tomaten groentesoep
maandag 9 april 2012 om 07:01
maandag 9 april 2012 om 08:15
Lekker in tomaten-groentensoep:
- courgette
- blokjes tomaat (dus niet alles glad pureren of laten extra tomaat toevoegen)
- prei
- (sperzie)boontjes
- sjalotje, fijn gesneden
- pasta in plaats van vermicelli
Zo krijg je meer een minestronesoep, vind ik lekkerder persoonlijk. En door de pasta vult het goed. Als het een maaltijdsoep moed worden, tortellini gebruiken.
- courgette
- blokjes tomaat (dus niet alles glad pureren of laten extra tomaat toevoegen)
- prei
- (sperzie)boontjes
- sjalotje, fijn gesneden
- pasta in plaats van vermicelli
Zo krijg je meer een minestronesoep, vind ik lekkerder persoonlijk. En door de pasta vult het goed. Als het een maaltijdsoep moed worden, tortellini gebruiken.
maandag 9 april 2012 om 08:39
Soep van Honig,als de droge strooisel die je in kookend water mikt?
Kijk maar uit,straks word je levend gevierendeeld door sommige dames hier Koken uit een pakje kan écht niet meer anno 2012 !
Nu naar het antwoord op je vraag..
Als jij het lekker vind,gewoon reepjes ommelet door je soep gooien,eventueel een preitje in ringen erbij en wat boontjes,om het een beetje tomatensmaak te geven een pakje gezeefde tomaten erbij doen.
Eetsmakelijk.
Kijk maar uit,straks word je levend gevierendeeld door sommige dames hier Koken uit een pakje kan écht niet meer anno 2012 !
Nu naar het antwoord op je vraag..
Als jij het lekker vind,gewoon reepjes ommelet door je soep gooien,eventueel een preitje in ringen erbij en wat boontjes,om het een beetje tomatensmaak te geven een pakje gezeefde tomaten erbij doen.
Eetsmakelijk.
maandag 9 april 2012 om 09:10
Dit is mijn favoriete tomatensoep: http://www.ah.nl/recepten ... rq=soep+tomaten+courgette
Ei erdoor lijkt me niet zo lekker.
Ei erdoor lijkt me niet zo lekker.
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
maandag 9 april 2012 om 09:21
Ik zou eerder een fijn gesneden pannekoek erin doen.
Favoriet recept hier thuis;
Meel, melk, eitje, mixen, pannekoek(en) van bakken.
Laten afkoelen, in reepjes snijden.
Bouillon maken. Reepjes pannekoek over borden verdelen, bouillon erover, klaar. Eventueel wat bieslook erover.
Maar ik denk dat dat met jouw tomatensoepenmix ook best smaakt.
*vindt die pakjes best weg te krijgen op een doordeweekse dag*
Favoriet recept hier thuis;
Meel, melk, eitje, mixen, pannekoek(en) van bakken.
Laten afkoelen, in reepjes snijden.
Bouillon maken. Reepjes pannekoek over borden verdelen, bouillon erover, klaar. Eventueel wat bieslook erover.
Maar ik denk dat dat met jouw tomatensoepenmix ook best smaakt.
*vindt die pakjes best weg te krijgen op een doordeweekse dag*
maandag 9 april 2012 om 14:15
quote:scheelschaapje schreef op 09 april 2012 @ 11:36:
Bij een Chinese variant kan het idd best, een ei. Dan zou ik er tauge, paksoi, prei, noodles, ketjap etc door doen.
Heb je eieren over van pasen dat je ze kwijt moet? Nou, met een pakje Honig (en dat soep maken noemen) denk ik niet dat TO die verse ingredienten in huis heeft.
Bij een Chinese variant kan het idd best, een ei. Dan zou ik er tauge, paksoi, prei, noodles, ketjap etc door doen.
Heb je eieren over van pasen dat je ze kwijt moet? Nou, met een pakje Honig (en dat soep maken noemen) denk ik niet dat TO die verse ingredienten in huis heeft.