Too good to go

04-04-2022 19:53 322 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat ik hier al een keer een topic over had gezien maar kan het niet vinden.
Ik heb de app aangemaakt en wil het eens uitproberen.
Wat zijn jullie ervaringen met met name de broodboxen en de groente en fruitboxen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga vanmiddag bij de gorilla bezorgdienst een broodbox ophalen.
ben heel benieuwd of het wat is.
heeft iemand hier al ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee. Ik had wel laatste een box van de banketbakker van de Bijenkorf. Dat was een hele appelcake. Ik vond het enerzijds een beetje suf (ik had gehoopt op meerdere verschillende dingen) maar aan de andere kant hebben we (met z'n tweeën) de rest van de week erg lekkere appeltaart bij de thee gehad.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds een aantal weken doe ik ook mee met Too good to go. De meeste keren kreeg ik een goed gevulde box, maar een enkele keer een teleurstelling.

De Hema bij ons in de buurt doet ook mee en daar heb ik goede ervaringen: volle boxen (een aantal keer zelfs met een taart!) en veelal diverse, lekkere producten. Ook goede ervaringen met wat supermarkten uit de buurt, laatst zelfs een boodschappentas vol! Ook goede ervaring met een broodbox van een supermarkt uit de buurt: 4 grote, luxe broden en dat voor zo'n laag bedrag!

Eén keer de groente- en fruitbox van de Lidl gehaald: qua diversiteit geen probleem, al waren sommige groente een uitdaging (wat moet je met selderij of venkel?).

Ook wel eens een teleurstellende box in handen gehad. Bij ons in de buurt doen ook een paar benzinestations mee met een snackbox of magic box. Een paar keer een snackbox aangeschaft, maar dat viel nogal tegen: weinig producten, waarvan een deel kauwgum / pepermunt / Anta Flu was (vind ik geen 'snack'). Voel me wel heel erg verwend, nadat ik een uitgebreide snackbox van een snoepwinkel uit de buurt kreeg.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag weer eens een fijne goedgevulde box.
Van de Hema en er zat in :

Een half donkerbruin brood ( vandaag afgebakken )
Een zak chocoladepinda m&m’s van eigen merk.
Koolsalade ( tot vandaag )
Filet american ( tot vandaag )
Een stuk kipgrilworst met kaas ( 3 juli verpakt maar in vacuüm verpakt dus nog wel even goed ).
Rosbief beleg ( vandaag verpakt )
Kipfilet beleg ( vandaag verpakt )
Casselerib beleg ( vandaag verpakt ).

Er zit ook een bonnetje bij ( waarde 19,85,- ) en ik heb 4,99,- betaald.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijne box Welcomehome! Hier doet de Hema niet mee.
Vorige week wel een box van de Lidl kunnen bemachtigen met o.a. veel zomerfruit. Heerlijk!
Ik heb daarnet een Flink pakket opgehaald:

1 doosje aardbeien
2 pakken beyond sausage
1 pak melk
2 frikandelbroodjes
Stuk extra belegen kaas
stuk jong belegen kaas
creme fresh
komkommer
courgette
1 persoon tiramisu

Ben zeker tevreden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had een paar weken geleden een hotelontbijtbox gehaald (ik had erop gelet dat je niet zelf een bakje mee moest nemen, want ik wil niet zelf langs het buffet moeten ;-) ). Toen kreeg ik wat broodjes, wat zoete broodjes, een paar plakken kaas, wat stukjes brie, een eierdinges en een flinke berg gebakken spek (gelukkig eet man dat graag). Een ruime tweepersoonslunch dus.

Vandaag had ik een pakket van een ander hotel. En daar kreeg ik een forse doos broodjes (veel harde broodjes, zes kleine croissants en wat zoete broodjes - bij elkaar ruim een kilo) en zo’n zelfde doos vol kaas - ik kon de man van het hotel tegenhouden toen hij alle overgebleven vleeswaren in een doos wilde gaan kieperen (ik eet vegetarisch), maar dat had hij al gedaan met de kaas: brie en nog vier soorten harde kaas, allemaal in plakken, in totaal ruim twee kilo.

Dat was dus zéker het geld waard maar ook belachelijk - dat ga ik niet meer doen. Vanavond hebben we kaasfondue gegeten.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
may_ka schreef:
11-07-2022 22:05

Dat was dus zéker het geld waard maar ook belachelijk - dat ga ik niet meer doen. Vanavond hebben we kaasfondue gegeten.
Ook lekker toch 😀. Volgende keer de hele straat uitnodigen 😀. Wij hebben helaas niet zo veel too good to go in de buurt.
Ik wil ook weer eens een box halen maar de bakker die ik wil uitproberen is blijkbaar erg populair want die boxen zijn bijna meteen weg. Heeft iemand hier ervaring met Dunkin' Donuts qua magic box? Ik heb gehoord dat ze daar meestal gewoon een doos vullen met donuts die over zijn en that's it. Maar hoeveel zijn er dat meestal? 6?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb 1 keer een Magic Box van Dunkin' Donuts gehaald. Bij mij zaten er inderdaad 6 donuts in de verpakking (de meesten waren wel erg lekker).

De bakker bij mij in de buurt doet helaas niet mee met TGTG. Op de fb-pagina van TGTG zie ik regelmatig veel lekkers voorbij komen van mensen die een Magic Box van de bakker bij hen in de buurt hebben gekocht / afgehaald. Heb een tijdje geleden bij een bakker (niet bij mij in de buurt) een Magic Box gehaald en dat was erg goed bevallen: er zat aardig wat heerlijk brood in en een aantal heerlijke gebakjes.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
may_ka schreef:
11-07-2022 22:05
Ik had een paar weken geleden een hotelontbijtbox gehaald (ik had erop gelet dat je niet zelf een bakje mee moest nemen, want ik wil niet zelf langs het buffet moeten ;-) ).
Oh heerlijk! Dat wil ik ook.
Was van de week in een grote stad en keek mijn ogen uit op de tgtg-app. Fantastisch, zo’n groot aanbod.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zijdehoentje schreef:
03-06-2022 18:27
Sinds een aantal weken doe ik ook mee met Too good to go. De meeste keren kreeg ik een goed gevulde box, maar een enkele keer een teleurstelling.

De Hema bij ons in de buurt doet ook mee en daar heb ik goede ervaringen: volle boxen (een aantal keer zelfs met een taart!) en veelal diverse, lekkere producten. Ook goede ervaringen met wat supermarkten uit de buurt, laatst zelfs een boodschappentas vol! Ook goede ervaring met een broodbox van een supermarkt uit de buurt: 4 grote, luxe broden en dat voor zo'n laag bedrag!

Eén keer de groente- en fruitbox van de Lidl gehaald: qua diversiteit geen probleem, al waren sommige groente een uitdaging (wat moet je met selderij of venkel?).

Ook wel eens een teleurstellende box in handen gehad. Bij ons in de buurt doen ook een paar benzinestations mee met een snackbox of magic box. Een paar keer een snackbox aangeschaft, maar dat viel nogal tegen: weinig producten, waarvan een deel kauwgum / pepermunt / Anta Flu was (vind ik geen 'snack'). Voel me wel heel erg verwend, nadat ik een uitgebreide snackbox van een snoepwinkel uit de buurt kreeg.
Ik maak altijd risotto met venkel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net weer eens een hotel ontbijtje opgehaald. Heb ik vaker gedaan, bij verschillende ketens (zowel goedkope als duurdere hotels, zeg maar van Campanile tot Marriott). Altijd prima in orde en genoeg om met twee personen ruim van te lunchen.

Vandaag vond ik het heel summier.
Dit zou 12 euro waard moeten zijn, ik heb er 3,99 voor betaald. Ik denk dat als ik alles los had gekocht bij de supermarkt ik ook vier euro kwijt was geweest...
Stel ik me aan of is dit nog binnen de lijntjes van TGTG?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou er in ieder geval niet meer naar teruggaan. En een mailtje aan tgtg kan altijd - karig is het zeker!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, ik ga hier niet nog een keer heen. Was ook de eerste keer.
Ik wil geen naam noemen om een hotelketen niet in diskrediet te brengen. Het is een momentopname en ik weet niet of dit normaal is bij hen of niet.

Volgende keer weer gewoon naar de adressen waar ik altijd tevreden over ben.
Alle reacties Link kopieren Quote
stippensokken schreef:
16-07-2022 14:07
Ik heb net weer eens een hotel ontbijtje opgehaald. Heb ik vaker gedaan, bij verschillende ketens (zowel goedkope als duurdere hotels, zeg maar van Campanile tot Marriott). Altijd prima in orde en genoeg om met twee personen ruim van te lunchen.

Vandaag vond ik het heel summier.
Dit zou 12 euro waard moeten zijn, ik heb er 3,99 voor betaald. Ik denk dat als ik alles los had gekocht bij de supermarkt ik ook vier euro kwijt was geweest...
Stel ik me aan of is dit nog binnen de lijntjes van TGTG?

Afbeelding
Nee je stelt je niet aan. Belachelijk dit. Ik zou zeker klagen. Waar was dit?
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees het hier ook al een paar keer maar ook ik ben fan van de lidl groente en fruitbox. Bij ons is het veelal groente en minder fruit. Maar dat past ons wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
stippensokken schreef:
16-07-2022 14:07
Ik heb net weer eens een hotel ontbijtje opgehaald. Heb ik vaker gedaan, bij verschillende ketens (zowel goedkope als duurdere hotels, zeg maar van Campanile tot Marriott). Altijd prima in orde en genoeg om met twee personen ruim van te lunchen.

Vandaag vond ik het heel summier.
Dit zou 12 euro waard moeten zijn, ik heb er 3,99 voor betaald. Ik denk dat als ik alles los had gekocht bij de supermarkt ik ook vier euro kwijt was geweest...
Stel ik me aan of is dit nog binnen de lijntjes van TGTG?

Afbeelding
Ik begrijp je wel. Zou zou ik ook denken. Maar de prijzen van een supermarkt kun je niet vergelijken met wat een ontbijtje in een hotel kost. Dat is vele malen duurder. Voor een hotel kom je wel richting de 8 euro denk ik. Maar geen 12 euro . Zelf zou ik het elk geval nooit doen.

Vandaag een bakkersbroodbox zelf gehaald. 10 witte pistolets, 3 broden, 4 croissants, 4 gebakjes, 3 harde broodjes, 1 stokbrood. En dat voor 4,99.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pippo4321 schreef:
16-07-2022 19:18


Vandaag een bakkersbroodbox zelf gehaald. 10 witte pistolets, 3 broden, 4 croissants, 4 gebakjes, 3 harde broodjes, 1 stokbrood. En dat voor 4,99.
Goeie deal!

Zoveel zit er bij mijn bakker niet in het pakket. Dan zouden ze er twee pakketten van maken.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb afgelopen zaterdag zowel bij de Ikea als bij de Hema een pakket gehaald. Beide voor €5. Die van de Hema was goed uitgebreid:
- doosje gevulde chocolade
- 3x vleeswaren (Ossenworst, boterhamworst en varkenslever, die heb ik dan wel weer weggegooid)
- 10 witte puntjes
- bakje pittige salade
- flesje hotdogsaus
- zakje filterkoffie, die heb ik weggegeven
- maaltijd risotto

Behalve de varkenslever is bijna alles opgegaan, heb de chocolade nog wel in de koelkast staan, maar die smaakt nog prima.

Bij de Ikea kreeg ik voor €5:
- doosje met balletjes en aardappelpuree
- doosje met zalmfilet, boontjes en iets van gebakken groente.
- 4 gebakjes
- fruitsalade
- slagroom

Heb het eten de volgende dag opgegeten (want kon het pas om 20.00 ophalen), dat ging prima. De balletjes waren een klein beetje zacht, maar nog goed te eten.
Allebei van goede waarde, al zou ik niet snel meer naar de Ikea gaan voor een maaltijd die ik pas de volgende dag opeet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die hema box klinkt goed. Daar zou ik ook blij mee zijn.

Vanavond een supermarkt box ophalen. Ben benieuwd.

Er waren best veel boxen nog over bij verschillende winkels in de buurt.
Zal vast met de warmte te maken hebben.

Maar neem een koeltas mee dan komt het wel goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het pakket wat ik vanmiddag ophaalde bij de supermarkt is wel echt heel tof.
Een heerlijk stuk kaas , biologisch vlees, bakjes salade, een lassgne pakket, heerlijke frambozen.
Heb de waarde opgeteld. ruim 60 euro. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. We zijn er elk geval heel blij mee. De lasagne vanavond gegeten. En verder het vlees in de diepvries gedaag. De bakjes salade met de kaas maken we vanavond wel een lekker borrelplankje van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij halen ze meestal bij de kleinere dorpsupers (noorden des lands). Doen we expres, omdat daar naar ons idee vaak meer overblijft dan een grote Lidl etc. Ongelooflijk wat er vaak inzit. Gisteren voor €5 een varkenshaas, kippendijshoarma, kippenpoten, kant-en-klaar maaltijd stamppot andijvie met hamburger en ééntje met spaghetti, voorgesneden groente, zak broccoli, zakje gebakken aardappelen en wat spul wat we niet eten zoals 'slaatjes' en een kokos smoothie. Alles hop, de vriezer in!

Voor de beeldvorming: toen de boeren een paar weken terug de distributiecentra hadden bezet, kregen we een box met alleen zuivel. Twee pakken melk, twee pakken joghurt en iets van 10 Almhoff toetjes. Ook lekker, maar beetje overkill ivm de datum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daley71 schreef:
22-07-2022 13:38
Wij halen ze meestal bij de kleinere dorpsupers (noorden des lands). Doen we expres, omdat daar naar ons idee vaak meer overblijft dan een grote Lidl etc. Ongelooflijk wat er vaak inzit. Gisteren voor €5 een varkenshaas, kippendijshoarma, kippenpoten, kant-en-klaar maaltijd stamppot andijvie met hamburger en ééntje met spaghetti, voorgesneden groente, zak broccoli, zakje gebakken aardappelen en wat spul wat we niet eten zoals 'slaatjes' en een kokos smoothie. Alles hop, de vriezer in!

Voor de beeldvorming: toen de boeren een paar weken terug de distributiecentra hadden bezet, kregen we een box met alleen zuivel. Twee pakken melk, twee pakken joghurt en iets van 10 Almhoff toetjes. Ook lekker, maar beetje overkill ivm de datum.
Voor een keer zou ik dit best leuk vinden voor mijn gezin. In de pakketten die wij vaak halen zit vaak vlees , groentes etc. En soms een pak zuivel of wat toetjes. En laten mijn kinderen daar juist dol op zijn. Vorige week had ik ook een mooi pakket. Maar mijn jongste vond het geen goed pakket want er zat geen toetje bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezien de duur wordende boodschappen toch maar weer eens dit proberen. Alles is bij ons snel uitverkocht. Broodbox gescoord van de Vomar, vanavond ophalen. Ik ben benieuwd. Ik zou ook graag eens de groente en fruit box willen proberen van lidl.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven