Wat eet/drink je nu achter de pc ?

16-08-2009 15:41 1260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aloha

Wat drink of eet jij nu achter je computer ?

Ik zit nu aan een heerlijk koud wit biertje met schijfje citroen

En jij ?
pruimen....
quote:girlxxx schreef op 02 september 2009 @ 12:05:

Ratteke, je mag zielig zijn hoor

Hoop dat je een fijne tandarts hbet ? die van mij wel een vrouwelijke, maar spuit mij altijd plat als ik daarom vraag, dus gewoon plat laten spuiten hihi

Ik weet eigenlijk nog niet of hij fijn is. Ik hem m net. Mooi is ie wel, Italiaan, erg charmant Maar hij moet sowieso verdoving gebruiken.... anders wordt het drámá in die stoel.

Robo, weet je misschien hoe zoiets heet? Ik heb daar wel trek in nu. En de rest van de week... ik zat er al aan te denken om elke dag om een verdovingsspuit te vragen...

Vanavond gaat mijn avondeten de blender in...

Het is nu lunchtijd, ik ga proberen een zacht wit bolletje met roomboter en groentesoep naar binnen te werken. De groenten en sliertjes heb ik in de pan laten zitten, heb de bouillon er van af geschept.... Daarna nog een Optimel yoghurt met kersen en een bekertje halfvolle melk.
quote:jann schreef op 01 september 2009 @ 16:55:

Huh een gele balisto, bestaan die ook!?! klinkt lekker die honey-almond mix Aanrader! Errug lekker! Ik vind ze lekkerder dan de andere smaakjes.
quote:jann schreef op 01 september 2009 @ 16:55:

Huh een gele balisto, bestaan die ook!?! klinkt lekker die honey-almond mix Yep, heb 'm gewoon bij m'n buurtsuper gekocht. Is inderdaad heel lekker.
Nu een kopje earl grey thee.

Ratteke: sterkte! (en we zien je straks op de RelatiepijlerT denk ik zo? "ik en mijn tandarts" )
Ik drink nu een lekker kopje cappuchino hmmm!
Jasmijnthee en muntdrop. Heerlijk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Bijna een tosti brie/banaan, ligt nu te bakken.
hard bolletje hummus met plakjes komkommer

...gut...wat klinkt dat verantwoord

Op utrecht cs zit trouwens sinds een maand ofzo een starbucks...
2 boterhammen (volkoren, zuurdesem, over verantwoord gesproken), met kaas.
Blijf in volkoren sferen: 2 volkoren crackers met pindakaas (Calvé)
Ehum...Ratteke waar zit jou tandarts vlaardingen ? hihi

Die van mij zit bij de vlaardingen oost station whahahaha, ik wil ruilen, ik wil ook een Ialiaanse man owh owh owh ! heeft hij hyves ? dan zoek ik hem op, en vraag ik of hij patienten aanneemt haha LOL.
Zit aan koppie thee.
Goedkope Plein Sud grenadine siroop. Slecht lekker!...
quote:girlxxx schreef op 02 september 2009 @ 19:12:

Ehum...Ratteke waar zit jou tandarts vlaardingen ? hihi

Die van mij zit bij de vlaardingen oost station whahahaha, ik wil ruilen, ik wil ook een Ialiaanse man owh owh owh ! heeft hij hyves ? dan zoek ik hem op, en vraag ik of hij patienten aanneemt haha LOL.

Sana Smile, je kan je online aanmelden, ze nemen nog patienten aan

Oh hyves... ff kijken...Ha krijg nou tieten ik heb m gevonden!!!! Hij is 29 , net jarig geweest, 31 vriendjes (eigenlijk meer vriendinnetjes... )

Hij woont in Vlaardingen.
quote:Teigera schreef op 01 september 2009 @ 23:18:

Paloma, komt er niet op Utrecht een Starbucks? Of misschien is er daar al een? Ik dacht zoiets gehoord te hebben.

Ik weet het niet. Volgens mij was er ook sprake dat er een op Amsterdam CS zou komen maar ook daar heb ik 'em nog niet gezien.

Ik zit nu Shanghai noten te eten met een glas water.
quote:Elynn schreef op 29 augustus 2009 @ 23:18:

Hier ook zonder ijs. Heerlijk inderdaad! Ken je deze? Ook erg lekker (Frangelico = Italiaanse hazelnootlikeur):

[afbeelding]Heee mijn lievelingslikeur!! Dat iemand anders `m ook kent!
Viva naar de knoppen.
Arthemis, Zoete is ook een groot liefhebber.
Frangelico is ook mijn favoriete likeur! Eh... ok, gedeelde eerste plaats met crema catalana. Maar vind het wel erg lekker.
quote:GeorgieBrown schreef op 02 september 2009 @ 22:45:

Frangelico is ook mijn favoriete likeur! Eh... ok, gedeelde eerste plaats met crema catalana. Maar vind het wel erg lekker.

Dat is lékker!!! Gelukkig ook in Nederland te koop.

Ik heb nu een kop koffie en hetzelfde broodje van gisteren. Alleen nu makkelijker naar binnen te werken. De antibiotica slaat aan
ojee Ratteke ik wil even op zijn hyves koekeloeren, hoe vind ik de guy en vlaardingen peace of cake woon vlabij de de grens Schiedam/Blaardingen ideaal ik wil hem ziennnnnnnnnn
trouwens zit aan de koffie
blaardingen=Vlaardingen hihi
quote:girlxxx schreef op 03 september 2009 @ 08:25:

trouwens zit aan de koffie Dat je aan de koffie zit is geen verrassing... Zo leuk om dit elke dag te zien... Ik nodig je ff uit als vriendje dan geef ik je zijn naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven