uit eten in rotterdam centrum.
maandag 15 februari 2010 om 23:52
dinsdag 16 februari 2010 om 00:06
En ja, voor ik weer 36 forummers over me heen krijg dat dit een onaardige reactie is. So be ti. Er zijn (gvd) 100 restaurant topics. maar nee, daar kijkt niemand, gewoon voor zelfde plaats nw topic openen. Stel dat je je zomaar in de index zou verdiepen voor je verder vraagt.
Enniewee, eet smakelijk.
Enniewee, eet smakelijk.
dinsdag 16 februari 2010 om 00:06
Brutus Beer .... hou je nog geld over voor een voorafje ook.
http://reizen.ciao-shopping.nl/Brutus_B ... am__497024
http://reizen.ciao-shopping.nl/Brutus_B ... am__497024
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 16 februari 2010 om 00:07
quote:thee schreef op 16 februari 2010 @ 00:06:
Er zijn (gvd) 100 restaurant topics. maar nee, daar kijkt niemand, gewoon voor zelfde plaats nw topic openen. Stel dat je je zomaar in de index zou verdiepen voor je verder vraagt.
.je hebt helemaal gelijk, hoor.
Er zijn (gvd) 100 restaurant topics. maar nee, daar kijkt niemand, gewoon voor zelfde plaats nw topic openen. Stel dat je je zomaar in de index zou verdiepen voor je verder vraagt.
.je hebt helemaal gelijk, hoor.
dinsdag 16 februari 2010 om 00:08
Napoli op de Meent, ben er niet heel weg van. Maar op zich kan je daar aardig eten en voor 50 euro. Ik zou anders idd naar Sumo gaan, maar dan niet die op de Kruiskade, maar op de Mauritsweg??
Of euh Nazir, heel goed Turks eten tegen schappelijke prijzen of die Griek daarnaast. En anders gewoon Bazaar, altijd leuk.
Of euh Nazir, heel goed Turks eten tegen schappelijke prijzen of die Griek daarnaast. En anders gewoon Bazaar, altijd leuk.
dinsdag 16 februari 2010 om 00:11
Volgens mij is dat is cynisch bedoeld BGB, maakt niet uit. Zou naast de etenindex liever een sticky topic hebben voor ' waar kan ik lekker eten in xyx'. Ben dat gezeik zo zat. Tig A'dam topics en van nog wel meer plaatsen, maar ja vief vindt dat blijkbaar niet, met hulde voor MV die getrouw en geduldig steeds weer aanvult in plaats van topics samenvoegt.
dinsdag 16 februari 2010 om 00:11
http://www.etenvooreentientje.nl/rotterdam.html
dinsdag 16 februari 2010 om 00:12
quote:thee schreef op 16 februari 2010 @ 00:11:
Volgens mij is dat is cynisch bedoeld BGB nee hoor, was niet cynisch bedoeld.
, maakt niet uit. Zou naast de etenindex liever een sticky topic hebben voor ' waar kan ik lekker eten in xyx'. Ben dat gezeik zo zat. Tig A'dam topics en van nog wel meer plaatsen, maar ja vief vindt dat blijkbaar niet, met hulde voor MV die getrouw en geduldig steeds weer aanvult in plaats van topics samenvoegt.
Volgens mij is dat is cynisch bedoeld BGB nee hoor, was niet cynisch bedoeld.
, maakt niet uit. Zou naast de etenindex liever een sticky topic hebben voor ' waar kan ik lekker eten in xyx'. Ben dat gezeik zo zat. Tig A'dam topics en van nog wel meer plaatsen, maar ja vief vindt dat blijkbaar niet, met hulde voor MV die getrouw en geduldig steeds weer aanvult in plaats van topics samenvoegt.
dinsdag 16 februari 2010 om 00:12
quote:Pompiedoe schreef op 16 februari 2010 @ 00:10:
of euh die tent waar al die voetballers komen. Kom even niet op de naam. Tussen V&D en Cinema? Heb daar een keer gegeten met vriendinnen, was gewoon sate met friet, maar wel lekker en supervers!
Bedoel je BED?
Nooit geen voetballer gezien.
of euh die tent waar al die voetballers komen. Kom even niet op de naam. Tussen V&D en Cinema? Heb daar een keer gegeten met vriendinnen, was gewoon sate met friet, maar wel lekker en supervers!
Bedoel je BED?
Nooit geen voetballer gezien.
dinsdag 16 februari 2010 om 00:14
http://www.xs4all.nl/~cou ... dam/restaurants_lijst.htm
dinsdag 16 februari 2010 om 00:17
Oooh als je even doorloopt voorbij de V&D de korte hoogstraat, daar heb je een Marokkaans restaurant, waar je echt op de vloer zit en van grote bladen kan eten.....maar weet nu niet of ze weg zijn, was een aantal jaar geleden dat ik daar heb gegeten . Leuk en goede kwaliteit in zowel service als eten.
dinsdag 16 februari 2010 om 00:20
quote:Pompiedoe schreef op 16 februari 2010 @ 00:10:
Sorbonne toch niet? Je wordt met te veel bla bla binnengehaald en daarna kijkt niemand meer naar je om. Tot je er wat van zegt, dralen ze vervolgens met z'n vijven rond je tafel. Bovendien was de verwarming laatst uit, zat iedereen met z'n jas aan. Verklaring van de baas; Jaaaa, tis wel moeilijk om zo'n grote zaak warm te houden. Wat een armoe.
Wat dan wel? In t centrum wordt t lastig Ik ga altijd net buiten het centrum. Maar als 't echt moet; (eet)cafe Sijf, op de Oude Binnenweg, tegenover Melief Bender ---> een echte oude Rotterdamse kroeg, leuk om wat te drinken. Sijf is donker, knus, met lekker eten.
Sorbonne toch niet? Je wordt met te veel bla bla binnengehaald en daarna kijkt niemand meer naar je om. Tot je er wat van zegt, dralen ze vervolgens met z'n vijven rond je tafel. Bovendien was de verwarming laatst uit, zat iedereen met z'n jas aan. Verklaring van de baas; Jaaaa, tis wel moeilijk om zo'n grote zaak warm te houden. Wat een armoe.
Wat dan wel? In t centrum wordt t lastig Ik ga altijd net buiten het centrum. Maar als 't echt moet; (eet)cafe Sijf, op de Oude Binnenweg, tegenover Melief Bender ---> een echte oude Rotterdamse kroeg, leuk om wat te drinken. Sijf is donker, knus, met lekker eten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.