Vloeibaar voedsel...
woensdag 8 februari 2012 om 17:58
HELP!
Ik zit met een giga verstandskiezen crisis!
Alles doet zeer en mijn mond gaat niet ver meer open, gelukkig vandaag bij de dok geweest maarrr...
De komende dagen wordt het vloeibaar voedsel..!
AH! IEUW! VIES!
Want ik lust geen pap/yoghurt en appelmoes en soep komen me nu de neus uit...
Zijn er "echte" vloeibare maaltijden?
Stamppotjes misschien?
Ideeën welkom!
Ik zit met een giga verstandskiezen crisis!
Alles doet zeer en mijn mond gaat niet ver meer open, gelukkig vandaag bij de dok geweest maarrr...
De komende dagen wordt het vloeibaar voedsel..!
AH! IEUW! VIES!
Want ik lust geen pap/yoghurt en appelmoes en soep komen me nu de neus uit...
Zijn er "echte" vloeibare maaltijden?
Stamppotjes misschien?
Ideeën welkom!
woensdag 8 februari 2012 om 18:04
woensdag 8 februari 2012 om 18:05
Ehm, alles is wel vloeibaar en/of klein genoeg te maken. Lang leve de vork waarmee je kunt prakken, eventueel een blender en zaken zoals jus, boter, melk, bouillon etc. waarmee je smeuig kan maken waar nodig
Vraag is boven al; waar heb je trek in en wat vindt je in die andere substantie dan je gewend bent ook nog lekker genoeg? Dat bereiden en voor eten enorm goed prakken, pureren en/of blenderen.
Vraag is boven al; waar heb je trek in en wat vindt je in die andere substantie dan je gewend bent ook nog lekker genoeg? Dat bereiden en voor eten enorm goed prakken, pureren en/of blenderen.
when you wish upon a star...
woensdag 8 februari 2012 om 18:08
HAHA nee was geen sarcasme, ik snak zo naar echt eten..! dus alles wat op een geprakte aardappel (PING! IDEE) lijkt zou ik wel kunnen eten..
Wellicht dat het latere babyvoer wel iets is toch? Heb het nooit geprobeerd..!
Ik ben voor deze crisis ook nog eens een week heel erg ziek (virusje) geweest en heb dus echt al bijna twee weken geen hap gegeten..!
Op naar de winkel nu, voor de shake van Quinty, de "fijnproevertjes" van bluebirds en de Macaroni van Fullhouse!
@Blinkibill, nee die mars zullen we met iets moeten mengen.. of smelten??
Ik ben voor deze crisis ook nog eens een week heel erg ziek (virusje) geweest en heb dus echt al bijna twee weken geen hap gegeten..!
Op naar de winkel nu, voor de shake van Quinty, de "fijnproevertjes" van bluebirds en de Macaroni van Fullhouse!
@Blinkibill, nee die mars zullen we met iets moeten mengen.. of smelten??
woensdag 8 februari 2012 om 18:10
quote:misstoesy schreef op 08 februari 2012 @ 18:08:
HAHA nee was geen sarcasme, ik snak zo naar echt eten..! dus alles wat op een geprakte aardappel (PING! IDEE) lijkt zou ik wel kunnen eten..
@Blinkibill, nee die mars zullen we met iets moeten mengen.. of smelten??Haha oke dan. Ik vind het wel lekker hoor baby voeding, zeker die van rond 1 jaar leeftijd. Veel succes!
@Blinkibill, nee die mars zullen we met iets moeten mengen.. of smelten??Haha oke dan. Ik vind het wel lekker hoor baby voeding, zeker die van rond 1 jaar leeftijd. Veel succes!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it