Taco Mundo, is dat wat?
woensdag 26 januari 2011 om 13:11
woensdag 26 januari 2011 om 13:16
woensdag 26 januari 2011 om 13:16
woensdag 26 januari 2011 om 13:24
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2011 @ 13:16:
Wokken en taco's kan ik niet helemaal rijmen....
voor Star!
http://www.tacomundo.com/
Nou ja..het is beide comfortfood wat snel te halen is of te laten bezorgen. Dat verband zie ik wel.
Maar ik weet niet of ze die bonen en mais ook wokken
voor Star!
http://www.tacomundo.com/
Nou ja..het is beide comfortfood wat snel te halen is of te laten bezorgen. Dat verband zie ik wel.
Maar ik weet niet of ze die bonen en mais ook wokken
Bazinga!
woensdag 26 januari 2011 om 13:34
Er is net eentje geopend in Groningen, ik loop er regelmatig langs, maar het spreekt mij niet aan. Erg duur, voor relatief weinig.
Pak tortilla's, blikje mais, blikje bonen, soepgroente, crème fraîche kopen is goedkoper (kan zelfs allemaal bij de Lidl gehaald worden) dan een eenpersoonsbestelling, en dan kun je er wél met je hele gezin van eten.
Pak tortilla's, blikje mais, blikje bonen, soepgroente, crème fraîche kopen is goedkoper (kan zelfs allemaal bij de Lidl gehaald worden) dan een eenpersoonsbestelling, en dan kun je er wél met je hele gezin van eten.
woensdag 26 januari 2011 om 13:35
quote:moppetoet schreef op 26 januari 2011 @ 13:34:
Pak tortilla's, blikje mais, blikje bonen, soepgroente, crème fraîche kopen is goedkoper (kan zelfs allemaal bij de Lidl gehaald worden) dan een eenpersoonsbestelling, en dan kun je er wél met je hele gezin van eten.Oh ik had nog niet naar de prijs gekeken. Nee wel erg duur ja.
Pak tortilla's, blikje mais, blikje bonen, soepgroente, crème fraîche kopen is goedkoper (kan zelfs allemaal bij de Lidl gehaald worden) dan een eenpersoonsbestelling, en dan kun je er wél met je hele gezin van eten.Oh ik had nog niet naar de prijs gekeken. Nee wel erg duur ja.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 26 januari 2011 om 13:45
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2011 @ 13:16:
voor Star!
http://www.tacomundo.com/Lijkt ook totaal niet op elkaar, maar klinkt mij gewoon net zo goedkoop in de oren
voor Star!
http://www.tacomundo.com/Lijkt ook totaal niet op elkaar, maar klinkt mij gewoon net zo goedkoop in de oren
woensdag 26 januari 2011 om 13:48
woensdag 26 januari 2011 om 13:49
quote:S7rin schreef op 26 januari 2011 @ 13:31:
Ik vond ze tot nu toe altijd tegen vallen. Ik weet niet waar je woont, maar in Amsterdam raad ik altijd The Taco Shop aan. Ze bezorgen niet overal, maar zijn wel stukken beter dan Taco Mundo.Taco Shop aan de Amsteldijk in Amsterdam, schijnt erg goed te zijn. Moet ik nog steeds een keer proberen
Ik vond ze tot nu toe altijd tegen vallen. Ik weet niet waar je woont, maar in Amsterdam raad ik altijd The Taco Shop aan. Ze bezorgen niet overal, maar zijn wel stukken beter dan Taco Mundo.Taco Shop aan de Amsteldijk in Amsterdam, schijnt erg goed te zijn. Moet ik nog steeds een keer proberen
woensdag 26 januari 2011 om 14:11
quote:SeptemberGirl schreef op 26 januari 2011 @ 13:38:
S7rin, TacoShop klinkt goed (op iens), ga ik onthouden!
MV, ik heb je hulp nodig!! Is er een topic: Vraag het Mylene Valerie ofzoiets? Voor al uw vragen op eetgebied Ja ik heb had een kletstopic bij de etenpijler, zal ik hem uppen?
Ik kreeg een waarschuwing van een angel dat ik elders moest gaan praten dus toen dit topic geopend. Terwijl ik op de etenpijler alleen over eten had maar ja. ........
S7rin, TacoShop klinkt goed (op iens), ga ik onthouden!
MV, ik heb je hulp nodig!! Is er een topic: Vraag het Mylene Valerie ofzoiets? Voor al uw vragen op eetgebied Ja ik heb had een kletstopic bij de etenpijler, zal ik hem uppen?
Ik kreeg een waarschuwing van een angel dat ik elders moest gaan praten dus toen dit topic geopend. Terwijl ik op de etenpijler alleen over eten had maar ja. ........
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 26 januari 2011 om 14:17
woensdag 26 januari 2011 om 14:36
Hier geen ervaring maar wel nieuwsgierig. In onze oude stad is er net een Taco Mundo geopend..maar die bezorgt hier niet. Vond ik eerst jammer want ik dacht idd dat het te vergelijken was met Taco Bell (mijn eetzonde op de USA vakantie van afgelopen jaar) maar dat is het dus niet..
Dan maar weer zelf aan de slag
Dan maar weer zelf aan de slag