Wat eet/drink je nu achter de pc ?
dinsdag 1 september 2009 om 10:57
Goedemorgen GB,
Nee, dronk wel zo'n koffie en heb wel zo'n tafel, maar het is niet mijn huis. En er hangt hier wel wat kunst aan de muur (vriend is kunstenaar/docent en we hebben vrij veel kunstenaars in onze kring van vrienden en bekenden), maar dat zijn niet deze werken. Vanwege m'n privacy plak ik hier geen foto's van m'n eigen omgeving.
Inmiddels zit ik aan:
en
Nee, dronk wel zo'n koffie en heb wel zo'n tafel, maar het is niet mijn huis. En er hangt hier wel wat kunst aan de muur (vriend is kunstenaar/docent en we hebben vrij veel kunstenaars in onze kring van vrienden en bekenden), maar dat zijn niet deze werken. Vanwege m'n privacy plak ik hier geen foto's van m'n eigen omgeving.
Inmiddels zit ik aan:
en
woensdag 2 september 2009 om 07:55
Ik doe een poging om mijn stokbroodje met ham, ei en komkommer naar binnen te werken.... Gaat niet lukken Ik moet een wortelkanaalbehandeling ondergaan (volgende week pas) en ik verrek dus van de kiespijn! Ik kan bijna niet eten, doet zeer! De kop koffie die ik er bij heb is lekker, maar warm drinken/eten doet ook zeer. Nog even wachten totdat mijn ibuprofen 600 gaat werken.
*ok, zielige modus weer uit*
*ok, zielige modus weer uit*
woensdag 2 september 2009 om 12:09
Ach Ratteke, dat doet pijn he, je mag best in zielige modus zitten hoor!
Kamillethee drinken, lauw, en je kunt de apotheker vragen om een pijnstiller die je rechtstreeks op de kies aanbrengt (niet doen met je ibuprofen, daar is het niet voor gemaakt, maar het bestaat).
On topic: ik zit te wachten op mijn stokbroodje uit de oven met zongedroogde tmaatjes, geitenkaas en uienringen.
Kamillethee drinken, lauw, en je kunt de apotheker vragen om een pijnstiller die je rechtstreeks op de kies aanbrengt (niet doen met je ibuprofen, daar is het niet voor gemaakt, maar het bestaat).
On topic: ik zit te wachten op mijn stokbroodje uit de oven met zongedroogde tmaatjes, geitenkaas en uienringen.