Thaise Curry gezocht

17-01-2010 20:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Zit er niet een toko bij je in de buurt? Die hebben soms wel van dat soort dingen.
.
Via ebay

http://cgi.ebay.com/ROI-T ... ain_0?hash=item3ca8b0f4dc

Maar je kunt natuurlijk ook een email naar het bedrijf sturen.
Heb je geen amazingoriental in de buurt zitten. Sinds die bij ons om de hoek ligt, komen we er wekelijks.
Knappe dame die dit weet te googlen. Hoe graag wil je de curry hebben?

Je zou het namelijk telefonisch kunnen vragen bij de volgende importeurs van producten uit het verre oosten:

Amazing Oriental met filialen in verschillende steden www.amazingoriental.com

Ebo van den Bor te Nijkerk* www.ebovandenbor.nl

Liroy B.V. te Rotterdam* www.liroy.nl

Wah Nam Hong met filialen in Amsterdam, Den Haag, Leidschendam en Den Haag www.wahnamhongbv.nl

*Ebo van den Bor en Liroy B.V. zijn alleen importeurs en groothandelaren hebben geen winkels, maar leveren aan toko’s in Nederland.

Wellicht dat één van deze importeurs toevallig Roi Thai producten importeert en je kan vertellen waar je deze kan kopen. Het lijkt mij handiger om een email naar Roi Thai in Thailand te sturen, dan weet je meteen of hun producten überhaupt in Nederland verkocht worden of wellicht elders in Europa. Ik hoor het graag van je.
ik heb geen idee maar lees met interesse me. een goed curry-soep is nooit verkeerd
Verplaatst naar eten
Hoe heet de soep? Tom kha of tom yam?
Ik zou idd bij amazing oriental gaan kijken,heb daar vaak thaise soepen etc gekocht.
Waarom maak je het niet geheel zelf? met verse ingrediënten etc.

Bij de toko kan je vaak een 'pakket' voor Tom Yam soep kopen ligt in de koeling bij de groente/fruit, daar zitten een aantal ingrediënten in die je nodig hebt. Je zou het ook evt. los kunnen kopen als ze alle ingrediënten hebben. Ik ben zelf in Thailand geweest en heb daar een kookcursus gedaan, sindsdien maak ik heerlijke gerechten.

Ik heb ook wel eens kant en klare soep gekocht bij de toko maar dat is het toch nét niet :( .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven