Vloeibaar voedsel...

08-02-2012 17:58 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELP!

Ik zit met een giga verstandskiezen crisis!

Alles doet zeer en mijn mond gaat niet ver meer open, gelukkig vandaag bij de dok geweest maarrr...

De komende dagen wordt het vloeibaar voedsel..!

AH! IEUW! VIES!

Want ik lust geen pap/yoghurt en appelmoes en soep komen me nu de neus uit...

Zijn er "echte" vloeibare maaltijden?

Stamppotjes misschien?

Ideeën welkom!
En waar is mijn plaatje/Foto nou?
Baby voeding misschien?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Potjes babyvoeding!

En voor de rest: alles in de blender kiepen (bijvoorbeeld yoghurt met fruit en havermout) en opzuigen met een rietje maar!

Succes meid!
Hmm, blender heb ik niet maar wel eensoort keukenhakmachine wellicht dat dat werkt?

Babyvoedsel! Wat een ontdekking!

Nog maar 4000 caloriën te gaan voor ik weer een beetje bij ben..!
Beschuit torentje maken in een diep bord, wat suiker erover en dan warme thee erover gieten; een heerlijk ontbijtje!
Babyvoeding vind ik pas echt brrrr.
Er kan heeeeeeel veel in de blender heb ooit mijn kaak gebroken en toen lang vloeibaar moeten eten. Ik herken de wanhoop, heb een keer een mars in de blender gedaan, maar dat ging niet zo goed, hihihi
Macaroni!
Jus d' orange met banaan, kiwi en bosbessen. Even in de blender, en je hebt een zalige zeer goed vullende shake. Voor de liefhebber ander fruit erin en/of lijnzaad erbij...
quote:misstoesy schreef op 08 februari 2012 @ 18:02:

Hmm, blender heb ik niet maar wel eensoort keukenhakmachine wellicht dat dat werkt?

Babyvoedsel! Wat een ontdekking!

Nog maar 4000 caloriën te gaan voor ik weer een beetje bij ben..!Sarcastisch of...
misstoesy, als je de babyvoeding probeert, neem dan niet de allereerste maaltijden, die zijn vrij smakeloos. De potjes van rond een jaar hebben meer smaak, of die bordjes van fijnproefertje.
Ehm, alles is wel vloeibaar en/of klein genoeg te maken. Lang leve de vork waarmee je kunt prakken, eventueel een blender en zaken zoals jus, boter, melk, bouillon etc. waarmee je smeuig kan maken waar nodig

Vraag is boven al; waar heb je trek in en wat vindt je in die andere substantie dan je gewend bent ook nog lekker genoeg? Dat bereiden en voor eten enorm goed prakken, pureren en/of blenderen.
when you wish upon a star...
quote:norma_jeane schreef op 08 februari 2012 @ 18:04:

[...]

Sarcastisch of...Oh, ik ging uit van echte verbazing. Ik weet van iemand die het ook moest, 6 weken lang en heel wat van die potjes heeft gegeten...
Aardappelpuree, worteltjes uit een potje (zuig je zo kapot), doperwtjes, vissticks ofzo.

Mijn man kon in verband met implantaten weken geen vast voedsel eten, en op deze manier kreeg hij nog een beetje het idee dat ie 'normaal' eten kon.
Prakjes zat? Neem sabelwaardige dingen. Platte koekjes schuif je zo naar binnen met de kleinste ruimten al. Sabbel en huppa gaat zo naar binnen zonder enige "maal"moeite.
when you wish upon a star...
HAHA nee was geen sarcasme, ik snak zo naar echt eten..! dus alles wat op een geprakte aardappel (PING! IDEE) lijkt zou ik wel kunnen eten..

Wellicht dat het latere babyvoer wel iets is toch? Heb het nooit geprobeerd..!

Ik ben voor deze crisis ook nog eens een week heel erg ziek (virusje) geweest en heb dus echt al bijna twee weken geen hap gegeten..!

Op naar de winkel nu, voor de shake van Quinty, de "fijnproevertjes" van bluebirds en de Macaroni van Fullhouse!

@Blinkibill, nee die mars zullen we met iets moeten mengen.. of smelten??
Spinazie a la creme
Ow wat fijn die tips mensen!

*schrijft vissticks op het lijstje*
quote:misstoesy schreef op 08 februari 2012 @ 18:08:

HAHA nee was geen sarcasme, ik snak zo naar echt eten..! dus alles wat op een geprakte aardappel (PING! IDEE) lijkt zou ik wel kunnen eten..

Wellicht dat het latere babyvoer wel iets is toch? Heb het nooit geprobeerd..!

Ik ben voor deze crisis ook nog eens een week heel erg ziek (virusje) geweest en heb dus echt al bijna twee weken geen hap gegeten..!

Op naar de winkel nu, voor de shake van Quinty, de "fijnproevertjes" van bluebirds en de Macaroni van Fullhouse!

@Blinkibill, nee die mars zullen we met iets moeten mengen.. of smelten??Haha oke dan. Ik vind het wel lekker hoor baby voeding, zeker die van rond 1 jaar leeftijd. Veel succes!
Misschien niet lekker, maar je kunt bij de apotheek pakjes nutridrink kopen. Dan krijg je in elk geval wat calorieën binnen. Verder inderdaad shakes maken met fruit en joghurt/kwark/vla en zachte groentes met aardappelpuree.
Lekker soepje? Ik weet niet of je van broccoli houdt, maar je kan er een heerlijke gladde soep van maken met broccoli, boursin, kippenbouillon en een stukje ui. Koken en in de blender.

Of Prei/room soep, ook heel lekker!
@Yvonne77 goeie tip! ik moet echt snel weer wat aansterken.. ik had al geen reserves ;)

Dankzij Norma_jeanne's topic heb ik nu wel heel veel zin in stamppot! Geen rookworst, dan maar vissticks?
Maak gewoon lekker spaghetti ofzo,en dan de staafmixer eroverheen.

Of maak smoothies,dan krijg je in elk geval je nodige vitaminen binnen.
Oh, ik had je soep-aversie even over het hoofd gezien in je OP! Sterkte iig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven