Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja het is hier ook steenkoud in de slaapkamer coetje .er zit wel n kiep raam met dubbel glas maar de achterkant van dit huis zomers wel heerlijk koel maar nu !!!!
Gisteren even weg geweest.hier gisteren ontzettend rustig allemaal druk geweest?
coetje de kleine weer weg? Lief toch hè genieten van deze tijd .
Fijne dag allen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vanmorgen nog een tweede keer flink Krabben toen ik de auto's omruilde ondanks dat vriend 1,5 uur eerder de auto ook al had gekrabd met het idee dat ik er meteen in kon stappen en weg kon. Het vroor dan ook nog 2 graden tot vanmorgen 11 uur hier. Sneeuw heb ik thuis niet gezien, in nordhorn wel. Maar alleen op de auto's, verder niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook heel koud .al had ik afgelopen nacht geen ijsbloemen op de ramen en gisternacht wel..
Ben nu al zat van deze kou.dat gaat nog wat worden de komende tijd ..
Morgen ga ik naar mijn nichtjes ben wel rond 5 uur weer thuis .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris,bij mij op zolder is het ook ijskoud,lig onder een winterdeken en daar een dekentje overheen😀 dat gaat er in de loop van de nacht wel af ivm opvliegers,ik ben altijd aan het vogelen met dekens😂

Liz,wel lief van vriend dat hij je ramen al gekrabt had!

Drukke dag gehad,net thuis.
We eten straks aardappels,spinazie,saucijzenworstje.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten zuurkool met worst en stoofperen,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Alweer aan het werk,deze laatste weken voor de feestdagen zijn altijd erf druk maar wel gezellig.
Thuis koffie gedronken en zometeen 2 crackers met kaas.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik heb een uurtje gewerkt en nu onverwachts vrij (patiënt was afspraak bij arts bijna vergeten) dus ga ik zo naar stal, rijden. Vriendin komt ook dus ik hoef niet bang te zijn dat ik ongezellig alleen ben :-)
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Liz! Gaan jullie een mooie bostocht rijden?

Nu koffie en een hamkaas croissant,baas trakteerd😀
Alle reacties Link kopieren
Was mijn Plan wel coetje om het bos in te gaan, vriendin wandelen en ik rijden (zij heeft ja helaas geen paard meer maar verzorgt Hanna 1 vaste dag per week) maar vriendin had rug en kniepijn dus dat werd hem niet. Wel jammer want ik hoop er eigenlijk op dat Hanna wel het bos in wil als er iemand voor/naast meeloopt en wil haar zo van haar onzekerheid af helpen als het om het bos gaat. Maar dat moet ik dan maar een andere keer doen, nu heb ik gewoon in de bak wat gereden.

Ik zit toevallig ook aan een ham kaas Croissant, die neem ik altijd bij de lidl mee.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het niet door kon gaan Liz.
Wel een goed plan om het met zijn 2en te proberen!

Zusje moet geopereerd en de datum is net bekend,neefje komt binnenkort een hele week logeren😍 Heb met mijn baas geregeld dat ik dan de middag thuis werk,dat kan ik doen als neefje slaapt of begin van de avond.In de ochtend is oudste ook altijd thuis en vriend is er ook nog.Wel even een gepuzzel😀
Alle reacties Link kopieren
Wat gezellig coetje, de kleine man een hele week in huis :-) voor je zusje is het niet zo leuk natuurlijk dat ze geopereerd moet worden..maar haar grootste zorg daaromtrend is dan nu in elk geval geregeld lijkt me zo, dat is in ieder geval fijn voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Fijn coetje dat dat zo opgelost kan worden .ik wil straks ook wel oppassen de kleine van dochter zus. Maar ze heeft ook al plek op de kinderopvang .en ik wil niet bij haar thuis ze heeft nl zo,n oude woning midden in de stad .en dat is hartstikke leuk maar er zit n hele steile trap naar boven in.daar durf ik alleen al bijna niet op of af .laat staan met zo.n kleintje .Ik pas natuurlijk ontzettend graag op zo leuk. Gewoon met z.n tweeën man en ik redden we het prima .van kleinzoon is nu alweer meer dan 10 jaar geleden .dus weer even oefenen .

Had vandaag nichtjes dag was weer gezellig met hapje drankje en lunch..nu in Januari pas weer .zijn in december allemaal druk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je een leuke middag had met je nichtjes Chris!
Leuk als jullie gaan oppassen straks,ook al gaat het kindje naar de opvang,blijven er nog genoeg andere momenten over waarbij oppas nodig is.
Fijn bij tante Chris❤

Voor neefje is er nog geen plaats op de opvang,zijn vader is ivm opleiding dan in het buitenland en zusje kan zeker de 1e week niet voor neefje zorgen.Daarna misschien ook nog niet maar dat zien we dan wel,valt altijd wel op te lossen.

Ik lig al lekker op bed,morgen weer vroeg.
Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lag al vroeg in bed.en sliep ook vroeg .nu lig ik even wakker ,wat gelezen en nu weer slapen 😴😴😴

Jij hebt zo.n flexibele baas coetje er is altijd wel n mouw aan te passen .plus dan nog je vriend en de grotere kinderen .dat gaat lukken .hier natuurlijk ook straks tijd genoeg en tegen die tijd gaan we het voorjaar in .👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,zolang ik mijn werk maar af krijg is alles mogelijk bij mijn baas.
Ik ben al op de zaak,thuis koffie gedronken en nu 2 crackers met oude kaas.

Fijne woensdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt waren 2 bruine bollen met kaas en een kop thee. We hebben appeltaart uit de vriezer gehaald en nemen dit straks mee naar man.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Dikke :hug: Viva!
Ik mail je vandaag ergens terug😘
Alle reacties Link kopieren
Ook van mij een dikke knuffel lieve viva :hug:
Chris fijn dat je het gezellig hebt gehad gisteren en wat en leuk vooruitzicht dat je straks ook eens zult gaan oppassen op de kleine van je tante zegger:-)
Coetje jouw baas is echt goud waard, super fijn zeg!

Ik heb deze week steeds maar gedoe met de auto's waar ik in rij, ik weet niet wat het is.. zondag gingen er meerdere lampjes branden in mijn auto toen ik weg reed dus had ik maandag vriend zijn auto mee, die bleek een sterretje in zijn voorruit te hebben die natuurlijk gescheurd is door het temperatuurverschil in de auto en buiten door de verwarming toen ik hem mee had :-? Gisteren waren de lampjes opgelost in mijn auto door vriend dus had ik mijn eigen auto terug. Vanmorgen voelde de auto raar aan onder het rijden, dus maar weer langs vriend zijn huis gegaan in de hoop dat ik zijn auto mee kon nemen maar helaas had hij die zelf mee. Bij het wegrijden reed hij heel zwaar dus maar weer uitgestapt en om de auto heengelopen, waarbij ik zag dat ik een lekke band had :cry:
Dus schoonouders wakker gemaakt en gevraagd of ik hun auto mee mocht nemen, wat gelukkig kon. Zoon dus uit mijn auto gehaald, in hun auto gezet en toen eindelijk onderweg naar school en werk. Zoon snapte er natuurlijk niks van maar soms is het nou eenmaal anders dan anders en kan ik dat ook niet veranderen..

Sv heeft ondertussen de lekke band naar de garage gebracht om te laten plakken omdat ik net gisteren nieuwe banden besteld heb die er eind volgende week op worden gezet maar helaas konden ze er niks mee :-( nu staat de auto van schoonouders dus hier voor de deur, vanavond met het eten ruilt vriend die dan om voor zijn auto waar ik dan de komende dagen mee ga rijden tot de bestellen banden binnen zijn, zodra ik dat telefoontje heb kan schoonvader of vriend 1 Band er vast opzetten en de andere 3 volgen dan gewoon volgens afspraak eind volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Dat was dus ook weer n heel gedoe Liz..❤️

Hoop Viva dat je n fijn gevoel hebt over vandaag .❤️

coetje alweer uitgewerkt ? Ik weet nog niet hoe ik mij ga noemen bij de nieuwe boreling .denk maar tante oma. .
Wij waren weer op pad. Thuis soep gegeten straks nog n kaasbroodje met iets, moet ik nog bedenken .
Gaan jullie nog op pad voor black friday deals? Ik heb nog niet echt koopjes gezien .
Wel n leuke jurk gezien voor straks voor de kerst.maar net nog even gegoogeld maar geen korting ,dan wacht ik maar af ..Morgenmiddag verjaardag .en zo is het al bijna werkend ,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vriend zijn telefoon heeft Kuren (ook niet heel raar, is een oude afdanker van mij van 5 jaar oud) dus ik hoop op een leuke aanbieding voor een nieuwe telefoon en als er korting komt op de vitaminebrok en het krachtvoer van Hanna kan het zijn dat ik daar ook nog wat van bijkoop, dat spul is duur in aankoop maar ze heeft het echt nodig. Het hooi is nl hartstikke energie en eiwit arm dit jaar zoals de dierenarts al voorspeld had helaas..
Alle reacties Link kopieren
Goede voeding is belangrijk maar ook prijzig weet ik nog Liz.Zou fijn zijn als je een goede aanbieding kan scoren.
Wat een gedoe met je auto!

Ik ga morgen even met jongste de stad in,die kan wel wat kleding gebruiken.
Dus ik hoop ook op wat leuke korting😀

Wij aten zuurkool en boerenkoolstamppot.Meteen wat bakjes voor mijn ouders en schoonmoeder dus dat was een hele klus.
Alle reacties Link kopieren
Korting op n telefoon gaat misschien nog wel lukken Liz.ik sprak met iemand die n winkel heeften zij vertelde het zijn geselecteerde items .
Eten voor Hanna dat weet ik natuurlijk niet .ik heb twee jaar geleden wel hele mooie sneakers gekocht op black friday die ik al eerder gezien had en die dag met flinke korting kunnen kopen .soms moet je ook n beetje mazzel hebben .
Maar ik ga de stad niet in om te kijken als ik iets gezien zou hebben waar ik op zou azen dan wel 😀
Fijne avond 🥳🥳
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mijn lieve Hanna kan nu nog meer van me krijgen dan voorheen nu ik haar echte geschiedenis heb achterhaald dankzij Internet..
Ik was er pasgeleden al achter gekomen dat ze van de slacht is gered door een stichting hier in duitsland die de oerfreiberger wil behouden ipv uit te laten sterven wat gebeuren gaat met de regels van de rasvereniging in Zwitserland (er zijn nog maar ongeveer 200 raszuivere merries momenteel :-? )
Ik heb gisteren een mail gestuurd aan de contactpersoon van deze stichting om te vragen om meer foto's van Hanna als veulen ( ik kan van de site zelf waar ze destijds te koop is aangeboden alleen mijn huidige profielfoto hier downloaden, de rest van de foto's niet) en ben later via whattsapp met haar in gesprek gekomen, deze vrouw vertelde me dat ze hoopt dat ze nu haar eindstation gevonden heeft en dat ze niet weer hoeft te verhuizen in de toekomst, ik blijk nl haar 5e eigenaresse al te zijn na de plek waar ze geboren is :-|, terwijl ze dus nog maar 4 is.. dat verklaarde voor mij meteen haar paniek bij het trailer laden en haar onzekerheid in zijn algemeen.
Erg jammer dat ik dat niet eerder wist omdat de vorige eigenaresse me deze info niet heeft gegeven, maar goed nu weet ik het en kan ik er rekening mee houden.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .wat zielig Liz voor Hanna.gelukkig is ze nu bij jou .kon je haar dat maar aan haar verstand brengen dat ze het nu goed heeft en dat dat zo blijft. .❤️Zou zo.n paardje dat onthouden of denken ja ja nu aardig doen en straks moet ik weer weg..

Ik ga nog even n uurtje pitten 😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat zielig Liz!!
Wel fijn dat je dat nu weet,zo kun je haar gedrag beter plaatsen.
Fijn dat jij haar gevonden hebt en een beter leven kan geven.

Ik ben aan het werk,vanmiddag met jongste naar de stad.
Thuis koffie gedronken,zometeen 2 crackers met filet americain.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven