uit eten in Den Bosch
vrijdag 9 januari 2009 om 19:11
Roels in de Korte Putstraat is een van de goedkopere cafe/restaurants, simpel maar lekker eten. De Dirigent in de Kerkstraat vind ik ook altijd leuk, tapas. Verder nog Danzas (tapas) en Stefano's (Italiaan) in de Minder Broederstraat. De Eeterij aan de Brede Haven vind ik ook altijd lekker.
Erg lekker, maar iets duurder zijn Spoon in de Lepelstraat, en Tantje Pietje in de Korte Putstraat.
Wat voor soort eten wil je graag?
Erg lekker, maar iets duurder zijn Spoon in de Lepelstraat, en Tantje Pietje in de Korte Putstraat.
Wat voor soort eten wil je graag?
vrijdag 9 januari 2009 om 20:14
Picasso is ook lekker (is volgens mij de Kerkstraat) en ook bij t Bosch Kwartiertje (korte putstr) heb ik lekker gegeten. De Eeterij (brede haven) is ook prima (doen wel aan twee rondes per avond, dus dan zou ik om 20.00u gaan anders moet je echt weg zijn!), en van Tante Pietje (korte putstr) ook goede verhalen gehoord.
Oja, het Compas schijnt ook goed te zijn en heb ook eens lekker gegeten bij Le bateau (wel héél klein zaakje, zit je dicht op elkaar, das wat minder)
Oja, het Compas schijnt ook goed te zijn en heb ook eens lekker gegeten bij Le bateau (wel héél klein zaakje, zit je dicht op elkaar, das wat minder)

vrijdag 9 januari 2009 om 21:24

dinsdag 13 januari 2009 om 14:18
Dit is erg leuk. Vind de nieuwe inrichting wel gaaf.
De Mexicaan in de Kerkstraat heb ik na de laatste 3 keer definitief afgezworen. Was vroeger erg goed, inmiddels is het een vreetschuur van beroerde kwaliteit geworden. Overprized vette troep. Heel erg jammer. Quesadilla's, taco's, vlees etc is allemaal even vet en hetzelfde gekruid... zonde
Pollevie is leuk, met nieuwe eigenaren en wat professioneler geworden.
Nescio (vlak naast de St. Jan) vind ik goed maar erg aan de prijzige kant.
De Tent (naast Nescio) is erg goed!!
Vermijd het rijtje eetcafe's direct rechtsaf bij de ABN AMRO (vanaf het station gezien). Fantasieloze hap (sate met friet en salades met spekjes...gaaaaap).
Kompas is ook leuk en lekker.
Pink Lemon erg leuk (niet als je een vent bij je hebt, die worden gek van al het roze) maar erg ehm..oililie (of hoe schrijf je dat, dat kledingmerk met zuurstokkleuren voor kinderen met een rrrrrrr ). Niet voor avondeten trouwens, enkel voor lunch.
Roels heeft een "allemansvrienden" kaart, niet erg consistent maar kwaliteit is echt vooruit gegaan. Ideaal om met een wat grotere groep te gaan eten (voor ieder wat wils en schappelijk geprijsd).
De Mexicaan in de Kerkstraat heb ik na de laatste 3 keer definitief afgezworen. Was vroeger erg goed, inmiddels is het een vreetschuur van beroerde kwaliteit geworden. Overprized vette troep. Heel erg jammer. Quesadilla's, taco's, vlees etc is allemaal even vet en hetzelfde gekruid... zonde
Pollevie is leuk, met nieuwe eigenaren en wat professioneler geworden.
Nescio (vlak naast de St. Jan) vind ik goed maar erg aan de prijzige kant.
De Tent (naast Nescio) is erg goed!!
Vermijd het rijtje eetcafe's direct rechtsaf bij de ABN AMRO (vanaf het station gezien). Fantasieloze hap (sate met friet en salades met spekjes...gaaaaap).
Kompas is ook leuk en lekker.
Pink Lemon erg leuk (niet als je een vent bij je hebt, die worden gek van al het roze) maar erg ehm..oililie (of hoe schrijf je dat, dat kledingmerk met zuurstokkleuren voor kinderen met een rrrrrrr ). Niet voor avondeten trouwens, enkel voor lunch.
Roels heeft een "allemansvrienden" kaart, niet erg consistent maar kwaliteit is echt vooruit gegaan. Ideaal om met een wat grotere groep te gaan eten (voor ieder wat wils en schappelijk geprijsd).
dinsdag 13 januari 2009 om 17:31
Het Genot, achter het stadhuis. Als je aparte dingen wil proberen zoals sprinkhanen, meelwormen en krokodil. Maar ook hele lekkere andere (lees: normalere) gerechten en echt niet duur voor wat je allemaal krijgt.
Bosch Kwartiertje ook altijd lekker met een vaste prijs voor een drie gangen menu.
Wel duurder, maar errug lekker is Da Peppone in de kerkstraat. Laatst het verrassingsmenu gehad en heerlijk zitten eten, goede bediening, lekkere wijn.
Bosch Kwartiertje ook altijd lekker met een vaste prijs voor een drie gangen menu.
Wel duurder, maar errug lekker is Da Peppone in de kerkstraat. Laatst het verrassingsmenu gehad en heerlijk zitten eten, goede bediening, lekkere wijn.
donderdag 7 januari 2010 om 22:16
Schuddebuikje, Lai Thai heeft ontzettend goed eten. Ik vind het er alleen ontzettend galmen omdat er harde vloeren en muren zijn. Ik kon mijn tafelgenoot amper verstaan.
Een aanrader is de Tunesier Shisha in de Orthenstraat. Heerlijk eten, nette prijzen en de eigenaar is zo'n aardige man. Mijn vriendien moest eerder weg om haar kindje en toen kreeg ze het toetje mee van hem.
Een aanrader is de Tunesier Shisha in de Orthenstraat. Heerlijk eten, nette prijzen en de eigenaar is zo'n aardige man. Mijn vriendien moest eerder weg om haar kindje en toen kreeg ze het toetje mee van hem.
maandag 28 juni 2010 om 16:36
maandag 28 juni 2010 om 16:40
voor 's middags vind ik Pink Lemon altijd heel leuk&lekker! Ze hebben heel lekker Turks brood en allerlei fruitsapjes.
En voor 's avonds... Nescio is mijn favoriet, in de Hinthamerstraat, wel iets duurder dan gemiddeld maar heeeel lekker, je krijgt allerlei kleine gerechtjes en elke gang is weer een verrassing!
En voor 's avonds... Nescio is mijn favoriet, in de Hinthamerstraat, wel iets duurder dan gemiddeld maar heeeel lekker, je krijgt allerlei kleine gerechtjes en elke gang is weer een verrassing!
woensdag 30 juni 2010 om 09:27
Kijk even op www.galekkeruiteten.nl, daar hebben allerlei restaurants in Den Bosch nu leuke WK kortingen, zoals De Troubadour, De Tent, Vier Azen, Puur! en nog wel meer! have fun!