Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Coetje, wat een pech week voor jullie zeg! Hopelijk is het niet gebroken.

Chris, je hebt het steviger te pakken dan je denkt volgens mij. Wat rond gaat is echt hardnekkig.

Lieve, hoe gaat het nu met je dochter?

Liz, is Hanna inmiddels ook weer helemaal beter?


Naar de rest zwaai ik even :hello:

Hier knapt het nog langzaam op. De kuren hebben wel geholpen, maar mijn lijf is nog als een dweil. Elke keer als ik denk, nu gaan we de goede kant op, dan is het een te hard gejuig. Hang veel met de jongste op de bank en doe wat lichte huishoudelijke taken, want ja, dat gaat toch allemaal gewoon door. De oudste 2 zijn vandaag al om 12.00 uur vrij, maar gaan uit school naar de bso.

Ontbijt waren 2 beschuiten met kaas en een kop thee. En net samen met de jongste een bakje vers fruit gehad.
Alle reacties Link kopieren
Gebroken maar geen nette breuk,doorgestuurd naar de eerste hulp en nu wachten,wachten,wachten...
Alle reacties Link kopieren
Och jee coetje, wat een rotweek! Hoe is het uiteindelijk afgelopen bij de eerste hulp?
Alle reacties Link kopieren
Dat was vooral wachten Liz...ik snap dat niet hoor..11u foto gemaakt,11.15 werd er gezegd naar de eerste hulp,daar aangemeld,naar gipskamer gebracht,vervolgens daar tot 15.45 moeten wachten op een gipsvoetje dat er over een week weer afgaat.
En het was niet druk ofzo..
Geen zin meer om te koken want chagerijnig van het wachten,vriend heeft chinees gehaald en ik ga zo naar bed,moet even bijkomen van deze week.
Alle reacties Link kopieren
Dat vreet energie coetje ondanks dat je gewoon zit te wachten.na zo veel emotie lijkt het soms of je totaal gebroken bent,
Fijne avond nog al is de avond al bijna voorbij. 😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Viva hier hetzelfde we hadden verwacht dat we vandaag wel even naar de winkel zouden kunnen maar het lukte niet nog steeds van die rare zwabber benen
Morgen toch maar proberen .winkels zijn hier dichtbij .auto dichtbij zetten .maar naar de turkse winkel´voor groente ,en ik mijn spullen bij de drogist en supermarkt .snel weer in de auto en naar huis .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat een idiote wachttijd zeg coetje voor een simpel gipsje :roll: niet normaal. Begrijpelijk dat je moe was en moest bijkomen van deze week, hopelijk heb je goed kunnen slapen?
Chris doen jullie ook nog maar even rustig aan, het lijkt er idd op dat jullie het ook slimmer te pakken hebben dan je zelf dacht zoals viva ook al zei.
Viva hoe is het nu bij jou? En lieve hoe is het met je dochter?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja ik ben nog steeds voorzichtig .straks maar eens kijken hoe het lopen gaat .hoop dat we even naar de winkel kunnen .ja wel met de auto natuurlijk maar in de winkel moeten de beentjes niet meer zwabberen .
Fijne zaterdag :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,ja lang he,dat moet toch efficienter kunnen lijkt mij.
Hoe is het met Hanna?

Chris,doe je wel voorzichtig!

Ik ga boodschappen doen en wat huishouden,maar nu eerst koffie!
Alle reacties Link kopieren
Hanna doet het prima, weer helemaal gezond en gelukkig voor mij is ze het trauma vergeten doordat ze even stil heeft gestaan ofzo want ze blijft weer gewoon los stil staan bij het opstappen en je merkt dat ze het rijden weer leuk vind :-)
Mijn nieuwe instructrice heeft haar nu ook gereden, zowel buiten als in de bak en die was erg onder de indruk van haar brave karakter, coole reactie op enge nieuwe dingen en haar leergierigheid. Haar woordelijke reactie nadat ze was afgestapt was deze: ' wow,wow, wow wat een waanzinnig lief, eerlijk en leergierig paardje heb jij uitgekozen, zeker voor haar jonge leeftijd. die worden niet veel gemaakt dus daar moet je echt heel erg zuinig op zijn. Wat een fantastisch toppaard is dit!' Dus jullie snappen dat ik retetrots ben dat ik mezelf de eigenaresse van dat toppaard mag noemen :-D
Alle reacties Link kopieren
Coetje hoe is het in de ziekenboeg bij jullie .de rust n beetje terug gekeerd?

Aaaaah Liz wat leuk dat Hanna zo bewonderd wordt .👍moet ze niet naast haar hoefijzers gaan lopen van trots .

Wij zijn hier in de buurt even naar de winkels geweest het ging maar wel blij weer thuis te zijn man ook .
Dan hebben we nu ook het ergste wel gehad .heb weer mandarijnen in huis chiips ben de laatste tijd gek op pombeertjes en heartbrekers ,kinder chps maar heerlijk .
Nog n paar bekenden gesproken. Maar wat n pokkenweer nog steeds .
Donker wind en regen maar dat zal elders in het land niet anders zijn ,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris dat kan ze sowieso niet want ze loopt op blote voetjes . hoefijzers zijn niet nodig omdat we hier zo van het zandpad het bos in lopen en voor die 2 keer in de week dat we naar de manege gaan over het harde heeft ze ze ook niet nodig, want dat is ook maar 600 meter :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht dat n paard altijd hoefijzers heeft ook in de wei.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker leuk om te horen Liz! 🥰

Chris,heartbreakers zijn hier ook favoriet momenteel.
Fijn dat jullie wat boodschapjes hebben gedaan,hier regent het ook alweer de hele dag,ik word er zo simpel van..
Alle reacties Link kopieren
Jezus Christus Coetje wat een achterlijke gladiool die vent :O ook al had je zoon wel een appel gegooid. Hoe gaat het nu met de breuk van zoon? Logisch dat je het even helemaal had gehad gisteravond :hug:

Ik heb een pakje bladerdeegvelletjes gevuld met banketbakkersroom en kersenvlaaivulling. Dus die hadden we net bij de koffie. Vriend is enthousiast en heeft er al meteen vier op :D

We eten wat later vandaag, het vlees is nog niet helemaal ontdooid.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Vannacht taxi geweest voor de oudste 2,die hadden feestje in het buur dorp.
Jongste had een vriend op bezoek,die komt zelf nog niet ver met zijn krukken.
Vanmiddag aangifte doen met jongste.

JoyAnna,dat klinkt heerlijk die flappen!

Hier staat de oven aan voor worstenbroodjes.
Alle reacties Link kopieren
Goeddmiddag .ik zou zo zin krijgen in zo.n kersenflap jammie,

Ontbijt was hier n ciabatta met kaas, en n luxe krentebrood .koffie smaakt mij nog steeds niet dus choco melk er bij koud uit pak.
Nog stedds niet 100% fit dus vandaag lekker thuis . Al wil ik ook komende week ook wel n keer shoppen heb n jurkje gezien in de sale hoop dat het er nog is als ik het kopen wil ik ga gewoon naar de winkel niet online ,

Viva kun jij het n beetje bolwerken dat lijf als n dweil herken ik.ook zwabber benen . Maar hoop dat het nu toch de goeie kant op gaat ,
Fijne zondag :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zagen er ook lekker uit zag ik JoyAnna😍😀

Chris,je lijf heeft gewoon tijd nodig om te herstellen,hopelijk iedere dag een beetje beter zodat je einde van de week dat jurkje kunt halen.

Wij hebben aangifte gedaan,krijgen zsm proces verbaal toegstuurd en nu maar wachten.De agente was heel vriendelijk en begripvol,dat was fijn.
Ook bij zieke vriend op bezoek geweest,die is opgenomen dus even een bloemetje gehaald om de kamer wat op te fleuren.
Nu even een uurtje niks en dan eens verzinnen wat we gaan eten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net nog gekeken coetje het jurkje is er nog steeds .en anders in Deventer nog is ookmmaar drie kwartier rijden.
Ik kijk wel ik ga ook absoluut niet als ik niet 100% in orde ben ,Maar het gaat de goeie kant op,
Als het goed is wordt de baby van dochter zus vandaag of morgen ook:geboren en dan moet ik mij 300 % voelen .
Ze wilde afgelopen vrijdag nog komen maar daar heb ik n stokje voor gestoken.
Ik zou toch niet willen dat ze hier de griep oploopt zo kort voor de bevalling .al vindt ze het zelf maar onzin ,ik heb het al gehad zegt ze ,nou dat kan mij niet schelen ,twee keer zou zo maar kunnen .

Fijne avond . :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Spannend Chris dat de baby er bijna is..!
Gelijk heb je hoor,je wil haar toch echt niet ziek maken.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
15-01-2023 12:25
Goeddmiddag .ik zou zo zin krijgen in zo.n kersenflap jammie,
Ciabatta en luxe krentenbrood is ook heerlijk!! En Chocomel inderdaad ook :)
Hoop dat de koffie je gauw weer smaakt :rose:

coetje schreef:
15-01-2023 10:16
JoyAnna,dat klinkt heerlijk die flappen!

Hier staat de oven aan voor worstenbroodjes.
De laatste twee zijn vanmiddag op gegaan bij de koffie. Wil van de week hartig bladerdeeg gaan maken, met hamblokjes en geraspte kaas en door de post van Chrisjoh heb ik het idee opgevist dat ik binnenkort ook iets met ciabatta wil gaan doen. En kwam vanmiddag toevallig een recept tegen voor big mac wraps, dat lijkt me ook wel wat ;-D

En worstenbroodjes :heart: :flirting:

coetje schreef:
15-01-2023 16:44
Zagen er ook lekker uit zag ik JoyAnna😍😀
:bigkiss:

Fijn dat ze vriendelijk en begripvol waren bij het aangifte doen :redrose: dat zie je ook heel vaak anders.


Zit nu lange kroepoek te eten, heb honger.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
15-01-2023 19:18
Als het goed is wordt de baby van dochter zus vandaag of morgen ook:geboren en dan moet ik mij 300 % voelen .
Ze wilde afgelopen vrijdag nog komen maar daar heb ik n stokje voor gestoken.
Ik zou toch niet willen dat ze hier de griep oploopt zo kort voor de bevalling .al vindt ze het zelf maar onzin ,ik heb het al gehad zegt ze ,nou dat kan mij niet schelen ,twee keer zou zo maar kunnen .
:heart:

Spannend Chrisjoh, dat de baby gauw geboren zal worden!
Alle reacties Link kopieren
Wij aten broodje shoarma.
Zometeen lekker douchen en naar bed,morgen weer vroeg op.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.

Pfoeh het is bij jullie allemaal nog een beetje tobben. Je kunt je zo ontzettend slap voelen na griep.

Dochter is weer opgeknapt van de buikgriep, nu is ze weer begonnen met hoesten. Werkelijk na 2 dagen school weer....

Ik een een handje Japanse mix. Eigenlijk helemaal niet lekker. Alleen die nootjes zijn lekker haha
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb middelste en een vriend vanochtend naar Eindhoven airport gebracht,die gaan met/voor school naar Litouwen.
Nu ben ik al op mijn werk.
Ik hoop op een rustige week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven