan herinneren. Als ik binnenkort tijd heb zal ik die dr.Utker is mailen of het nog ergens te koop is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 27 september 2009 @ 10:28:

[...]

Oh ze doen niet meer poeder in zakjes maar meteen emmers vol? hihi. Ik ga eens kijken, ik heb geen C1000 in mijn woonplaats maar kom vaker in andere steden om een keer te kijken. Leuk. Maar die emmertjes is kant en klare stracciatella?

Die ik bedoel is wel wat chemisch bedenk ik mij nu. Je had poeder wat je met slagroom maakte, als ik het nog goed kan herinneren. Als ik binnenkort tijd heb zal ik die dr.Utker is mailen of het nog ergens te koop is.Dat is gewoon een emmertje inderdaad, met daarin euuh..naja soort straciatella-yoghurt (is wel wat dikkig) ja. Wordt hier heel erg gewaardeerd!
Iemand bekent met magnum mint?

Hebben die veel gegeten tijdens onze huwelijksreis in de dominicaanse republiek maar hier nog nergens kunnen vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven