Too good to go

04-04-2022 19:53 325 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat ik hier al een keer een topic over had gezien maar kan het niet vinden.
Ik heb de app aangemaakt en wil het eens uitproberen.
Wat zijn jullie ervaringen met met name de broodboxen en de groente en fruitboxen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe doen jullie het? Echt een oprechte vraag.

Ik vis er zo vaak naast, staat bijvoorbeeld beschikbaar om 17.00 en poef om 17.00 alles is weg. Staat meteen uitverkocht.

Hoe doen mensen dat?!
Alle reacties Link kopieren Quote
Refreshen
Doorenvogel schreef:
26-07-2022 20:16
Brood van de coop is bijna altijd heel goed en veel.
Vandaag het eerste normale brood van de coop uit de vriezer op en dat was wel droog aan de randen, droger dan het brood van de bakker wat ik ook wel ooit een dag later pas invries. Wellicht pech met dit brood, hopelijk morgen meer geluk met een ander brood.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oppositina schreef:
26-07-2022 22:10
Refreshen
Maar dan nog kan het niet lukken. Het heeft vlgs mij ook met de snelheid van je internet te maken.
Wilde vandaag graag een box scoren van een bepaalde winkel, Meestal komen er dan in een half uur een aantal na elkaar op
En het was al tot twee keer reserveren gelukt en toch dan oeps niets beschikbaar.
Mijn partner was onderweg voor zijn werk. Ik zei als je tijd hebt probeer jij het nog eens.
Rond half vijf was ik in de keuken en dacht ik zal nog eens kijken. En ja daar kwam weer een box online . Gelijk reserveren en ja ik snap het. en dan toch weer oeps er lijkt niets meer beschikbaar. Ik baalde er wel een beetje van. Maar ja dat is wat kan gebeuren . Appt parner even later is me gelukt hoor.
Onderweg was zijn wifi dan toch vlugger.
Alle reacties Link kopieren Quote
initiumnovum schreef:
26-07-2022 20:24
Hoe doen jullie het? Echt een oprechte vraag.

Ik vis er zo vaak naast, staat bijvoorbeeld beschikbaar om 17.00 en poef om 17.00 alles is weg. Staat meteen uitverkocht.

Hoe doen mensen dat?!
Het is soms net als felbegeerde concerttickets bemachtigen😉. Met z’n allen achter de pc en duimen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net weer een broodbox bij de Coop opgehaald.
En ik mocht zowaar kiezen welk pakket ik wilde hebben! Was ik wel blij mee omdat ik vaak baal van de grote hoeveelheden wit brood wat in de broodboxen zit.
Nu dus:

3 volkoren broden
6 volkoren broodjes
8 muesli bollen

Voor €2.99
Ik ben blij :-D
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren Quote
post-it schreef:
27-07-2022 21:52
Vandaag het eerste normale brood van de coop uit de vriezer op en dat was wel droog aan de randen, droger dan het brood van de bakker wat ik ook wel ooit een dag later pas invries. Wellicht pech met dit brood, hopelijk morgen meer geluk met een ander brood.
Merk daar nooit wat van. Hier krijg je zo 5 à 6 broden en dan ook nog 3 zakken kadetjes en soms gevulde koeken. Super hoor. Alles gaat de diepvries in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag een box mogen halen bij een bakker voor 4,99 euro. Tweede keer dat het me gelukt is en de inhoud was wederom overweldigend!

- drie verschillende hele broden
- een half krentenbrood
- 2 kaasbroodjes
- 3 kaiserbroodjes
- 12 witte bolletjes
- 6 krentenbollen
- 8 eierkoeken
- 1 croissant
- 2 triangel broodjes

Geen wonder dat het altijd binnen een paar minuten weg is...
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor de derde achtereenvolgende dag een Lidl box gescoord. Na de eerste twee zat de koelkast al ramvol. Hello Fresh inmiddels opgezegd, hier vermaak ik me meer dan prima mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daley71 schreef:
28-07-2022 13:21
Voor de derde achtereenvolgende dag een Lidl box gescoord. Na de eerste twee zat de koelkast al ramvol. Hello Fresh inmiddels opgezegd, hier vermaak ik me meer dan prima mee.
Moet je dan niet alsnog veel weggooien?

Ik had er eindelijk weer eentje gescoord eergisteren, maar die werd geannuleerd omdat er niets over zou zijn.

Laatste keer dat het wel lukte, ging het ook al wat vreemd. Normaliter staan de boxen klaar. Deze keer was dat niet zo en kreeg ik de indruk dat er ter plekke door een medewerker nog een box gevuld moest worden. Het was ook wat langer houdbaar allemaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flipflop schreef:
28-07-2022 13:58
Moet je dan niet alsnog veel weggooien?

Ik had er eindelijk weer eentje gescoord eergisteren, maar die werd geannuleerd omdat er niets over zou zijn.

Laatste keer dat het wel lukte, ging het ook al wat vreemd. Normaliter staan de boxen klaar. Deze keer was dat niet zo en kreeg ik de indruk dat er ter plekke door een medewerker nog een box gevuld moest worden. Het was ook wat langer houdbaar allemaal.
Er wordt niks weggegooid ;-) De groente die in de pakketten zit zijn voor het avondeten, dat vul ik aan met vlees en aardappel uit de supermarkt en/of een box van de lokale Spar hier. Ligt er natuurlijk aan wat er daar in zit. Fruit eten we niet, dat doneer ik aan m'n werk (zijn ze blij mee) en alles dat daarnaast overblijft of wat we niet lusten geef ik aan mijn buren. Die hebben het niet heel breed en wisten gisteren niet wat ze overkwam.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een geannuleerde box heb ik nog niet meegemaakt trouwens, hoop dat me dat bespaard blijft. Bijzonder verhaal wel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Delen doe ik inderdaad ook. Een vriendin van mij, met haar dochter, maak ik ook altijd blij met wat ik "teveel " heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flipflop schreef:
28-07-2022 13:09
Vandaag een box mogen halen bij een bakker voor 4,99 euro. Tweede keer dat het me gelukt is en de inhoud was wederom overweldigend!

- drie verschillende hele broden
- een half krentenbrood
- 2 kaasbroodjes
- 3 kaiserbroodjes
- 12 witte bolletjes
- 6 krentenbollen
- 8 eierkoeken
- 1 croissant
- 2 triangel broodjes

Geen wonder dat het altijd binnen een paar minuten weg is...
Wat een goede box! Wil hier ook graag de bakker eens proberen maar heb nooit genoeg ruimte in de vriezer. Gezien altijd ruimtetekort komt er een losse vriezer bij dus kan het binnenkort ook eens proberen bij de bakker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag was de Lidl box het minst van de afgelopen drie dagen, qua variatie. Loeizware doos tot de rand gevuld mandarijnen, sinaasappels, bananen, appels, heel veel uien, bosui, komkommer, courgette en een bakje champignons. Als ik elke dag een stuk fruit zou eten, zit er wel voor drie weken en misschien wel een maand in. Helaas geen 'echte' groente qua avondeten, maar dat compenseert wel met de box van gisteren.
Ik had weer een flink pakket:

3 repen Tony Chocolonely
2 pakken melk
2 zakken sla
1 stuk manchego
1 avocado
1 galia meloen
2 blikjes fris
1 zak rode aardappelen
1 zak bloemkoolrijst

weer een prima deal
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had laatst bij de Ikea een pakket; twee flessen mosterd, een bakje gebakken uitjes en 46(!) hotdogworsten. Heb me kapot gelachen hierom. Vriezer vol met worsten nu, puber blij ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanmiddag mag ik weer eens een Lidl box halen. Wel jammer dat hier in de buurt niet zo veel zit. En het moet net uitkomen met tijden van kopen en ophalen. Op een werkdag lukt dat niet. Dat was met Corona en thuis werken makkelijker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lidl box gehaald.

Was weer super:
- bak aardbeien
- bak witte druiven
- bak nectarines
- bak wilde nectarines
- bak tomaten
- spitskool
- grote zak spinazie
- zakje koriander
- zakje radijzen
- 2 bosjes lente-uien

Ik heb wel de spinazie, radijzen en wilde nectarines naar de buurvrouw gebracht. 1 bos lente-uien en de spitskool gaat naar een vriendin. En verder gaan wij lekker veel fruit en smoothies eten (en fruithapjes voor de baby). En de tomaten, lente-uien en koriander in de pasta.
Ik ben een beetje wantrouwig geworden ten aanzien van sommige winkels, gezien de snelheid waarmee ze de TGTG-doos tevoorschijn toveren. Alsof ze die ongekoeld bewaren. Terwijl er spullen voor in de koelkast in zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
snug schreef:
30-07-2022 12:18
Ik ben een beetje wantrouwig geworden ten aanzien van sommige winkels, gezien de snelheid waarmee ze de TGTG-doos tevoorschijn toveren. Alsof ze die ongekoeld bewaren. Terwijl er spullen voor in de koelkast in zitten.
Je kan toch gewoon voelen of de producten koud zijn? Lijkt me raar dat ze het eerst laten bederven en dan aan jou geven.
SunShine35 schreef:
30-07-2022 16:31
Je kan toch gewoon voelen of de producten koud zijn? Lijkt me raar dat ze het eerst laten bederven en dan aan jou geven.
Bij beide winkels in de gauwigheid niet aan gedacht. Ga ik volgende keer zeker doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
snug schreef:
30-07-2022 12:18
Ik ben een beetje wantrouwig geworden ten aanzien van sommige winkels, gezien de snelheid waarmee ze de TGTG-doos tevoorschijn toveren. Alsof ze die ongekoeld bewaren. Terwijl er spullen voor in de koelkast in zitten.
Bij de Spar hier staat alles al in een kratje, halen ze uit de koelcel in het magazijn. Misschien daar ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor het eerst een box van de bakker, keuze was gesneden brood of magicbox. Voor de magicbox van 3,99 gekozen:
- 2 kaasstengels
- 2 (ham-kaas?) croissantjes
- stokbrood
- zo’n 8 verschillende harde broodjes
- 4 verschillende gebakjes
- half krentenbrood

Heel tevreden voor de prijs, ook al had ik stiekem wel op 1 normaal brood gehoopt. Ik las dat je harde broodjes ook even kan invriezen dus dat ga ik maar proberen
Alle reacties Link kopieren Quote
Sansi schreef:
30-07-2022 18:19
Voor het eerst een box van de bakker, keuze was gesneden brood of magicbox. Voor de magicbox van 3,99 gekozen:
- 2 kaasstengels
- 2 (ham-kaas?) croissantjes
- stokbrood
- zo’n 8 verschillende harde broodjes
- 4 verschillende gebakjes
- half krentenbrood

Heel tevreden voor de prijs, ook al had ik stiekem wel op 1 normaal brood gehoopt. Ik las dat je harde broodjes ook even kan invriezen dus dat ga ik maar proberen
Ja dat kan prima hoor! En dan even in de oven als je ze eruit haalt.
Bij bakker Bart ook vaak zo'n soort pakket. Laatste keer zat er gelukkig een heel volkorenbrood bij. Meestal zijn het ook voornamelijk kleine broodjes enz.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven