Wat eet je op dit moment deel 19

19-06-2020 14:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Begonnen in telegramstijl, maar inmiddels kletsen de vaste meeschrijvers wat af!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-18/l ... ges/454685

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
cookielover wijzigde dit bericht op 10-12-2020 00:28
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag n betere dag dan eerdere deze week,ik hoop Viva dat het bij jou ook snel over is ,en niet blijft hangen in de januari dip.
Sprak vandaag iemand aan de telefoon .die zegt je moet je daar gewoon overheen zetten .net of dat zo maar kan .
En dat ik zelf de slingers op moet hangen mag ik al helemaal niet meer horen .
Dat vind ik zo.n vreselijke gezegde .
Als iemand vraagt hoe het met je is .mag je niet eerlijk zijn . Je moet lachen en zeggen .oh geweldig .
Viva hoef jij niet hoor. Als je nog chaggerijnig bent zeg het maar rustig .hoef je hier niet te verzwijgen .en als iemand je zegt dat je zelf de slingers op moet hangen .geef ze maar nschop.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 07-01-2021 19:02
0.30% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje, alles is wel zo goed als geregeld, maar het kostte wel veel tijd. Lekker stamppot!

Jammer dat je niet gelopen hebt, Chris. Maar morgen is er weer een dag! En dat hoor ik ook veel, dat je je er maar over heen moet zetten. Als ik wel eens baal of klaag irl krijg ik weer van schoonvader te horen dat 'het glas bij mij altijd halfleeg is'.

Dat valt best mee, maar thanks :roll:

Wij hebben vroeg gegeten, we aten kabeljauw met broccoli en kikkererwten.

En nu een kop thee.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
07-01-2021 18:08
Als iemand vraagt hoe het met je is .mag je niet eerlijk zijn . Je moet lachen en zeggen .oh geweldig .
Zo denkt mijn schoonfamilie dus precies. En man helaas ook nog steeds.

Terwijl het hartstikke fijn is om ook te praten over dingen die minder gaan, of dat nou hier op het forum is of irl.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds chagrijnig. Ik kan er niet goed de vinger op leggen. Heb de was gedaan, een aantal dingen online besteld en boodschappen gehaald.

Vanavond aten we spareribs, gebakken aardappelen en salade.

Nu laat ik een bad vollopen.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
07-01-2021 18:08
Ik heb vandaag n betere dag dan eerdere deze week,ik hoop Viva dat het bij jou ook snel over is ,en niet blijft hangen in de januari dip.
Sprak vandaag iemand aan de telefoon .die zegt je moet je daar gewoon overheen zetten .net of dat zo maar kan .
En dat ik zelf de slingers op moet hangen mag ik al helemaal niet meer horen .
Dat vind ik zo.n vreselijke gezegde .
Als iemand vraagt hoe het met je is .mag je niet eerlijk zijn . Je moet lachen en zeggen .oh geweldig .
Viva hoef jij niet hoor. Als je nog chaggerijnig bent zeg het maar rustig .hoef je hier niet te verzwijgen .en als iemand je zegt dat je zelf de slingers op moet hangen .geef ze maar nschop.
Fijn dat jij een betere dag hebt!

Iedereen heeft wel eens een slechte dag of slechte dagen. Dan is klagen soms echt even fijn en mag gewoon. Al die mensen met hun goed bedoelde adviezen ... ze mogen die slingers stoppen op een plek waar de zon niet schijnt.

:hihi:
Alle reacties Link kopieren
:hug: voor jou viva, hopelijk voel je je beter na je badsessie. chris fijn dat jij je vandaag wat beter in je vel voelde. ik vind het ook stom dat je altijd maar een happyface zou moeten hebben, soms zit je nou eenmaal niet lekker in je vel en dat mag ook vind ik.
wij aten toevallig ook stamppot zuurkool en boerenkool.
Alle reacties Link kopieren
Klagen mag zeker! Is toch juist fijn om even je hart te luchten.
Die stomme slingers hoef ik ook niet 😂

Viva,geniet van je bad!
Alle reacties Link kopieren
Wij aten makkelijk doperwtjes en worteltjes uit n pot.aardappelpuree ui n pak .en samen n bekertje yoghurt met kersen .
Fijn dat we het over die slingers allemaal eens zijn .vind dat zo.n achterlijk gezegde
Laten ze daar toch in hemelsnaam mee ophouden.stom geklets.

Fijne avond lieve dames .😴😴😴en voor allemaal n :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Viva, lekker even spuien hoor. Iedereen is wel eens chaggy. Hoop dat je bad je goed gedaan heeft, ik ga zo hetzelfde doen ;)

Cookie, ook wel lekker vroeg eten eten, lekkere lange avond.

Wij aten ook simpel wortelen, krieltjes en een stukje zalm
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Nog een dagje werken en dan lekker lang weekend.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, mijn chagrijnige bui is over 😇. Ontbijt is geroosterd speltbrood met kaas en met ham. En een kop thee.
Alle reacties Link kopieren
Fijn viva! Ik heb zoon al weggebracht, koffie gedronken bij vriend, was en afwasmachine aan en de keuken stofgezogen. Ik heb vandaag zo'n dag dat alles uit mijn handen valt en dat is niet handig als je een pak brinta vasthebt kan ik je vertellen :roll: nu pauze en straks de kamer stofzuigen, is ook hoognodig :-$
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Liz, wordt het vandaag zo'n dag 🙈 sterkte! Dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen dat het niet handig is om Brinta te laten vallen 😂. Al een drukke ochtend achter de rug zo te lezen. Straks maar even met de beentjes omhoog.
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Oh Brinta strooien 😂😂hoop dat de dag verder goed verloopt Liz.
Fijn Viva dat de bui over is .hier valt het wel mee .had even boodschappen willen doen .maar we hebben gewoon niks nodig .
Tja en wat moet je dan momenteel in de supermarkt .

Wat lijkt dat weekend dan heerlijk lang coetje nu met n dag extra.hé.

Ontbijt was twee sneetjes brood een met gekookt ei en een met paté . Koffie,
Fijne dag allen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja daar is nu echt niets aan Chris. Hier was het wel droog vandaag, maar grauw en koud. Al zijn we nog wel naar het bos geweest om een frisse neus te halen.

De oudste twee mogen nu tv kijken met een glaasje ranja en een bakje chips. Zelf heb ik inmiddels trek in een wijntje, maar daar is het nog een beetje vroeg voor.

Ik heb met de meisjes vanmiddag een wit dekbedovertrek beschilderd met textiel stiften. Erg leuk al zeg ik het zelf.

Ik neem maar een kop koffie en een chocolaatje denk ik. Man en ik eten vanavond kaasfondue en de kinderen verse groenten soep met stokbrood.
Alle reacties Link kopieren
Het werd er niet beter op vandaag.. bij het uitruimen van de vaatwasser smeet ik ineens een koffiekopje kapot door een spastische beweging en bij het stofzuigen struikelde ik over het snoer, dat ging nog net goed anders was ik nog verder van huis geweest :-|
Toen ik bij de fysio zat werd ik gebeld door de opvang, ex was zoon vergeten op te halen en ze konden hem niet bereiken >:-( gelukkig negeert hij mij niet als ik bel dus het is opgelost maar zoals altijd word ik er weer op aangekeken als moeder zijnde :-?
Vet irritant vind ik dat altijd, ik ben toch niet voor niks al 12 jaren van hem gescheiden dus hoezo word ik nog steeds afgekat als hij iets belangrijks vergeet?? Stom gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet nu een quiche en als vriend vrij is om 20 uur eten we samen nog wat kippevleugels bij de tv.
Alle reacties Link kopieren
Dan neem je vanavond toch lekker een wijntje, Viva! Misschien doe ik dat zelf ook nog wel :P

Zit je nu wel veilig op de bank, Liz? Geen enge dingen doen hoor @(

Wij aten frietjes, salade en bitterballen.

Nu een espresso en dan ga ik lezen. Straks Flikken Maastricht kijken met dochter, maar dat is tegelijk met de Slimste Mens O_O Nou ja, dan kijk ik dat terug.
Alle reacties Link kopieren
Slimste mens is weer leuk hé cookie .
Emma was en is mijn favoriet. Nu ook Rob Kemps .en Frank Evenblij vond ik ook geweldig .Caroline Brouwer is ook goed.
Leuke kandidaten weer op n enkeling na.

Ja Liz en dat anno 2021 nog steeds moet de moeder het oplossen als er op school of opvang iets is .de moeder werkt ook hoor.maar dat is waarschijnlijk niet zo belangrijk als het werk van de vader. 😟😟😟
Geniet van de kippetjes .

Wij hebben n boterham. met n worstje gegeten .

Blijft dat met wassen zitten die verven met die textielstift Viva?
Jullie hebben in ieder geval lekker gewandeld .wou vanmiddag weggaan zag de lucht zo donker worden dat ik maar niet gegaan ben .
Heb even n paar kussen slopen en tafel kleden nog van de kerst gestreken .
Straks dus even de Slimste mens kijken . Flikken kan ik morgen kijken als ik wil.
Fijne avond . :bye:
chrisjoh wijzigde dit bericht op 08-01-2021 21:53
0.28% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goede avond

Ik had vanmiddag een heel bericht geschreven, maar is gewoon weg. Daar word ik chaggy van....

Wat hebben jullie allemaal lekker gegeten ;-)

Hoop dat iedereen veilig op de bank zit haha

Heb vandaag gepoetst, gestreken, bedden verschoond en met dochter naar de eendjes geweest. Nu op de bank, en zo in bad.

Gegeten hebben we tomaten groente soep en stokbrood
Alle reacties Link kopieren
Liz, wat een dag voor jou vandaag 😔. Als een dag eenmaal zo begint ..... Op de een of andere manier heb je het als moeder altijd gedaan, zo stom! Gelukkig is het opgelost, maar wel balen allemaal.

Chris, geen idee of het blijft zitten. Maar het was een oud dekbedovertrek. Het was meer voor de leuk dan voor het gebruik. Nou moet ik zeggen (schiet mij ineens te binnen) dat het op rompertjes wel goed bleef zitten. Maar nu weet ik niet of het door de stiften kwam of door de stof ..... De lucht dreigde vandaag behoorlijk inderdaad. Maar voor ons was het wel goed even eruit.

Lieve, irritant is dat hè! Of je plaatst iets 3x omdat de pagina niet goed laad .. Drukke dag zo te lezen. Leuk naar de eendjes! Slaapt dochter al wat beter?

Cookie, ik heb vanavond lekker 2 glaasjes wijn gehad 😇. Jij ook nog?

Coetje, lekker weekend!

Voor iedereen een goed weekend en een knuffel. Maar voor nu welterusten 😘
Alle reacties Link kopieren
Lekker Viva, jezelf lekker verwennen een ander doet het vaak niet voor je😆

Nee het is nog steeds pet met die kleine meid....
Maar goed het is niet anders😉
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .vervelend Lieveke komt ze er dan uit en wil ze bij jullie slapen ?

Viva ik geen wijn .😅heb het al vaker gezegd sinds mijn man niet meer drinkt .pak ik in mijn eentje ook geen fles wijn . Vroeger samen iets drinken was gezelliger. Al moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat er toen best wel veel gedronken werd .
Dus misschien wel beter zo.al hou ik van n wijntje .

Ontbijt was koffie sneetje brood met n ei.en een sneetje met paté. en n glaasje wijn (grapje)😆

Fijne dag allen .ga opruimen etc. zoals elke dag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb nog niet bijgelezen,gister rotnieuws over tante en vriendin gehad en daar ben ik best van slag van.

De zon schijnt,het is wel koud maar ik ga toch een wandeling maken,hoop dat mijn hoofd dan wat leger word.

Ontbijt koffie en cracker kaas.
Alle reacties Link kopieren
:hug: voor jou coetje, slecht nieuws is altijd prut en heeft tijd nodig om verwerkt te worden. Doe rustig aan vandaag..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven