Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14
zondag 11 december 2011 om 07:21
zondag 11 december 2011 om 19:44
quote:naima1981 schreef op 09 december 2011 @ 22:45:
Schuimblokken en kindercola bestaan nog steeds hoor, net als die dubbellikkers.
En Speedy's waren idd heerlijke ijsjes, maar betaan ook nog steeds.
Kan iemand zich nog herinneren dat er vroeger (zo'n 25 jaar geleden) blauwe waterijsjes bestonden? Echt knalblauw, zoals smurfen. Had het niet iets met dolfijnen te maken? Die vond ik erg lekker!
Net als sinaasappel ijsjes, zaten in een halve sinaasappelschil (van plastic) mmmhh
En zo'n 10 jaar later: bananenijsjes met chocola eromheen, mjam! Hoe heetten die ook alweer?
Dat waren blauwe haaien van Ola volgens mij.
Bananenijsjes ken ik wel maar dan zonder chocola, dat is al langer geleden. zaten in een oranje kartonnetje en je moest ze dan omhoog "poppen". heeeeeeeerlijk.
Kan iemand zich nog herinneren dat er vroeger (zo'n 25 jaar geleden) blauwe waterijsjes bestonden? Echt knalblauw, zoals smurfen. Had het niet iets met dolfijnen te maken? Die vond ik erg lekker!
Net als sinaasappel ijsjes, zaten in een halve sinaasappelschil (van plastic) mmmhh
En zo'n 10 jaar later: bananenijsjes met chocola eromheen, mjam! Hoe heetten die ook alweer?
Dat waren blauwe haaien van Ola volgens mij.
Bananenijsjes ken ik wel maar dan zonder chocola, dat is al langer geleden. zaten in een oranje kartonnetje en je moest ze dan omhoog "poppen". heeeeeeeerlijk.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 11 december 2011 om 20:24
quote:naima1981 schreef op 09 december 2011 @ 22:45:
En zo'n 10 jaar later: bananenijsjes met chocola eromheen, mjam! Hoe heetten die ook alweer?Deze?
Die vind je o.a. bij de Makro.
En zo'n 10 jaar later: bananenijsjes met chocola eromheen, mjam! Hoe heetten die ook alweer?Deze?
Die vind je o.a. bij de Makro.
zondag 11 december 2011 om 21:35
quote:mayhem schreef op 11 december 2011 @ 16:23:
Mijn alltime favourite. oei da's moeilijk haha!
De Tomatenchips! Met stip op nr 1
Hamka's (ook de pizzavariant die er niet meer is)
Salt & Vinegar vind ik ook lekker van Walkers
Cheese Onion
Kettle Chips met rozemarijjn
pindaknabbels
Oh! en die brosse aardappelzoutjes of zoiets, van die chips in frietjesvorm Pomtips?Die vind ik ook zo heerlijk!
Cheetos frietjes vind ik ook lekker
Helaas, een zak is zo leeg
Mijn alltime favourite. oei da's moeilijk haha!
De Tomatenchips! Met stip op nr 1
Hamka's (ook de pizzavariant die er niet meer is)
Salt & Vinegar vind ik ook lekker van Walkers
Cheese Onion
Kettle Chips met rozemarijjn
pindaknabbels
Oh! en die brosse aardappelzoutjes of zoiets, van die chips in frietjesvorm Pomtips?Die vind ik ook zo heerlijk!
Cheetos frietjes vind ik ook lekker
Helaas, een zak is zo leeg

maandag 13 augustus 2012 om 21:40
Dit topic even opgediept, want ik baal.
Twee favoriete producten van mij uit de handel genomen.
Deze chips, die ze sowieso al bijna nergens meer hadden, en deze tandpasta.
De tandpasta is tegen gevoelige tanden, en smaakt naar spearmint. Alle andere tandpasta's tegen gevoelige tanden vind ik zo goor, ik kan heel slecht tegen scherpe mintsmaak.
Erg jammer.
Twee favoriete producten van mij uit de handel genomen.
Deze chips, die ze sowieso al bijna nergens meer hadden, en deze tandpasta.
De tandpasta is tegen gevoelige tanden, en smaakt naar spearmint. Alle andere tandpasta's tegen gevoelige tanden vind ik zo goor, ik kan heel slecht tegen scherpe mintsmaak.
Erg jammer.

dinsdag 14 augustus 2012 om 15:03

dinsdag 14 augustus 2012 om 19:05

dinsdag 14 augustus 2012 om 22:37
Ik HOOP dat je gelijk hebt, somidi, maar ik heb er een hard hoofd in....
Eerst hadden ze ze vrijwel overal. Toen alleen nog bij Jumbo en bij één bepaalde Albert Heijn waar ik af en toe kom. Vervolgens viel ook Jumbo af, en moest ik dus echt naar die AH. Afgelopen zondag was ik daar, en zag ik dat die nieuwe smaak ervoor in de plaats is gekomen.
Ik vrees dus het ergste.....
Het is overigens deze hè, en niet deze. Die laatste is nog gewoon overal verkrijgbaar.
Eerst hadden ze ze vrijwel overal. Toen alleen nog bij Jumbo en bij één bepaalde Albert Heijn waar ik af en toe kom. Vervolgens viel ook Jumbo af, en moest ik dus echt naar die AH. Afgelopen zondag was ik daar, en zag ik dat die nieuwe smaak ervoor in de plaats is gekomen.
Ik vrees dus het ergste.....
Het is overigens deze hè, en niet deze. Die laatste is nog gewoon overal verkrijgbaar.
dinsdag 14 augustus 2012 om 22:45
dinsdag 14 augustus 2012 om 23:03