Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14
donderdag 9 september 2010 om 00:09
donderdag 9 september 2010 om 16:20
donderdag 9 september 2010 om 16:23
donderdag 9 september 2010 om 18:33

maandag 20 september 2010 om 21:18
quote:Very Cherry schreef op 09 september 2010 @ 00:07:
[...]
Oh, "gewoon" in het buitenland, nee, okee. Waar hebben we 't over.Misschien vanuit de Randstad en omgeving heel moeilijk te begrijpen, maar er liggen behoorlijk wat Nederlandse steden op korte afstand van ´het buitenland´ hoor. En ja, in deze contreien is het heel normaal om in het buitenland te shoppen, je zou eens moeten weten hoe goedkoop sommige produkten bij de oosterburen zijn! En zo veel lekkere dingen die hier niet te koop zijn, waaronder dat sausje...
[...]
Oh, "gewoon" in het buitenland, nee, okee. Waar hebben we 't over.Misschien vanuit de Randstad en omgeving heel moeilijk te begrijpen, maar er liggen behoorlijk wat Nederlandse steden op korte afstand van ´het buitenland´ hoor. En ja, in deze contreien is het heel normaal om in het buitenland te shoppen, je zou eens moeten weten hoe goedkoop sommige produkten bij de oosterburen zijn! En zo veel lekkere dingen die hier niet te koop zijn, waaronder dat sausje...
Ik krijg er een punthoofd van!
maandag 20 september 2010 om 22:47
woensdag 24 november 2010 om 20:21
quote:Lee24 schreef op 13 maart 2008 @ 09:29:
Voor de luie mensen trouwens
http://www.dutchtaste.com...36_41.html?page=3&sort=2a
daar kun je zelfs je tikkels online bestellen en laten bezorgen kwam het net tegen toevallig
ik kan geen tikkels vinden hoor...?
Ben er ernstig naar op zoek. Wie weet waar ik ze kan halen?????
Voor de luie mensen trouwens
http://www.dutchtaste.com...36_41.html?page=3&sort=2a
daar kun je zelfs je tikkels online bestellen en laten bezorgen kwam het net tegen toevallig

ik kan geen tikkels vinden hoor...?
Ben er ernstig naar op zoek. Wie weet waar ik ze kan halen?????

zaterdag 26 maart 2011 om 16:38
Nou, het is dus definitief.
De diepvries-picolientjes (kleine gevulde koeken om zelf af te bakken) zijn niet meer te verkrijgen.
Verdorie!!
Een paar jaar geleden flikte AH dit ook al. Toen werd ik er in dit topic op gewezen dat ze ze nog wel bij AH XL verkochten. Daar reed ik dus af en toe speciaal naartoe voor de heerlijke mini gevulde koeken.
Tot mijn grote verrassing verschenen ze toen ook opeens weer bij de gewone AH. Tot een paar weken geleden. Ik vanmiddag dus weer speciaal naar de XL, maar zonder succes
De diepvries-picolientjes (kleine gevulde koeken om zelf af te bakken) zijn niet meer te verkrijgen.
Verdorie!!
Een paar jaar geleden flikte AH dit ook al. Toen werd ik er in dit topic op gewezen dat ze ze nog wel bij AH XL verkochten. Daar reed ik dus af en toe speciaal naartoe voor de heerlijke mini gevulde koeken.
Tot mijn grote verrassing verschenen ze toen ook opeens weer bij de gewone AH. Tot een paar weken geleden. Ik vanmiddag dus weer speciaal naar de XL, maar zonder succes
woensdag 30 maart 2011 om 21:36
Ooh nu dit topic weer hoog staat, vroeger kocht ik altijd waterijs , met als ik het me goed herinner een rond houten stokje met daarop een bolletje dat een sinaasappel moest voorstellen , een citroen en een aardbei geloof ik.. Drie bolletjes op elkaar dus.
En ook heerlijk , de slush puppy van vroeger, dan deed die man eerst gewoon gecrushet ijs in een beker, en daarna kon je een smaakje kiezen die die erbij deed..
En ook heerlijk , de slush puppy van vroeger, dan deed die man eerst gewoon gecrushet ijs in een beker, en daarna kon je een smaakje kiezen die die erbij deed..
vrijdag 1 april 2011 om 12:42
vrijdag 9 december 2011 om 14:37
Je had een jaar of 7 geleden denk ik van die maaltijdmixen met caribische sweet chicken (was dat ook van de wereldmixen van knorr al? weet het niet zeker, je had er ook bobotie van) Die was zooo lekker! Je kreeg echt zo'n geglaceerd laagje over je kip heen, jummie! En ineens..poef! Uit de handel.
Tomatenchips... de echte, niet die ketchupchips. En echte pickleschips, gelukkig hebben ze die nog in Belgie en de grensstreek. Ik vond die cream and chives chips ook heel lekker trouwens.
Tomatenchips... de echte, niet die ketchupchips. En echte pickleschips, gelukkig hebben ze die nog in Belgie en de grensstreek. Ik vond die cream and chives chips ook heel lekker trouwens.
vrijdag 9 december 2011 om 14:48
quote:Lee24 schreef op 13 maart 2008 @ 10:02:
bedacht me trouwens ineens wat ik ook altijd at en niet meer kan vinden zijn Meeuweflatsen en hondescheten
Dat waren van de drop achtige snoepjes.
Kent iemand ze?
En Splash! dat was een soort van spuitbus wat je in de melk deed om milkshake te makenMeeuweflatsen
bedacht me trouwens ineens wat ik ook altijd at en niet meer kan vinden zijn Meeuweflatsen en hondescheten
Dat waren van de drop achtige snoepjes.
Kent iemand ze?
En Splash! dat was een soort van spuitbus wat je in de melk deed om milkshake te makenMeeuweflatsen