uit eten in rotterdam centrum.

15-02-2010 23:52 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey dames,

dit weekend doen vriend en ik een shopdag rotterdam en willen daarna uit eten gaan, dus ben ik op zoek naar een restaurant in het centrum waar we met zijn 2en voor ongeveer 50 euro kunnen eten(we drinken geen alcohol en nemen ook bijna nooit een nagerecht, dus dat scheelt) alvast bedankt
sumo. Japans...onbeperkt heeerrlijkkkk. Of gauchos is een argetijns grill/steakhouse restaurant. of italiaans, la borsa heeerlijke pasta.

Adressen heb ik niet post via me tel, maar ze zijn allemaal te googlen.
Zeker nog niet in de index bij tig restaurants Rotterdam gekeken???
En ja, voor ik weer 36 forummers over me heen krijg dat dit een onaardige reactie is. So be ti. Er zijn (gvd) 100 restaurant topics. maar nee, daar kijkt niemand, gewoon voor zelfde plaats nw topic openen. Stel dat je je zomaar in de index zou verdiepen voor je verder vraagt.

Enniewee, eet smakelijk.
Brutus Beer .... hou je nog geld over voor een voorafje ook.

http://reizen.ciao-shopping.nl/Brutus_B ... am__497024
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:thee schreef op 16 februari 2010 @ 00:06:

Er zijn (gvd) 100 restaurant topics. maar nee, daar kijkt niemand, gewoon voor zelfde plaats nw topic openen. Stel dat je je zomaar in de index zou verdiepen voor je verder vraagt.

.je hebt helemaal gelijk, hoor.
Napoli op de Meent, ben er niet heel weg van. Maar op zich kan je daar aardig eten en voor 50 euro. Ik zou anders idd naar Sumo gaan, maar dan niet die op de Kruiskade, maar op de Mauritsweg??

Of euh Nazir, heel goed Turks eten tegen schappelijke prijzen of die Griek daarnaast. En anders gewoon Bazaar, altijd leuk.
of euh die tent waar al die voetballers komen. Kom even niet op de naam. Tussen V&D en Cinema? Heb daar een keer gegeten met vriendinnen, was gewoon sate met friet, maar wel lekker en supervers!
2x is te veel.....
Volgens mij is dat is cynisch bedoeld BGB, maakt niet uit. Zou naast de etenindex liever een sticky topic hebben voor ' waar kan ik lekker eten in xyx'. Ben dat gezeik zo zat. Tig A'dam topics en van nog wel meer plaatsen, maar ja vief vindt dat blijkbaar niet, met hulde voor MV die getrouw en geduldig steeds weer aanvult in plaats van topics samenvoegt.
http://www.etenvooreentientje.nl/rotterdam.html
En geen id waarom ik jou altijd onder NH schaarde
quote:thee schreef op 16 februari 2010 @ 00:11:

Volgens mij is dat is cynisch bedoeld BGB nee hoor, was niet cynisch bedoeld.

, maakt niet uit. Zou naast de etenindex liever een sticky topic hebben voor ' waar kan ik lekker eten in xyx'. Ben dat gezeik zo zat. Tig A'dam topics en van nog wel meer plaatsen, maar ja vief vindt dat blijkbaar niet, met hulde voor MV die getrouw en geduldig steeds weer aanvult in plaats van topics samenvoegt.
Op iens kan je toch ook een maximum prijs ingeven?
quote:Pompiedoe schreef op 16 februari 2010 @ 00:10:

of euh die tent waar al die voetballers komen. Kom even niet op de naam. Tussen V&D en Cinema? Heb daar een keer gegeten met vriendinnen, was gewoon sate met friet, maar wel lekker en supervers!

Bedoel je BED?

Nooit geen voetballer gezien.
http://www.xs4all.nl/~cou ... dam/restaurants_lijst.htm
Het restaurant van V&D/ HEMA/ de Bijenkorf........
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 februari 2010 @ 00:12:

[...]

Bedoel je BED?

Nooit geen voetballer gezien.

Neeeh die is aan de andere kant van Cinema, echt tussen de V&D en Cinema.

Sorbonne!! Schiet me ineens te binnen!
Oooh als je even doorloopt voorbij de V&D de korte hoogstraat, daar heb je een Marokkaans restaurant, waar je echt op de vloer zit en van grote bladen kan eten.....maar weet nu niet of ze weg zijn, was een aantal jaar geleden dat ik daar heb gegeten . Leuk en goede kwaliteit in zowel service als eten.
quote:Pompiedoe schreef op 16 februari 2010 @ 00:10:

Sorbonne toch niet? Je wordt met te veel bla bla binnengehaald en daarna kijkt niemand meer naar je om. Tot je er wat van zegt, dralen ze vervolgens met z'n vijven rond je tafel. Bovendien was de verwarming laatst uit, zat iedereen met z'n jas aan. Verklaring van de baas; Jaaaa, tis wel moeilijk om zo'n grote zaak warm te houden. Wat een armoe.

Wat dan wel? In t centrum wordt t lastig Ik ga altijd net buiten het centrum. Maar als 't echt moet; (eet)cafe Sijf, op de Oude Binnenweg, tegenover Melief Bender ---> een echte oude Rotterdamse kroeg, leuk om wat te drinken. Sijf is donker, knus, met lekker eten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik eet graag bij Stalles en Rotown. Bazar vind ik ook leuk.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Oh ja, Sijf.. ook erg leuk inderdaad VC.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:Pompiedoe schreef op 16 februari 2010 @ 00:15:

[...]

Sorbonne!! Schiet me ineens te binnen!O, die.
Ik ga altijd alleen maar naar Stalles om te zuipen KW-tje Heb nog nooit gegeten daar. Dat is toch boven tegenwoordig? Hoe is t eten daar??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ben zelf geen dame, maar wil toch wel ff reageren. Is Grand Cafe Dudok op de Meent (g)een optie?

Vind ik zelf heel relaxed en ligt heel erg in het centrum. Of gaat dat niet lukken voor ¤50,00.

Hee BGB jij ook hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven