Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14

vrijdag 9 december 2011 om 17:43
quote:miss_marvellous schreef op 09 december 2011 @ 15:37:
ik mis de oude taksi (zonder zuivel) kindercola en iets dat volgens mij kinderchampagne heette (smaak leek op cola)
van die harde spekblokken (geel/roze)
jellopudding in allerlei smaakjes
de oude fristi (de nieuwe smaakt zo vies)
Champagnepils bedoel je.....heerlijk was die.
Je had ook de rode variant (gazeuze) en de gele die ik erg lekker vond...weet helaas niet meer hoe die laatste heet.
Enige tijd (paar jaar terug) verkochten ze het nog bij de Dirk van de Broek onder het merk 3-es
ik mis de oude taksi (zonder zuivel) kindercola en iets dat volgens mij kinderchampagne heette (smaak leek op cola)
van die harde spekblokken (geel/roze)
jellopudding in allerlei smaakjes
de oude fristi (de nieuwe smaakt zo vies)
Je had ook de rode variant (gazeuze) en de gele die ik erg lekker vond...weet helaas niet meer hoe die laatste heet.
Enige tijd (paar jaar terug) verkochten ze het nog bij de Dirk van de Broek onder het merk 3-es
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

vrijdag 9 december 2011 om 17:48
quote:mayhem schreef op 09 december 2011 @ 17:47:
@ miss_marvellous:
champagnepils inderdaad, deed me altijd een beetje denken aan kauwgomballensmaak. die harde geelroze schuimblokken vond ik ook altijd lekker. Heb beiden ook vorig jaar nog bij de plus gezien maar die is hier verdwenen dus geen idee of 't er nog is, maar die schuimblokken zouden ze toch nog wel gewoon moeten hebben neem ik aan?Bij de Jamin!
@ miss_marvellous:
champagnepils inderdaad, deed me altijd een beetje denken aan kauwgomballensmaak. die harde geelroze schuimblokken vond ik ook altijd lekker. Heb beiden ook vorig jaar nog bij de plus gezien maar die is hier verdwenen dus geen idee of 't er nog is, maar die schuimblokken zouden ze toch nog wel gewoon moeten hebben neem ik aan?Bij de Jamin!
vrijdag 9 december 2011 om 19:45
@mayhem, inderdaad die zwarte zakken. Zoo lekker! Ik baalde ontzettend toen die de handel uitgingen. maar ja ik vind altijd de smaakjes lekker die de rest van het land niet te pruimen vind geloof ik.
Die roze/gele blokken kun je nog bij de sligro kopen trouwens. En dubbellikkers heb ik vorige zomer bij de plus nog gehaald.
Die roze/gele blokken kun je nog bij de sligro kopen trouwens. En dubbellikkers heb ik vorige zomer bij de plus nog gehaald.
vrijdag 9 december 2011 om 20:07

vrijdag 9 december 2011 om 22:25
quote:sprokkelientje schreef op 09 december 2011 @ 17:43:
Enige tijd (paar jaar terug) verkochten ze het nog bij de Dirk van de Broek onder het merk 3-esVerkopen ze gewoon bij Albert Heijn hoor. Bij ons ook in het roze en in het geel.
Kijk ook hier!
Enige tijd (paar jaar terug) verkochten ze het nog bij de Dirk van de Broek onder het merk 3-esVerkopen ze gewoon bij Albert Heijn hoor. Bij ons ook in het roze en in het geel.
Kijk ook hier!