Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
@ boro: mad saus is ook dezelfde fritessaus van de Mac. Gewoon te koop bij ah.
De (seizoen?) sultana in de smaak framboos met chocolade. Alleen vorig jaar kunnen kopen.

En citroen calippo's.
Ik heb geen motto.
Misschien ben ik ontzettend mosterd, maar ik mis de beef chimichurri van Knorr (van die afgrijselijke "zuid-amerikaanse" reclame met Gerard Joling en die andere). Het meeste was bagger, maar de sausmix was zo lekker!
quote:sri schreef op 16 augustus 2010 @ 19:01:

Misschien ben ik ontzettend mosterd, maar ik mis de beef chimichurri van Knorr (van die afgrijselijke "zuid-amerikaanse" reclame met Gerard Joling en die andere). Het meeste was bagger, maar de sausmix was zo lekker!

Is dat er niet meer? Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik vond dat echt heerlijk! Al even niet meer naar gekeken in de winkel, maar nu is het dus uit de handel? Dat is echt jammer!
Hmm, het staat nog gewoon op de website van Knorr, Zo maar eens bij de Appie kijken.
Raiders, negerzoenen

grapje, maar inderdaad de treets en de echte bereklauwen satesaus, die met een gehaktbal en ui en op het eind van het stokje een stukje frikandel.
quote:Tmaar schreef op 17 augustus 2010 @ 15:56:

[...]

Is dat er niet meer? Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik vond dat echt heerlijk! Al even niet meer naar gekeken in de winkel, maar nu is het dus uit de handel? Dat is echt jammer!Laatst heb ik het ook nog gezien, maar ik hoop ook niet dat het eruit gaat, vind die het lekkerste!
quote:Dine80 schreef op 01 juli 2008 @ 14:55:

Ik kwam toen ik ook ff naar een plaatje van pastachoca ging zoeken via een omweg op een webwinkel die de versie zoals MissChicken hierboven heeft geposted verkoopt! Kent iemand deze pastachoca? Is dit inderdaad die strooppasta van vroeger?...De pastachoca bestaat nog hoor, exact hetzelfde! ik heb het nog in de verkoop. Groetjes
Donald duck kauwgom, die mis ik echt.

Kon je tenminste échte bellen mee blazen.
Die koala koekjes zijn in Duitsland nog te krijgen (bij de Real) net zoals de Nimm2 snoepjes (kon ik hier ook nergens vinden).

Wat ik mis; sour cream van de lays, al hadden ze ze laatst wel in een special edition. En volgens mij heb ik vroeger ook wel eens choco pasta gehad met pindakaas er bij in. Zal wel van de nutella zijn denk ik, volgens mij was het een soort chocopaste met snickers er in.
Mexican salsa chips van Lays. Echt erg dat ze die niet meer verkopen
Om er nu een heel topic voor te openen vind ik te ver gaan, maar ik moet het toch ergens kwijt, dus dan maar hier.

Ik ben echt een grootverbruiker van Cup a Soup champignon. Héérlijk, zálig, kóstelijk.

Maar toen ik het dit weekend kocht, stond er op de verpakking: vernieuwd. De alarmbellen begonnen al te rinkelen bij mij. Het heet nu ook champignon creme in plaats van gewoon champignon.

Lang verhaal kort: ik vind het niet lekker meer! Het smaakt heel anders, veel meer naar peper, en daar houd ik helemáál niet van.

Waarom DOEN ze nou zoiets?!

Gelukkig hebben ze in veel winkels nog de oude versie, dus ik ben nu aan het hamsteren. Maar ééns zal ik door m'n voorraad heen zijn.

Ik ben echt pissed.
Ocherme, Lotte. Ik leef echt met je mee. Snap je niet hé hoe sommige mensen zoiets kunnen doen (en vooral zónder te overleggen) SCHANDE... sterkte ermee...
Dank je muke, voor je medeleven. Dat maakt het allemaal wat draaglijker

Misschien moet ik me maar gaan richten op een andere smaak uit het assortiment.

't Leven is soms niet makkelijk.
quote:Begentle schreef op 07 augustus 2010 @ 07:01:

@Panda

Die filipino's liggen hier gewoon in het schap van de supermarkt (D vd Broek).

Het is jammer dat er in mijn regio geen Dirk vd Broek is, maar wel heel goed nieuws dat de koekjes in ieder geval nog bestaan. Ik ga op zoek!
quote:Bergje65 schreef op 09 augustus 2010 @ 14:51:

[...]

Verkopen ze bij de Lidl. Ze heten weliswaar anders maar het zijn dezelfde koekjes...Dank voor de tip! Een Lidl heb ik wél in de buurt, ik ga ze gelijk kopen en proeven.
Rode waterijsjes op een stokje met een zilverpapiertje als verpakking. Je kreeg er een hele rode mond van. Ik denk dat ik de laatste zo ongeveer in 1980 heb gegeten.
Nope
quote:pimpelmeesje67 schreef op 15 augustus 2010 @ 01:16:

[...]

Ik mis beschuitbollen!! Weet iemand of die dingen nog gemaakt worden?AH XL heeft ze op de bakkerij afdeling liggen. Heerlijk.
quote:Lotte35 schreef op 25 augustus 2010 @ 22:00:

.................Gelukkig hebben ze in veel winkels nog de oude versie, dus ik ben nu aan het hamsteren. .....Het zijn trouwens nu de hamsterweken bij Appie.
quote:sri schreef op 16 augustus 2010 @ 19:01:

Misschien ben ik ontzettend mosterd, maar ik mis de beef chimichurri van Knorr (van die afgrijselijke "zuid-amerikaanse" reclame met Gerard Joling en die andere). Het meeste was bagger, maar de sausmix was zo lekker!Bij onze plaatselijke Coop ook niet meer verkrijgbaar, maar nog wel bij de Plus! Ik sla nu altijd groot in
quote:Panda schreef op 26 augustus 2010 @ 11:11:

[...]

AH XL heeft ze op de bakkerij afdeling liggen. Heerlijk.Hier geen AH XL (nog niet eens een 'gewone' AH...)
quote:kevin8 schreef op 26 augustus 2010 @ 13:54:

Het zijn trouwens nu de hamsterweken bij Appie. Inderdaad, maar ik heb het nog drastischer aangepakt. Ben gisteravond naar de Makro gereden, en heb daar flink ingeslagen! Voorlopig kan ik aan de soep.
quote:Bijenkoningin schreef op 15 augustus 2010 @ 22:26:

Oja, en de Exotic saus van Calvé. Heinz heeft hem nog een tijdje gehad maar nu nergen meer de vinden. Als klein meisje at ik dat als we fondueden (om de week bijna, heerlijk).Die saus is bij de Duitse K&K gewoon te koop.
Ik krijg er een punthoofd van!
Rolo-ijsjes!

Was altijd zoooo lekker!
ik mis de bisk en twix etc...nergens meer de echte alleen nog wat nepvarianten van de action die nergens naar smaken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven