Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Plokkie schreef op 27 augustus 2010 @ 21:47:

[...]Die saus is bij de Duitse K&K gewoon te koop.Oh, "gewoon" in het buitenland, nee, okee. Waar hebben we 't over.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Kabouter23 schreef op 07 augustus 2010 @ 08:22:

Je had van Calvé amerikaanse frietsaus bij de appie. En die smaakt exact als de macdonaldssaus!! Echt exact!

[afbeelding]

Maar nu verkopen ze het niet meer

Deze komt ook in de buurt van de Macsaus Kaboutertje

Dummies!! Bestaan die nog?
Ik vond destijds de SpiceGirls oranje kauwgomlollies ook heel lekker!! Die bestaan iig niet meer haha.

Smaakten erg lekker!
jaaa die dummies schijnen nog te bestaan. ik zag laatst een kind ermee lopen
quote:missbreezer schreef op 09 september 2010 @ 16:17:

Oo cool zeg!

Ik gooide altijd het hele doosje in een keer leeg in mn mond en dan ging ik erop zuigen whaha..
ik zou alleen niet weten waar ze te koop zijn. toevallig ga ik zo boodschappen doen bij de appie. dus ik kan evt voor je kijken of ze ze daar te koop hebben. en je zou ook nog jamin kunnen proberen.

ik laat het straks wel ff weten

groetjes
Oo super! Is goed ja! Ben benieuwd!
Blauwe Lion, Daar zat pindakaas in!! Die was zo lekker!!!
heey lanvin

en ja hoor, ik heb ze gevonden bij me appie. dit is wel een wat grotere ah.

het merk is fruittella (wat ik zie op de bon) en kost ca 1,56. weet niet hoeveel doosjes erin zitten. ik heb ze meegenomen vanwege die nostalgie. hihi bedankt!

ik hoop dat je ze kan vinden.

groetjes missbreezer
quote:missbreezer schreef op 09 september 2010 @ 16:17:

En....?

Afgepakt toch zeker?
hahaah neej, heb ze net eerlijk in de ah gekocht
quote:Very Cherry schreef op 09 september 2010 @ 00:07:

[...]

Oh, "gewoon" in het buitenland, nee, okee. Waar hebben we 't over.Misschien vanuit de Randstad en omgeving heel moeilijk te begrijpen, maar er liggen behoorlijk wat Nederlandse steden op korte afstand van ´het buitenland´ hoor. En ja, in deze contreien is het heel normaal om in het buitenland te shoppen, je zou eens moeten weten hoe goedkoop sommige produkten bij de oosterburen zijn! En zo veel lekkere dingen die hier niet te koop zijn, waaronder dat sausje...
Ik krijg er een punthoofd van!
quote:Plokkie schreef op 27 augustus 2010 @ 21:47:

[...]

Die saus is bij de Duitse K&K gewoon te koop.Echt?! Nu woon ik daar echt totaal niet bij in de buurt... Hmmz, zou er bijna naartoe rijden, alleen om die saus! Proef het al op een lekker stukje kipfilet mmmmmm
quote:Lee24 schreef op 13 maart 2008 @ 09:29:

Voor de luie mensen trouwens

http://www.dutchtaste.com...36_41.html?page=3&sort=2a

daar kun je zelfs je tikkels online bestellen en laten bezorgen kwam het net tegen toevallig :D

ik kan geen tikkels vinden hoor...?

Ben er ernstig naar op zoek. Wie weet waar ik ze kan halen?????
Nou, het is dus definitief.

De diepvries-picolientjes (kleine gevulde koeken om zelf af te bakken) zijn niet meer te verkrijgen.

Verdorie!!

Een paar jaar geleden flikte AH dit ook al. Toen werd ik er in dit topic op gewezen dat ze ze nog wel bij AH XL verkochten. Daar reed ik dus af en toe speciaal naartoe voor de heerlijke mini gevulde koeken.

Tot mijn grote verrassing verschenen ze toen ook opeens weer bij de gewone AH. Tot een paar weken geleden. Ik vanmiddag dus weer speciaal naar de XL, maar zonder succes
die picolientjes daar was ik ook naar op zoek vanmiddag... Het zál toch niet he?
7up Ice cola.. Heerlijk vond ik dat. Was echt mijn drankje als kind.
Ooh nu dit topic weer hoog staat, vroeger kocht ik altijd waterijs , met als ik het me goed herinner een rond houten stokje met daarop een bolletje dat een sinaasappel moest voorstellen , een citroen en een aardbei geloof ik.. Drie bolletjes op elkaar dus.

En ook heerlijk , de slush puppy van vroeger, dan deed die man eerst gewoon gecrushet ijs in een beker, en daarna kon je een smaakje kiezen die die erbij deed..
Heel vroeger bakte mijn moeder wel eens plakjes koeienlong en ik kan me herinneren dat ik dat als kind waanzinnig lekker vond. Op een dag vroegen mijn zusje en ik wanneer we dat weer eens zouden eten en toen zei mijn moeder dat het niet meer verkocht mocht worden.
Ik heb laatst van die koekjes met chocola en m&m's (of twix of mars) gevonden, maar dat komt niet eens in de buurt van de koekjes met die gele verpakking!

Jammer dat die niet meer te verkrijgen zijn zeg.
Je had een jaar of 7 geleden denk ik van die maaltijdmixen met caribische sweet chicken (was dat ook van de wereldmixen van knorr al? weet het niet zeker, je had er ook bobotie van) Die was zooo lekker! Je kreeg echt zo'n geglaceerd laagje over je kip heen, jummie! En ineens..poef! Uit de handel.

Tomatenchips... de echte, niet die ketchupchips. En echte pickleschips, gelukkig hebben ze die nog in Belgie en de grensstreek. Ik vond die cream and chives chips ook heel lekker trouwens.
Meeuwenflatsen!

Die snoepies...er waren nog meer varianten met van die fijne namen.
quote:Lee24 schreef op 13 maart 2008 @ 10:02:

bedacht me trouwens ineens wat ik ook altijd at en niet meer kan vinden zijn Meeuweflatsen en hondescheten

Dat waren van de drop achtige snoepjes.

Kent iemand ze?

En Splash! dat was een soort van spuitbus wat je in de melk deed om milkshake te makenMeeuweflatsen
Weet iemand waar je dezelfde saus kunt kopen als de barbeque saus van MCDonalds smaakt?

Die smaakt zo lekker naar afgebrand huis...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven