Wat eet/drink je nu achter de pc ?

16-08-2009 15:41 1260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aloha

Wat drink of eet jij nu achter je computer ?

Ik zit nu aan een heerlijk koud wit biertje met schijfje citroen

En jij ?
quote:Marriss schreef op 30 augustus 2009 @ 17:04:

Zwanger Lily?

Hier een glas Crystal Clear met een paar borrelnootjes (pakte vriend net, en tsja dan hap je toch maar weer mee he )nee, niet zwanger. Was liefdesverdriet.
Morgen,

Koffie koffie en nog eens koffie
Banaantje
Appel en bruin pistoletje door de helft met roomboter ene helft met een plak geitenkaas andere helft met gekookte ei en een beker thee erbij.
Mmm Elynn, ziet er goed uit. (is dat jouw huis? Interessante schilderijen op de achtergrond)
Goedemorgen GB,

Nee, dronk wel zo'n koffie en heb wel zo'n tafel, maar het is niet mijn huis. En er hangt hier wel wat kunst aan de muur (vriend is kunstenaar/docent en we hebben vrij veel kunstenaars in onze kring van vrienden en bekenden), maar dat zijn niet deze werken. Vanwege m'n privacy plak ik hier geen foto's van m'n eigen omgeving.

Inmiddels zit ik aan:

en

Een kopje koffie en een eirerkoek!
@Elynn, het is ook maar een héél klein stukje huis, dus het had gekund. Maar begrijpelijk dat je dat niet doet.

On topic: glas kraanwater
Mijn lunch: twee crackers, eentje met kaas, ham en tomaat en de ander met philadelphia en tomaat. Glas groene thee erbij. En zo nog een appel
Cheetos met dipsaus en (voor de balans ) cola light!!
Ik zit in de trein te forummen via iPhone.

Net een Skinny White caffè mocha, zonder slagroom. Van Starbucks.

En nu een appel.
Stroopwafel en appelsap...bij gebrek aan een goede lunch.
Mijn nagels. Ben aan de lijn

Huh een gele balisto, bestaan die ook!?! klinkt lekker die honey-almond mix
Rijstewafel met laagje chocolade jummie!
quote:girlxxx schreef op 31 augustus 2009 @ 22:02:

[...]

:puke: zwanger ???Nope, gewoon een tabasco verslaving. Mik het in veel dingen.
quote:AgentL schreef op 01 september 2009 @ 15:42:

Ik zit in de trein te forummen via iPhone.

Net een Skinny White caffè mocha, zonder slagroom. Van Starbucks. En nu een appel.OT: is er ergens anders -dan op Schiphol- nog een Starbucks?
Glas Merlot

Paloma, komt er niet op Utrecht een Starbucks? Of misschien is er daar al een? Ik dacht zoiets gehoord te hebben.
Koffie !
Ik doe een poging om mijn stokbroodje met ham, ei en komkommer naar binnen te werken.... Gaat niet lukken Ik moet een wortelkanaalbehandeling ondergaan (volgende week pas) en ik verrek dus van de kiespijn! Ik kan bijna niet eten, doet zeer! De kop koffie die ik er bij heb is lekker, maar warm drinken/eten doet ook zeer. Nog even wachten totdat mijn ibuprofen 600 gaat werken.

*ok, zielige modus weer uit*
Ratteke, je mag zielig zijn hoor

Hoop dat je een fijne tandarts hbet ? die van mij wel een vrouwelijke, maar spuit mij altijd plat als ik daarom vraag, dus gewoon plat laten spuiten hihi
Ach Ratteke, dat doet pijn he, je mag best in zielige modus zitten hoor!

Kamillethee drinken, lauw, en je kunt de apotheker vragen om een pijnstiller die je rechtstreeks op de kies aanbrengt (niet doen met je ibuprofen, daar is het niet voor gemaakt, maar het bestaat).

On topic: ik zit te wachten op mijn stokbroodje uit de oven met zongedroogde tmaatjes, geitenkaas en uienringen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven