Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 27 september 2009 @ 09:25:

[...]

Oh geweldig, ik ga er eentje halen, kijken of de smaak hetzelfde is.

Bedankt!!!Bij de Lidl hebben ze emmertjes met straciatella-yoghurt. Heerlijk! Misschien dat dat er op lijkt?
Ik heb niet alle pagina's gelezen maar ik vond Winner Taco altijd vreselijk lekker!
Voor de fans van Tjolk:

Tjolk komt weer terug
quote:dopey155 schreef op 27 september 2009 @ 09:22:

dracula lollies, waren zwart soort hele pittige dropsmaakohhh die vond ik ook zooooo lekker! was het bestaan helemaal vergeten maar nu ik je post lees...
Ik heb ook niet alles gelezen maar wat ik als kind (30 jr geleden dus) zo lekker vond, een of andere smeerkaas met kersensmaak. Gourmandise heette het geloof ik. Klinkt vies, die kersensmaak, maar ohhhh wat lekker vond ik dat.

Nooit meer gezien..
anoniem_51326 wijzigde dit bericht op 28-09-2009 21:37
Reden: Te optimistische terugrekensom. 20 ipv 30
% gewijzigd
Iemand bekend met Snor? Dat was een frisdrank met een schuimlaag. Geen idee meer hoe het smaakte, maar het was zo stoer om die snor te krijgen ervan.

Vroeger kon je van die ijsrollen kopen, met apart een pak met wafeltjes. Bij Jamin volgens mij. Aardbeiensmaak was mijn favoriet.
Oh ja die ijsrollen...zag er uit als een grote leverworst toch? En dan sneed mijn moeder daar een plak van en dan tussen 2 van die wafeltjes...
Die ijsrollen zijn er nog, ik zag ze laatst bij C1000 liggen.
Ik zag een topic over mierikswortel en moest denken aan de Philadelphia mierikswortel die ik zo lekker vond maar die blijkbaar uit het assortiment is genomen. :(.
quote:Eierdoppie schreef op 28 september 2009 @ 21:33:

Iemand bekend met Snor? Dat was een frisdrank met een schuimlaag. Geen idee meer hoe het smaakte, maar het was zo stoer om die snor te krijgen ervan.

Vroeger kon je van die ijsrollen kopen, met apart een pak met wafeltjes. Bij Jamin volgens mij. Aardbeiensmaak was mijn favoriet.Ja Snor, ken ik nog wel. Dat kregen we heel soms. Volgens mij heette het ook champagnepils (nou ja, wat een naam zeg, er zat geen alcohol in, maar het doel was vast om tere kinderzieltjes alvast te laten wennen).
wat een leuk topic!

ik mis ook de cream &chives chips en de kaaspopcorn.

er is een hyves over vergeten chips, hoe meer mensen hoe beter, en miss kunnen ze kijken or er genoeg animo is om bepaalde chips terug te krijgen.

en die paarse croky, was dat niet een soort bacon smaak? was al aan het googelen geslagen, maar kon niks vinden.

maar ga wel verder zoeken, kan er niet tegen als ik iets niet kan vinden hihi.

groetjes
quote:Yeti80 schreef op 01 oktober 2009 @ 23:22:

Ik zag een topic over mierikswortel en moest denken aan de Philadelphia mierikswortel die ik zo lekker vond maar die blijkbaar uit het assortiment is genomen. :(.Ja, die was ook maar tijdelijk...als het goed is, is er nog wel catandou in die smaak verkrijgbaar.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:fladder schreef op 01 oktober 2009 @ 23:24:

[...]

Ja Snor, ken ik nog wel. Dat kregen we heel soms. Volgens mij heette het ook champagnepils (nou ja, wat een naam zeg, er zat geen alcohol in, maar het doel was vast om tere kinderzieltjes alvast te laten wennen).dat bestaat nog steeds, van RAAK.
quote:Leona1981 schreef op 28 september 2009 @ 21:26:

Voor de fans van Tjolk:

Tjolk komt weer terugwoepie!
woohoo! gevonden hoe de paarse croky chips heette: smokey bacon
Giant smarties, Bolletje eindeloos frisse yoghurt (koekjes)
Chips met op de verpakking (en in de vorm van de chips) zo'n dinosaurus
Chips - Bloopers. En heerlijke ijsjes sky (of skye) met een soort brosreepje in het midden.. lekkerrrrr.....
Wie kent nog die jam zonder stukjes? Jammie heette het volgens mij...heerlijk, aangezien ik griezel van stukjes aardbei in de jam...
Die witte sneeuwpopkoeken van Bolletje. Zijn enkel met Kerst te koop. Hele pakken gaan er dan hier doorheen!!!!!
Er komen hier af en toe produkten voorbij waarvan ik prima begrijp dat die van de markt zijn. Die moeten haast wel schadelijk voor de gezondheid zijn geweest en door Brussel zijn verboden.
@ dyaa: Die dinochips was geweldig!! In een groene zak zat dat toch? Of paars? Die zou echt terug moeten komen!
quote:marijntje22 schreef op 06 oktober 2009 @ 20:18:

@ dyaa: Die dinochips was geweldig!! In een groene zak zat dat toch? Of paars? Die zou echt terug moeten komen!Ja dat klopt, dat is die chips! Het is toen weggegaan en ik heb er nooit meer iets van vernomen. Was dat niet van Croky? Croky Kraakbeesten ofzo...(moet nu heel diep in het geheugen graven, ben nu pas 18 dus ik was nog vrij jong).
http://kraakbeesten.hyves.nl/

@ dyaa: Dit zijn ze toch??
quote:marijntje22 schreef op 07 oktober 2009 @ 15:50:

http://kraakbeesten.hyves.nl/

@ dyaa: Dit zijn ze toch??De enige echte!! Toch jammer dat ze niet meer worden geproduceerd ondanks dat er best veel vraag naar is volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven