Verjaardag stress

08-07-2016 16:13 157 berichten
Ik heb een verassings verjaardag georganniseerd voor morgen. Tasman is jarig. Ik heb de hele tijd het idee dat ik te weinig heb gehaald. De barbecue staat klaar. Er komen rond de 20 man famillie en vrienden.

6 stukken vlees pp: Vlees voor op de barbecue heb ik in huis.

5 courgette 5 paprika's om te grillen

4 zakken Borrelnootjes

2 kratten bier

7 wit en 7 rood flessen wijn

3 flessen gin voor de gin tonic, misschien dat jullie een idee hebben hoe je dat klaar maakt.

9 bakjes Borrelhapjes.

22 Wraps

7 Stokbroden

4 kuipjes Kruidenkaas/boter

3 pakken Gerookte zalm

5 zakken Chips

4 bakken Olijven

6 bakjes Tapenade

4 flessen cola 4 flessen fanta

3 Taarten

7 flessen Champagne

4 stuks ijsbergsla 6 komkommers 4 bakken cherry tomaatjes

Thats it een beetje is dit te weinig en hebben jullie suggesties? Geen kinderen aanwezig op het feestje. Ze blieven drank weinig bier drinkers.
quote:Star schreef op 08 juli 2016 @ 16:43:

6 stukken vlees per persoon? Da's hartstikke veel.Ik al dacht dat ik de enige was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 08 juli 2016 @ 16:45:

[...]

Wraps met roomkaas zalm en ijsbergsla dacht ik en dan in stukjes snijden. En dat op een grote tafel leggen.

Véél te machtig. Doe dan een paar blaadjes rucola er tussen. Voor de kleur en het idee.

En zeker geen 22 wraps. ( heb je ook weer te weinig zalm voor ) . Als je 20 stukjes hebt, heb je hapjes zat.

Je wilt tenslotte ook niet met al je vlees blijven zitten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Toppie!

Voor de rest stoppen met iets kopen denk ik, je hebt meeeer dan genoeg en het wordt ongetwijfeld super!
quote:Ttass28 schreef op 08 juli 2016 @ 16:47:

[...]

Voor de bbqEn de nootjes en chips ook? En al die drank? Die 6 stukken vlees pp gaan nooit meer op joh.
En heb je alleen vlees of ook vis? En maiskolven mss voor op de bbq?
quote:Star schreef op 08 juli 2016 @ 16:48:

[...]

En de nootjes en chips ook? En al die drank? Die 6 stukken vlees pp gaan nooit meer op joh.Dat is tijdens de barbeque. Wat versnaperingen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juli 2016 @ 16:47:

[...]

Véél te machtig. Doe dan een paar blaadjes rucola er tussen. Voor de kleur en het idee.

En zeker geen 22 wraps. ( heb je ook weer te weinig zalm voor ) . Als je 20 stukjes hebt, heb je hapjes zat.

Je wilt tenslotte ook niet met al je vlees blijven zitten.Gewoon de dag erna zelf BBQ-en. Wat een gezanik over die wraps.
Ik vind je sla ( sla komkommer tomaatjes ) wel een beetje kaal. Maar je hebt eten zat. Veels te veel. En te weinig sausjes.
quote:Star schreef op 08 juli 2016 @ 16:49:

En heb je alleen vlees of ook vis? En maiskolven mss voor op de bbq?Vlees en kip niemand is vegatarisch
quote:Goede-Fee schreef op 08 juli 2016 @ 16:49:

[...]

Gewoon de dag erna zelf BBQ-en. Wat een gezanik over die wraps.Ik heb een schijthekel aan wraps.
quote:Ttass28 schreef op 08 juli 2016 @ 16:49:

[...]

Dat is tijdens de barbeque. Wat versnaperingen.Chips en nootjes tijdens een bbq? Ik zou het alleen openmaken in geval van nood, je gaat anders echt eten moeten weggooien.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juli 2016 @ 16:49:

Ik vind je sla ( sla komkommer tomaatjes ) wel een beetje kaal. Maar je hebt eten zat. Veels te veel. En te weinig sausjes.Is meer bedoeld voor versnaperingen als mensen aan de statafel staan dat ze wat kunnen eten.
Ik zou het zelf ook meer dan zat vinden die hele lijst.

Misschien nog anders te drinken dan cola en sinas en komen er ook kinderen die misschien gewoon limonade willen?

Verder heb je echt meer dan genoeg hoor. Zat. Te veel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juli 2016 @ 16:50:

[...]

Ik heb een schijthekel aan wraps.En 22 wraps is helemaal hel
quote:Ttass28 schreef op 08 juli 2016 @ 16:50:

[...]

Vlees en kip niemand is vegatarischJe hoeft niet vegetarisch te zijn om een maiskolf te eten.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juli 2016 @ 16:50:

[...]

Ik heb een schijthekel aan wraps.Ja dat is duidelijk. TO blijkbaar niet.
quote:Ttass28 schreef op 08 juli 2016 @ 16:51:

[...]

Is meer bedoeld voor versnaperingen als mensen aan de statafel staan dat ze wat kunnen eten.Sla eten aan een statafel?
Hoe maak je gin tonic ik heb gegoogeld maar misschien zaten hier ervaringsdeskundige die weten hoe je dat klaarmaakt.
quote:Ttass28 schreef op 08 juli 2016 @ 16:52:

Hoe maak je gin tonic ik heb gegoogeld maar misschien zaten hier ervaringsdeskundige die weten hoe je dat klaarmaakt.Dat is al getikt toch? Effe terug lezen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juli 2016 @ 16:52:

[...]

Sla eten aan een statafel?Stukjes komkommer wat cherrytomaatjes. Terwijl ze aan het wachten zijn op het vlees.
quote:Goede-Fee schreef op 08 juli 2016 @ 16:52:

[...]

Ja dat is duidelijk. TO blijkbaar niet.Ja? En? Ze vraagt toch of ze nog meer moet kopen? k zeg dat ze nu al veels te veel heeft als ze alles wat ze nu al heeft ook daadwerkelijk neer gaat zetten.
quote:Ttass28 schreef op 08 juli 2016 @ 16:52:

Hoe maak je gin tonic ik heb gegoogeld maar misschien zaten hier ervaringsdeskundige die weten hoe je dat klaarmaakt.

Lees een terug. Je bent hyper.

Voor alle gin-tonics geldt dat 35 ml gin en 100 ml tonic (half flesje) wordt gebruikt, oftewel de verhouding 1:3.
quote:Ttass28 schreef op 08 juli 2016 @ 16:54:

[...]

Stukjes komkommer wat cherrytomaatjes. Terwijl ze aan het wachten zijn op het vlees.Aha. En die 4 kroppen sla dan?
Sausjes:

Haal een emmertje Griekse yoghurt bij de lidl en een grote pot mayonaise

2 bakjes met elk:

40/60 yoghurt/ mayo in een Bak

flink peper en zout erbij

suiker naar smaak toevoegen

Dan in de ene bak 5 flinke knoflooktenen snipperen en erdoor roeren

de andere bak flink kerriepoeder toevoegen

Roeren

Klaar; en je hebt echt goddelijk lekkere knoflook- en kerriesaus
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 juli 2016 @ 16:36:

[...]

Als van de 20 mensen die komen de helft wijn drinkt moet 10 man 24 flessen drinken.

Lijkt me een tikkie overdreven

Beter mee verlegen dan om verlegen!

Goed gedaan Ttass
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven