Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Mayhem: nee, dat zijn ze niet... ze waren omhuld met bruine chocola en bananenijs van binnen. Wel denk ik dat ik de naam weer herinner: Banana Joe!

Weet niet 100% zeker en Google levert ook nog geen oplossing voor me
quote:naima1981 schreef op 10 december 2011 @ 22:45:

Mayhem: nee, dat zijn ze niet... ze waren omhuld met bruine chocola en bananenijs van binnen. Wel denk ik dat ik de naam weer herinner: Banana Joe!Weet niet 100% zeker en Google levert ook nog geen oplossing voor me zou best kunnen

wikipedia ola
quote:mayhem schreef op 10 december 2011 @ 18:04:

[...]

mayhem ook

Haha, en wat is jouw alltime favourite?

Ik denk toch de Tomaat. Of de Pickles. Of de Balsamico...hmm...
-

Helaas, een zak is zo leeg
.
quote:naima1981 schreef op 09 december 2011 @ 22:45:

Schuimblokken en kindercola bestaan nog steeds hoor, net als die dubbellikkers.

En Speedy's waren idd heerlijke ijsjes, maar betaan ook nog steeds.

Kan iemand zich nog herinneren dat er vroeger (zo'n 25 jaar geleden) blauwe waterijsjes bestonden? Echt knalblauw, zoals smurfen. Had het niet iets met dolfijnen te maken? Die vond ik erg lekker!

Net als sinaasappel ijsjes, zaten in een halve sinaasappelschil (van plastic) mmmhh

En zo'n 10 jaar later: bananenijsjes met chocola eromheen, mjam! Hoe heetten die ook alweer?

Dat waren blauwe haaien van Ola volgens mij.

Bananenijsjes ken ik wel maar dan zonder chocola, dat is al langer geleden. zaten in een oranje kartonnetje en je moest ze dan omhoog "poppen". heeeeeeeerlijk.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Las trouwens net in de Allerhande dat Lays chips patatje joppie gewonnen heeft als product van het jaar.

Dan snap je toch ook niet dat het een limited editon is???
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:naima1981 schreef op 09 december 2011 @ 22:45:

Schuimblokken en kindercola bestaan nog steeds hoor, net als die dubbellikkers.

En Speedy's waren idd heerlijke ijsjes, maar betaan ook nog steeds.

Kan iemand zich nog herinneren dat er vroeger (zo'n 25 jaar geleden) blauwe waterijsjes bestonden? Echt knalblauw, zoals smurfen. Had het niet iets met dolfijnen te maken? Die vond ik erg lekker!

Net als sinaasappel ijsjes, zaten in een halve sinaasappelschil (van plastic) mmmhh

En zo'n 10 jaar later: bananenijsjes met chocola eromheen, mjam! Hoe heetten die ook alweer?Deze?

Die vind je o.a. bij de Makro.
quote:mayhem schreef op 11 december 2011 @ 16:23:

Mijn alltime favourite. oei da's moeilijk haha!

De Tomatenchips! Met stip op nr 1

Hamka's (ook de pizzavariant die er niet meer is)

Salt & Vinegar vind ik ook lekker van Walkers

Cheese Onion

Kettle Chips met rozemarijjn

pindaknabbels

Oh! en die brosse aardappelzoutjes of zoiets, van die chips in frietjesvorm Pomtips?Die vind ik ook zo heerlijk!

Cheetos frietjes vind ik ook lekker

Helaas, een zak is zo leeg
layla1969:

Inderdaad, kon even niet op de naam komen maar pomtips dat zijn ze! Heerlijk zijn ze
Yogho Yogho ijsjes! Mmmmmh!
Dit topic even opgediept, want ik baal.

Twee favoriete producten van mij uit de handel genomen.

Deze chips, die ze sowieso al bijna nergens meer hadden, en deze tandpasta.

De tandpasta is tegen gevoelige tanden, en smaakt naar spearmint. Alle andere tandpasta's tegen gevoelige tanden vind ik zo goor, ik kan heel slecht tegen scherpe mintsmaak.

Erg jammer.
oeps verkeerde topic
Is die chips uit de handel ja? Ben er een paar weken geleden nog over gestruikeld bij onze appie.
Pickwick Kruidenwellness thee, die oranje. Met smaak verveine, oranjebloesem en sinaasappel. Dat vond ik de lekkerste van de 3, echt niet tof dat die uit het assortiment is.
Kennen jullie nog die 'Klodder, Klieder, Spetter' vla?

Was een reclame met koeien, zwarte pakken met neon roze, groen, en geel geloof ik!

Ik wilde persee dat mijn moeder een keer die vla kocht, maar snel daarna alweer uit de handel..

Zo omstreeks 1995 denk ik!
En natuurlijk de Frufoo toetjes! Een UFO vorm met in het middengat een wit doosje met een speeltje erin
knorr-zakje voor spinazie-feta-schotel. Is een heel eigen topic aan gewijd geloof ik. oh wat mis ik dat
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
En de Spicegirl lolly's.. Die hadden een lekkere smaak!

Sorry ik ga lekker hier haha ;)
quote:Soley schreef op 14 augustus 2012 @ 13:26:

Is die chips uit de handel ja? Ben er een paar weken geleden nog over gestruikeld bij onze appie.

Er is een andere smaak voor in de plaats.

Balsamico en gekarameliseerde ui. Vooral die ui vond ik lekker klinken, dus ik heb ze genomen.

Tegenvaller.
Lotte35, ik heb even op de site van prodent gekeken en hij staat er gewoon op, dus dan neem ik aan dat hij er niet uit gaat toch??
Ik HOOP dat je gelijk hebt, somidi, maar ik heb er een hard hoofd in....

Eerst hadden ze ze vrijwel overal. Toen alleen nog bij Jumbo en bij één bepaalde Albert Heijn waar ik af en toe kom. Vervolgens viel ook Jumbo af, en moest ik dus echt naar die AH. Afgelopen zondag was ik daar, en zag ik dat die nieuwe smaak ervoor in de plaats is gekomen.

Ik vrees dus het ergste.....

Het is overigens deze hè, en niet deze. Die laatste is nog gewoon overal verkrijgbaar.
Vlagijsjes, rood-wit-blauw, die vond ik lekker!

Caramelthee van de AH.

Niet lekker, maar heel leuk: Snor, van die limonade waar je 'n snor van kreeg.

En niet uit de handel, maar gewoon niet in Nederland verkrijgbaar: Philadelphia met meditterane smaak en met Milkasmaak.
De naturel buggles chips in een doos!.

Ze hebben ze sinds kort weer op de markt in een zak maar ze smaken helemaal niet meer zo lekker.

En de oude smaken van lay's zoals cheese onion...

Soms moeten ze niet willen verbeteren maar gewoon lekker laten zoals het was.
Ohja en de raketjes met choco puntje. Dat smaakte gewoon net even anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven