uit eten in Den Bosch

09-01-2009 18:51 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er lekkere en betaalbare adresjes in Den Bosch?
Roels in de Korte Putstraat is een van de goedkopere cafe/restaurants, simpel maar lekker eten. De Dirigent in de Kerkstraat vind ik ook altijd leuk, tapas. Verder nog Danzas (tapas) en Stefano's (Italiaan) in de Minder Broederstraat. De Eeterij aan de Brede Haven vind ik ook altijd lekker.

Erg lekker, maar iets duurder zijn Spoon in de Lepelstraat, en Tantje Pietje in de Korte Putstraat.

Wat voor soort eten wil je graag?
ik vind roels echt niks, vreselijk eten.

ik vind pollevie erg leuk, achter de v&d leuk en goedkoop en t keershuys op de uilenburg is heel leuk en gezellig. verder is de mexicaan in de kerkstraat aan te raden
Picasso is ook lekker (is volgens mij de Kerkstraat) en ook bij t Bosch Kwartiertje (korte putstr) heb ik lekker gegeten. De Eeterij (brede haven) is ook prima (doen wel aan twee rondes per avond, dus dan zou ik om 20.00u gaan anders moet je echt weg zijn!), en van Tante Pietje (korte putstr) ook goede verhalen gehoord.

Oja, het Compas schijnt ook goed te zijn en heb ook eens lekker gegeten bij Le bateau (wel héél klein zaakje, zit je dicht op elkaar, das wat minder)
Ga je morgen ook een topic openen over eettentjes in Tilburg
Vind die Mexicaan ook een aanrader in Den Bosch, die die Royanne zei.
Haha, nee hoor! Alhoewel, daar ga ik toevallig volgend weekend wel naartoe!
In de Korte Putstraat zit van alles, daar moet je altijd wel iets van je gading kunnen vinden.

Weet niet of de Bossche eetkaemer er nog zit; maar die was altijd erg goed.
- Cantina San Juan (beste Mexicaan ever)

- Sushilounge

- Pollevie

alledrie leuk, lekker en betaalbaar. Volgorde zoals ik ze het lekkerst vind.
Voor een kleine lunch of hightea met alleen vrouwen is Pink Lemon erg leuk! Hip roze tentje in het centrum, waar je ook leuke workshops e.d. kan volgen.
Eetcafe dit.

Hele ongedwonen sfeer.

Je bestelt meerdere gerechtjes van de kaart en die komen op tael zodra het gerecht klaar is.

Zit dus niet echt systeem in maar wel leuk.

lekker van elkaars gerechtjes eten.

Ze hebben wel pas een nieuw pand,ik weet niet hoe de sfeer daar nu is.
het ziet er nogal ''strak en trendy'' uit, met hoge krukken en hoge tafels. Ben er niet kapot van, het oude pand, aan de overkant zag het er toch meer sfeervol uit.
Dit is erg leuk. Vind de nieuwe inrichting wel gaaf.

De Mexicaan in de Kerkstraat heb ik na de laatste 3 keer definitief afgezworen. Was vroeger erg goed, inmiddels is het een vreetschuur van beroerde kwaliteit geworden. Overprized vette troep. Heel erg jammer. Quesadilla's, taco's, vlees etc is allemaal even vet en hetzelfde gekruid... zonde

Pollevie is leuk, met nieuwe eigenaren en wat professioneler geworden.

Nescio (vlak naast de St. Jan) vind ik goed maar erg aan de prijzige kant.

De Tent (naast Nescio) is erg goed!!

Vermijd het rijtje eetcafe's direct rechtsaf bij de ABN AMRO (vanaf het station gezien). Fantasieloze hap (sate met friet en salades met spekjes...gaaaaap).

Kompas is ook leuk en lekker.

Pink Lemon erg leuk (niet als je een vent bij je hebt, die worden gek van al het roze) maar erg ehm..oililie (of hoe schrijf je dat, dat kledingmerk met zuurstokkleuren voor kinderen met een rrrrrrr ). Niet voor avondeten trouwens, enkel voor lunch.

Roels heeft een "allemansvrienden" kaart, niet erg consistent maar kwaliteit is echt vooruit gegaan. Ideaal om met een wat grotere groep te gaan eten (voor ieder wat wils en schappelijk geprijsd).
Het Genot, achter het stadhuis. Als je aparte dingen wil proberen zoals sprinkhanen, meelwormen en krokodil. Maar ook hele lekkere andere (lees: normalere) gerechten en echt niet duur voor wat je allemaal krijgt.

Bosch Kwartiertje ook altijd lekker met een vaste prijs voor een drie gangen menu.

Wel duurder, maar errug lekker is Da Peppone in de kerkstraat. Laatst het verrassingsmenu gehad en heerlijk zitten eten, goede bediening, lekkere wijn.
Bedankt voor alle tips! We zijn uiteindelijk bij Pollevie en Roels geweest; allebei erg leuk en lekker!
Hoi,

We gaan zaterdag naar den Bosch en willen lekker eten. Iemand ervaring met het Thaise restaurant Lai thai?
.. vervallen
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 08-01-2010 16:53
Reden: vervallen
% gewijzigd
Schuddebuikje, Lai Thai heeft ontzettend goed eten. Ik vind het er alleen ontzettend galmen omdat er harde vloeren en muren zijn. Ik kon mijn tafelgenoot amper verstaan.

Een aanrader is de Tunesier Shisha in de Orthenstraat. Heerlijk eten, nette prijzen en de eigenaar is zo'n aardige man. Mijn vriendien moest eerder weg om haar kindje en toen kreeg ze het toetje mee van hem.
he, Koreveen, wat leuk om te horen! Het is nog maar afwachten of we morgen naar Den Bosch kunnen met de trein i.v.m het weer, maar als we daar zijn gaan we zeker bij lai thai eten...en laat ik het je weten.
Succes met de trein. Ga voor je duimen! En smakelijk alvast!
Heee Schuddebuikje, ben benieuwd naar je recensie! Hoe was het?
Half jaar later maar oké .. .. we zijn toen niet naar DB geweest ivm extreme sneeuwval. We gaan wel binnenkort voor de herkansing. Iemand wel eens bij "Breton" geweest daar ga ik binnenkort eten. Hoe is het daar??
Ongeveer een jaar geleden bij Breton gegeten.

Ik had toen een salade met geitenkaas, erg lekker!

Ze hebben alleen maar voorgerechten dus het is de bedoeling dat je er bijvoorbeeld twee kiest wil je genoeg gegeten hebben. Maar dat wist je misschien al?
voor 's middags vind ik Pink Lemon altijd heel leuk&lekker! Ze hebben heel lekker Turks brood en allerlei fruitsapjes.

En voor 's avonds... Nescio is mijn favoriet, in de Hinthamerstraat, wel iets duurder dan gemiddeld maar heeeel lekker, je krijgt allerlei kleine gerechtjes en elke gang is weer een verrassing!
Kijk even op www.galekkeruiteten.nl, daar hebben allerlei restaurants in Den Bosch nu leuke WK kortingen, zoals De Troubadour, De Tent, Vier Azen, Puur! en nog wel meer! have fun!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven