Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14
zaterdag 12 september 2009 om 18:42
quote:LieverLustDanLiefde schreef op 09 september 2009 @ 16:10:
Sportlife Cinnamon
paar jaar geleden kreeg je ze bij bakken voor een prikkie, want niemand vond ze lekker, schijnbaar.
Heb een heeeeeel grote voorraad ingeslagen, maar zelfs die ging op na een paar maanden.
En breek-ijslollies, die krijg je nog wel maar niet bij mij in de buurt.
Kaneelkauwgom mis ik ook!
(in Amerika overigens wel te koop. verschillende merken zelfs)
Woon je in Noord Holland? Bij de Dekamarkt verkopen ze van die breekijsjes.
Sportlife Cinnamon

Heb een heeeeeel grote voorraad ingeslagen, maar zelfs die ging op na een paar maanden.
En breek-ijslollies, die krijg je nog wel maar niet bij mij in de buurt.
Kaneelkauwgom mis ik ook!
(in Amerika overigens wel te koop. verschillende merken zelfs)
Woon je in Noord Holland? Bij de Dekamarkt verkopen ze van die breekijsjes.
donderdag 17 september 2009 om 21:24
breekt in voor mylenevalerie*
Hoi even speciaal voor jou, ik had in het topic eten wat niet meer te koop is, gelezen dat jij zo gek was op dr Oetker stracciatella, net als ik.
Toevallig kreeg ik van de week een foldertje van de Aldi en daar staat zo'n soortgelijk toetje in, van een duits merk denk ik.
Het heet Albona stracciatella. Misschien heb je er wat aan!
*breekt weer uit*
Hoi even speciaal voor jou, ik had in het topic eten wat niet meer te koop is, gelezen dat jij zo gek was op dr Oetker stracciatella, net als ik.
Toevallig kreeg ik van de week een foldertje van de Aldi en daar staat zo'n soortgelijk toetje in, van een duits merk denk ik.
*breekt weer uit*

dinsdag 22 september 2009 om 13:23
Oh! en de appel kaneel snack a jacks, die waren echt lekker!!
En je hebt een tijdje magnum in een kartonnen bekertje gehad, ik gelkoof truffel, daar zat een laag chocolade boven op en een soort chocolade truffel in het midden, jammie
wat die "verbeterde""smaken betreft: de vanille yoghurt van campina smaakt sinds die verbeterd is naar muffe oude yoghurt..... bleh!!
Lijn technisch zou het handig zijn als ze meer dingen uit het assortiment zouden halen
En je hebt een tijdje magnum in een kartonnen bekertje gehad, ik gelkoof truffel, daar zat een laag chocolade boven op en een soort chocolade truffel in het midden, jammie
wat die "verbeterde""smaken betreft: de vanille yoghurt van campina smaakt sinds die verbeterd is naar muffe oude yoghurt..... bleh!!
Lijn technisch zou het handig zijn als ze meer dingen uit het assortiment zouden halen

vrijdag 25 september 2009 om 10:02
Je had vroeger van die sky ijsjes met chocolade, erg lekker.
Likkoekjes met glazuur, roze, wit en geel en dan niet mer die vieze fruitgeur die je nu hebt. Toen ik zwanger was, ben ik ook heel erg op zoek geweest naar eten van vroeggah haha.
De smarties hadden vroeger ook andere kleuren en waren groter, die mini smarties vind ik niets en je had bij de AH hagelslag met nootjes mmmmmmmm
Likkoekjes met glazuur, roze, wit en geel en dan niet mer die vieze fruitgeur die je nu hebt. Toen ik zwanger was, ben ik ook heel erg op zoek geweest naar eten van vroeggah haha.
De smarties hadden vroeger ook andere kleuren en waren groter, die mini smarties vind ik niets en je had bij de AH hagelslag met nootjes mmmmmmmm
vrijdag 25 september 2009 om 10:37
zondag 27 september 2009 om 09:25
quote:kidon schreef op 17 september 2009 @ 21:24:
*breekt weer uit*
Oh geweldig, ik ga er eentje halen, kijken of de smaak hetzelfde is.
Bedankt!!!
*breekt weer uit*
Oh geweldig, ik ga er eentje halen, kijken of de smaak hetzelfde is.
Bedankt!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zondag 27 september 2009 om 10:28
quote:Dyaa schreef op 27 september 2009 @ 10:18:
[...]
Momenteel worden er ook van die emmertjes bij de C1000 verkocht!
Oh ze doen niet meer poeder in zakjes maar meteen emmers vol? hihi. Ik ga eens kijken, ik heb geen C1000 in mijn woonplaats maar kom vaker in andere steden om een keer te kijken. Leuk. Maar die emmertjes is kant en klare stracciatella?
Die ik bedoel is wel wat chemisch bedenk ik mij nu. Je had poeder wat je met slagroom maakte, als ik het nog goed kan herinneren. Als ik binnenkort tijd heb zal ik die dr.Utker is mailen of het nog ergens te koop is.
[...]
Momenteel worden er ook van die emmertjes bij de C1000 verkocht!
Oh ze doen niet meer poeder in zakjes maar meteen emmers vol? hihi. Ik ga eens kijken, ik heb geen C1000 in mijn woonplaats maar kom vaker in andere steden om een keer te kijken. Leuk. Maar die emmertjes is kant en klare stracciatella?
Die ik bedoel is wel wat chemisch bedenk ik mij nu. Je had poeder wat je met slagroom maakte, als ik het nog goed kan herinneren. Als ik binnenkort tijd heb zal ik die dr.Utker is mailen of het nog ergens te koop is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zondag 27 september 2009 om 10:52
quote:mylenevalerie schreef op 27 september 2009 @ 10:28:
[...]
Die ik bedoel is wel wat chemisch bedenk ik mij nu. Je had poeder wat je met slagroom maakte, als ik het nog goed kan herinneren. Als ik binnenkort tijd heb zal ik die dr.Utker is mailen of het nog ergens te koop is.Dat is gewoon een emmertje inderdaad, met daarin euuh..naja soort straciatella-yoghurt (is wel wat dikkig) ja. Wordt hier heel erg gewaardeerd!
[...]
Die ik bedoel is wel wat chemisch bedenk ik mij nu. Je had poeder wat je met slagroom maakte, als ik het nog goed kan herinneren. Als ik binnenkort tijd heb zal ik die dr.Utker is mailen of het nog ergens te koop is.Dat is gewoon een emmertje inderdaad, met daarin euuh..naja soort straciatella-yoghurt (is wel wat dikkig) ja. Wordt hier heel erg gewaardeerd!