Taco Mundo, is dat wat?

26-01-2011 13:11 47 berichten
Ik had een folder van Taco Mundo in de bus. Hun menukaart inclusief plaatjes. Het ziet er allemaal lekker uit (kaas is in mijn geval toch een eerste levensbehoefte), maar ik heb er nog nooit besteld.

Wie heeft er ervaring met Taco Mundo, beveel je het af / aan en waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze geweldig..vers, lekker van smaak, zeer snelle bezorging. In Utrecht tenminste.

Vind het jammer dat ze niet in mijn huidige woonplaats zitten.
Bazinga!
Taco Mundo vind ik echt slecht, tenminste als je weet hoe Mexicaans eten hoort te smaken
Nee dat weet ik niet, dusse....
Zegt me niks, maar klinkt mij heel erg wokrestaurant-achtig in de oren
quote:_barbie_ schreef op 26 januari 2011 @ 13:15:

Taco Mundo vind ik echt slecht, tenminste als je weet hoe Mexicaans eten hoort te smaken

Het is dan ook niet echt authentiek Mexicaans eten lijkt me zo.

het is fastfood mexicaans.
Bazinga!
Wokken en taco's kan ik niet helemaal rijmen....

voor Star!

http://www.tacomundo.com/
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2011 @ 13:16:

voor Star!

http://www.tacomundo.com/

Nou ja..het is beide comfortfood wat snel te halen is of te laten bezorgen. Dat verband zie ik wel.

Maar ik weet niet of ze die bonen en mais ook wokken :P
Bazinga!
Eten best okay, niet heel bijzonder & kleine porties
Ik vond ze tot nu toe altijd tegen vallen. Ik weet niet waar je woont, maar in Amsterdam raad ik altijd The Taco Shop aan. Ze bezorgen niet overal, maar zijn wel stukken beter dan Taco Mundo.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Er is net eentje geopend in Groningen, ik loop er regelmatig langs, maar het spreekt mij niet aan. Erg duur, voor relatief weinig.

Pak tortilla's, blikje mais, blikje bonen, soepgroente, crème fraîche kopen is goedkoper (kan zelfs allemaal bij de Lidl gehaald worden) dan een eenpersoonsbestelling, en dan kun je er wél met je hele gezin van eten.
Helaas niet in mijn stad maar ziet er lekker uit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:moppetoet schreef op 26 januari 2011 @ 13:34:

Pak tortilla's, blikje mais, blikje bonen, soepgroente, crème fraîche kopen is goedkoper (kan zelfs allemaal bij de Lidl gehaald worden) dan een eenpersoonsbestelling, en dan kun je er wél met je hele gezin van eten.Oh ik had nog niet naar de prijs gekeken. Nee wel erg duur ja.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
S7rin, TacoShop klinkt goed (op iens), ga ik onthouden!

MV, ik heb je hulp nodig!! Is er een topic: Vraag het Mylene Valerie ofzoiets? Voor al uw vragen op eetgebied
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2011 @ 13:16:

voor Star!

http://www.tacomundo.com/Lijkt ook totaal niet op elkaar, maar klinkt mij gewoon net zo goedkoop in de oren
quote:vivalda schreef op 26 januari 2011 @ 13:16:

[...]

Het is dan ook niet echt authentiek Mexicaans eten lijkt me zo.

het is fastfood mexicaans.Een buritto of Taco dat is het spul wat ze o.a. serveren en dat is Mexicaans er is echter niets Mexicaans aan als je het bij Taco Mundo besteld
quote:S7rin schreef op 26 januari 2011 @ 13:31:

Ik vond ze tot nu toe altijd tegen vallen. Ik weet niet waar je woont, maar in Amsterdam raad ik altijd The Taco Shop aan. Ze bezorgen niet overal, maar zijn wel stukken beter dan Taco Mundo.Taco Shop aan de Amsteldijk in Amsterdam, schijnt erg goed te zijn. Moet ik nog steeds een keer proberen
Geen aanrader!! Alles is zacht en klef en er zit geen smaak aan.

Ga dan liever eten afhalen bij de mexicaan (Alfonso's bijvoorbeeld). of maak het zelf.
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2011 @ 13:38:

S7rin, TacoShop klinkt goed (op iens), ga ik onthouden!

MV, ik heb je hulp nodig!! Is er een topic: Vraag het Mylene Valerie ofzoiets? Voor al uw vragen op eetgebied Ja ik heb had een kletstopic bij de etenpijler, zal ik hem uppen?

Ik kreeg een waarschuwing van een angel dat ik elders moest gaan praten dus toen dit topic geopend. Terwijl ik op de etenpijler alleen over eten had maar ja. ........
Geupped voor je meis.
Heb er 1x wat besteld jaren geleden, het is echt geen Mexicaans, leek meer op een vieze muffe wrap van een slecht stationsrestaurantje, echt zonde van je centen. Je kan dan nog beter die wraps eten van de AH, die zijn ook niet te vreten, kan je nagaan.
Taco Bell (zit veel in het buitenland) is wel beter. Dus misschien maar een vakantie boeken
PS Je kan ze ook zelf makkelijk maken.
In die tijd dat je wacht op bezorgen, kun je ze net zo snel zelf maken.

Véél goedkoper en vele malen lekkerder!!

Mmmmm, ik weet wat ik ga eten vanavond!!
Hier geen ervaring maar wel nieuwsgierig. In onze oude stad is er net een Taco Mundo geopend..maar die bezorgt hier niet. Vond ik eerst jammer want ik dacht idd dat het te vergelijken was met Taco Bell (mijn eetzonde op de USA vakantie van afgelopen jaar) maar dat is het dus niet..

Dan maar weer zelf aan de slag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven