Veranderd product !
vrijdag 4 september 2026 om 22:38
Wat vond je altijd heel lekker maar is na " vernieuwd" niet meer je favoriet.
Zo vond ik de Bros bros bros uit het Adele Bloemendaal tijdperk het allerlekkerste.
Sinds ze dat harde laagje eromheen hebben verwijderd koop ik het niet meer.
Nu kocht ik van de week weer taaitaai..is het ineens platter, andere smaak en het " laklaagje" zit er niet meer op, alleen sintjes en piet is vervangen voor de zak van Sinterklaas...
Waarom veranderen fabrikanten een goed lopend product of halen ze een goed lopend product uit de schappen ?Zoals een paar jaar geleden haalde de ruiter Hagelslag de karamel uit de schappen terwijl die vaak uitverkocht was, zo gewild !
Ik snap er soms helemaal niks van .
Zo vond ik de Bros bros bros uit het Adele Bloemendaal tijdperk het allerlekkerste.
Sinds ze dat harde laagje eromheen hebben verwijderd koop ik het niet meer.
Nu kocht ik van de week weer taaitaai..is het ineens platter, andere smaak en het " laklaagje" zit er niet meer op, alleen sintjes en piet is vervangen voor de zak van Sinterklaas...
Waarom veranderen fabrikanten een goed lopend product of halen ze een goed lopend product uit de schappen ?Zoals een paar jaar geleden haalde de ruiter Hagelslag de karamel uit de schappen terwijl die vaak uitverkocht was, zo gewild !
Ik snap er soms helemaal niks van .
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
zaterdag 26 september 2026 om 11:27
Deze heeft de Aldi ook (nep), die zijn wel lekker.zenga schreef: ↑26-09-2026 10:17Bon bon bloc van Cote d'Or. Loeiduur geworden (zoals alle chocola) en veel minder smaak.
Splitijsjes, het vanille-ijs smaakt tegenwoordig veel wateriger.
Best treurig dit topic, hoe alles steeds efficiënter en goedkoper wordt geproduceerd, met een smaakniveau wat voor de meeste mensen nog acceptabel is (of net niet of dus helemaal niet). Maar de producenten komen er meestal mee weg.
De echte Split heeft een vieze dikke laag sinaasappel en veel minder roomijs.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zaterdag 26 september 2026 om 23:35
Always inlegkruisjes? Ik zie op de verpakking die ik in gebruik heb ineens “new dry & soft feel” staan. En ik had al een tijdje dat ik een soort plakkerig iets op de bovenkant van mijn ladenkast had soms. Ik leg daar wel eens dat velletje wat je van het plakgedeelte van de inlegkruisjes af haalt neer. En ik merkte nu dat dat velletje inderdaad een beetje plakt nog. Dus de plaklaag is in ieder geval anders. En ik gebruik dit merk echt al jaren, maar heb sinds een paar maanden vanuit het niks ontzettende jeuk daar beneden. Echt tot wondjes aan toe krabben, ook ‘s nachts onbewust. Heel vervelend en pijnlijk en heb geen idee waar het door komt. Maar nu zag ik 2 dagen terug ineens die “new” melding op de verpakking en heb meteen een ander merk gekocht met een katoenen bovenlaag. Hopelijk helpt dit tegen die jeuk en hoewel het nu nog wel jeukt vanwege wondjes heb ik wel het idee dat het vermindert. Hoop zo dat dit de oplossing is, want die jeuk is gekmakend. Heb ook afgelopen nacht eindelijk weer eens doorgeslapen ipv krabbend wakker te worden elke nacht. Ik heb goede hoop, maar dan is dat nieuwe dus geen verbetering.
zondag 27 september 2026 om 08:00
Wij hebben een keer, toen de Split uitverkocht was, de Jumbo eigen merk gekocht; die smaakt zoveel beter! En ook nog goedkoper! Helaas is deze in de zomermaanden vaak uitverkocht, andere mensen hebben ook ontdekt dat de jumbo eigen merk veel beter is dan de originele Split
zondag 27 september 2026 om 08:45
De oude zoute Parodontax, nog steeds stom dat die eruit is.
En Stimorol Original die de original helemaal niet is want dat was die blauwe met suiker.
Chips die ineens zoet is i.p.v. zout.
De smakeloze mandarijnen die de AH heeft, waterig en slap.
De paprikakaasrondo's van Garden Gourmet, waren erg lekker maar ineens foetsie.
En Stimorol Original die de original helemaal niet is want dat was die blauwe met suiker.
Chips die ineens zoet is i.p.v. zout.
De smakeloze mandarijnen die de AH heeft, waterig en slap.
De paprikakaasrondo's van Garden Gourmet, waren erg lekker maar ineens foetsie.
I'm still standing
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in