Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Ze bleef weer niet staan met opstappen en was weer eigenwijs, wel al een stuk minder dan met het andere bit dus de bitwissel was in elk geval niet verkeerd. Maar omdat ze wel nog steeds uitprobeerde heb ik op advies van de stal eigenaar een stalgenoot op haar laten rijden, die er echter in no time af werd gebokt :-o iets wat ze nog nooit heeft gedaan en iedereen dus ook behoorlijk verbaasde. Mij verbaasde het niet meer toen ik zag dat ze sporen aan had, iets wat ik niet eerder gezien had omdat zij haar laarzen nog aan het aantrekken was toen ik er afstapte en mijn cap droog weg ging leggen terwijl mijn vriendin Hanna vast hield. Tja.. Hanna geeft in elk geval duidelijk aan wat ze wel en niet ok vind en sporen vind ze dus net als ik niet ok.voordeel was wel dat ze er blijkbaar zelf ook zo van geschrokken is dat ze daarna braver dan ooit was toen ik er weer op ging. Wel lullig dat ik van te voren tegen stalgenoot had gezegd dat ze nog nooit iets geks heeft gedaan en dat ze nooit zou gaan bokken of steigeren of iets dergelijks :-$
Alle reacties Link kopieren
Wij aten macaroni.

Straks begint Hanna nog te balken ook 😅er zitten gewoon nog wat puber streken in Liz .zij probeert je nog uit .
coetje gezellige dag gehad.en wij n rustige dag .ook heel fijn .
Ga zong even lezen en dan slapen .
Jullie allemaal lekker slapen voor straks 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Coetje wat klinkt het gezellig bij je.

Liz knap van je, ik zou daar echt geen geduld voor hebben haha. Maar het zal net als bij een kind gaan...

Viva :hug: . Je doet het zooo ontzettend goed. En wat lief van oudste.

Chris lees dat hij weer een nichtendag erop hebt zitten. Gezellig!!

Hier beetje druk. Dochter niet fit, dacht dat het nu wel weer ging. Maar spuugt net mn bed onder. Lig nu wel in een schoon bed, scheelt weer voor morgen. 1 maandagklusje is al gedaan :lol:

Vanavond aten we erwtensoep en broodjes gezond
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke,beterschap voor dochter.
Het heerst hoor ik van oudste,veel zieke kindjes op school en de opvang.

Ik ben al op de zaak,drukke week met het Sint weekend voor de deur.
Thuis koffie gedronken en zometeen 2 crackers met oude kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor je dochter lieveke!
Alle reacties Link kopieren
Liz,mijn stukje aan jou is foetsie.
Ik snap wel dat Hanna steigert van die sporen,vind dat altijd zielig en mijn inziens ook niet nodig.
Hoe denk jij daarover?
Alle reacties Link kopieren
Precies hetzelfde als jij coetje, mij zul je nooit met sporen zien en mijn zweepje gebruik ik alleen om de schouder te begrenzen tijdens het rijden zodat ze niet zo snel van de hoefslag af gaat als ik dat niet vraag of om iets aan te duiden met grondwerk, nooit om te slaan. Ik vond het ook niet ok dat mijn stalgenoot zonder dat mij te zeggen met sporen aan op Hanna ging rijden, ik was zoals gezegd helaas net even uit de buurt om mijn cap weg te leggen en heb het dus niet gezien, maar gelukkig kan Hanna prima voor zichzelf op komen weet ik nu :mrgreen: eigen Schuld dus wat mij betreft dat ze er afgebokt is.
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik dus ook Liz! Eigen schuld,dikke bult.
Ik heb eens gezorgd dat een koper het paard bij schoonvader niet meer mochr kopen.Hij was in de stal,paard liep niet snel genoeg naar zijn zin,schoonvader was in de andere schuur.Die man begint te slaan met een zweep..ik was woest! Schoonvader hoorde mij,die man liep tegen mij te brullen,paard helemaal over zijn toeren.Die kon dus mooi zonder paard vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk dat je aan zo'n Leipo geen paard meegeeft coetje. Mijn instructrice is ook fel tegen gelukkig, ze heeft pas toegezegd mij les te willen geven nadat ze had gezien dat ik zonder zweep en sporen kwam op de proefles. Had ik 1 van de 2 wel meegehad dan was het hele feest niet doorgegaan en had ik niet bij haar kunnen lessen. Daarvan kun je al zien dat ze het les geven echt doet omdat ze er plezier aan heeft, niet voor de centen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof jullie op je woord Liz en coetje al heb ik er geen verstand van.geen dier nemen als je er niet mee om kunt gaan.
Ik heb er alweer n lange rit opzitten onverwacht .ik had niet veel zin om mee te gaan maar aangezien man nog steeds erg veel last van zijn darmen heeft wou ik m niet alleen laten gaan .
Maar het is gelukt en we zijn weer thuis .n kliekje macaroni gegeten ben nu eieren aan het koken voor n pasta salade. Die maak ik straks even af .
Vanavond eten we weer pizza. Best vaak de laatste weken .

Lieveke beterschap voor je dochter. Hoop dat ze snel opknapt .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Rosół
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,dat blijft ook maar duren bij je man..heel vervelend voor jullie!

Vandaag 2 afspraken voor jongste,eerst bij de huisarts en vanmiddag cjg-er.
Ik heb zelf al contact gehad met andere professionals,vanmiddag gaat er vooral om wie dat dan gaat vergoeden.Duurt mij allemaal te lang dus als ik vanmiddag nog geen duidelijkheid heb zet ik zelf de hulp al in gang en betaal dat dan ook wel zelf.
Werken doe ik tussendoor thuis en mijn vriendin komt poetsen.
Ontbijt koffie en een cracker met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .nee coetje het gaat niet over bij mijn man maar zo heftig als nu en zo.n lange duur van die ontsteking .het is niet leuk .
Jouw bezoeken aan de huisarts gaan ook maar door .en hoe is het met je vriend?
Kom er niet op wat je met cjg-er bedoeld .

Werken thuis en even gezellig tussendoor koffiedrinken met je vriendin is ook gezellig

Vanmiddag naar kapper en voor de rest wens ik iedereen n fijne dag ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris,ik stuur je vanavond wel een pb.
Naar haar voor je man dat het zolang duurt!
Alle reacties Link kopieren
Liz, niet lullig voelen hoor, om wat je tegen je stadgenoot gezegd hebt over Hanna. Als er dingen gebeuren die niet oké en/of fijn zijn, dan reageer je daarop. Dat geldt voor mensen, maar ook voor dieren.

Chris, wat vervelend dat man zoveel en zo lang last blijft hebben. Komt daar nog verder onderzoek na of is het afwachten? Succes bij de kapper vandaag. Uitgebreid bezoek of?

Lieve, dankjewel 🥰! Hoe gaat het met je dochter inmiddels, al een beetje opgeknapt?

Coetje, succes vandaag met je afspraken. Het is zo rot al die wachtlijsten! Hopelijk kunnen ze jullie helpen.
Alle reacties Link kopieren
Lunch is hier een wrap (nog over van gisteren) en een cup a soep, tomaat.
Alle reacties Link kopieren
Viva,ja stomme wachtlijsten! Al kan de hulp die ik graag wil binnen 2 weken geregeld zijn.
Ik zal jullie daar vanavond allemaal een pb of mail over sturen.Voelt niet goed om dat allemaal hier neer te zetten.
Ik ben best herkenbaar😀

Wat ben ik blij met mijn vriendin,huisje weer lekker schoon,allebei blij!
Had een gourmetpakket als Sint kadootje voor haar,kunnen ze toch lekker eten op Pakjesavond.

Tot later vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Zo is het ,je moet hier inderdaad niet te veel neerzetten.
Ja ik heb mijn haar wel oké .maar eerlijk gezegd zat het ook nog heel goed..maar omdat de Kerstdagen er aan komen had ze mij al n appje gestuurd dat ze al bijna vol zat voor de maand december.
En nu hoef ik pas in januari weer gelukkig pfffffff.

Gegeten hebben we lasagne met n stukje aardbeienslof als toetje .

Fijne avond en lekker slapen voor straks 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb jullie allemaal een pb gestuurd,beetje algemeen maar met veel lieve groetjes van mij😀

Gister enorm druk gehad en gisteravond bij buuf gezeten die rotnieuws heeft gekregen.Nog ruim een week in spanning voordat het zeker is,laten we hopen dat het niet zo is!
Vandaag werken en vanmiddag met mijn moeder naar het ziekenhuis.
Thuis koffie gedronken en nu 2 crackers met filet americain.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .weer n drukke dag coetje .
Net ontbeten met kruidenstokbrood . Denk dat we thuis zijn vandaag .
Heb alles wel in huis .moet nog wel naar de trekpleister. Maar is niet dringend . Fijne dag allen ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag, ik dacht vanmorgen al wat geschreven te hebben hier, maar zo te zien niet.

Lunch was 2 bruine boterhammen met kaas, een beker karnemelk en een pink lady appel.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor net dat mijn stalgenoot haar stuitje gebroken heeft @( dat voelt lullig zeg, ook al kon ik er niks aan doen en was het haar eigen keus om met sporen aan te gaan rijden. Ik hoop maar dat er geen gezeik van komt..
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij dat jij daar toch niks aan kunt doen Liz?
Soms weet ik ook niet of ik wel of niet geschreven heb Viva.
Of je hebt niet op verstuurd gedrukt . 😁
Heb al n beetje pasta salade gegeten en nu n kaasbroodje .

Heb je mail beantwoord coetje .
Voetbal staat er hier op.maar we kijken niet eens 😃
Gisteren wilde ik het Nederlands elftal wel zien maar kwam er zo veel tussen dat ik alleen weet hoe het afgelopen is .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal .
Fijne Donderdag : :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik was hier nog niet geweest,vanochtend al vroeg een afspraak op de zaak en ik was aan de late kant😀Maar gehaald dus prima verder.
Hoop over een uurtje klaar te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven