uit eten in rotterdam centrum.

15-02-2010 23:52 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey dames,

dit weekend doen vriend en ik een shopdag rotterdam en willen daarna uit eten gaan, dus ben ik op zoek naar een restaurant in het centrum waar we met zijn 2en voor ongeveer 50 euro kunnen eten(we drinken geen alcohol en nemen ook bijna nooit een nagerecht, dus dat scheelt) alvast bedankt
quote:Very Cherry schreef op 16 februari 2010 @ 18:58:

[...]

Ja, maar ja. TO gaat een dagje shoppen (in een voor haar onbekende stad vlgs mij) en wil daarna denk ik lekker neerploffen. Om dan de Oude Haven in te gaan (waar ik woon overigens, dus ja, ik wéét dat het vlak bij het centrum is maar je moet dan wel eerst die dooie Hoogstraat door en dan nog een end verder), of naar de Hofnar te lopen, ook buiten het centrum, en Dunya, achter het CS en dan nog een end verder.....

Als ik in een vreemde stad ben wil ik neervallen naast een glas wijn met mijn aankopen, en niet eerst het centrum verlaten om daarna bij een matig (Hofnar) eetcafe aan te komen met een rughernia.

Dat is mogelijk. Ik weet niet hoe groot de actieradius van TO en haar vriend is. Zelf zou ik het geen probleem vinden. Bovendien als ze hun dagje eindigen bij Vero Moda of de Witte Boekenmarkt op de Hoogstraat, zijn ze dichter bij de Oudehaven dan bij bijvoorbeeld Sijf...

Geinig trouwens dat jij De Hofnaar matig vindt. Voor een eetcafe vind ik ze echt goed. En als ik echt lekker wil eten, ga ik wel naar een restaurant
quote:satire schreef op 17 februari 2010 @ 19:09:

[...]

Bovendien als ze hun dagje eindigen bij Vero Moda of de Witte Boekenmarkt op de Hoogstraat... en waarom zouden ze dáárheen willen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:satire schreef op 17 februari 2010 @ 19:09:

[...]En als ik echt lekker wil eten, ga ik wel naar een restaurant Niet mee eens S. Genoeg goeie eetcafe's in Rotjeknor. En genoeg ruk restaurants
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
TO wat voor keuken zoek je? Er is zoveel in Rotterdam!

Mijn favorieten voor zo ongeveer dat bedrag:

met stip op nr 1:

Open - Jacobusstraat 215 (vlakbij Sijf zeg maar :-)

Dit is een leuk huiselijk tentje. Er worden pasta's en salades geserveerd. 's middags kun je er ook lekker lunchen.

Bazar - Witte de Withstraat

WereldEethuis met marokkaanse/turkse invloeden, altijd levendige boel. en lekker eten vind ik.

La Pizza - Scheepstimmermanslaan 21, (iets buiten het centrum in de buurt van erasmusbrug)

Goede kwaliteit eten, goede sfeer en betaalbaar.

Rotown - Nieuwe Binnenweg

Poppodium, maar ze kunnen ook best lekker koken!

Sushi Qube - bij hofplein

voor als je van Sushi houdt, voor een vast bedrag kun je 2 uur lang eten. (vind deze qua sfeer beter dan shabu shabu die hetzelfde concept heeft).

Eerder genoemd maar ook aanraders: Dudok. Tai Wu.

Ook leuk en goed eten maar beetje 10 minuutjes lopen van het centrum: Westerpaviljoen, Cafe Dizzy (jazzcafe)

veel plezier!!
www.toko94.nl op de witte de with! Heel lekker gegeten een paar wkn geleden.
quote:Very Cherry schreef op 17 februari 2010 @ 22:10:

[...]

en waarom zouden ze dáárheen willen?

Waarom zou ze daar niet heen willen? Ik ken de smaak van TO niet; misschien wil ze wel een legging kopen op de markt op Blaak....

is ze in elk geval dicht bij de Oudehaven....
Oja, TO, laat je na je shopdag weten waar je bent geweest?

Ben nu wel nieuwsgierig naar je uiteindelijke keuze...
Na zoveel tips op dit topic ben ik ook wel nieuwsgierig welk etablissement het is geworden en hoe TO het vond.

Al met al hoop ik dat het een geslaagde dag voor TO wordt.
sophiepappa...ik laat het je morgenavond weten. man heeft opeens besloten dat we toch niet echt een budget hebben. ook goed
En... en...? Nog uiteten geweest? Vertel, vertel! :-)
Ik ga even Stalles opzoeken.

Zoek nog een leuke plek om te zuipen in R'dam.

Eten kan bij Sumo, Sijf, Asian Glories of Tai Wu.
quote:satire schreef op 19 februari 2010 @ 09:02:

[...]

Waarom zou ze daar niet heen willen? Ik ken de smaak van TO niet; misschien wil ze wel een legging kopen op de markt op Blaak....

is ze in elk geval dicht bij de Oudehaven....

Misschien wil ze wel bij Very Cherry langs in de pannekoekstraat.

Ook dichterbij de oude haven dan Sijf.

Maar dan zou ik naar O'Pazzo gaan.
Vraagt zich op eens af waarom VeryCherry op de Binnenweg gaat zuipen als ze aan de Oude haven woont.

Kruiptechnisch niet logisch.
Stalles is inderdaad prima plek om op maandag of dinsdag een pizza te eten. En altijd leuk om drankjes te doen.
Bazar! heerlijk eten voor n leuk prijsje! in de witte de with straat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven