Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Oh dan kunnen jullie er ook weer op rekenen hoop het niet voor jullie .
Kreeg vanmiddag n appje of wij vanavond even wilden komen .rare tijd voor kraambezoek lijkt mij .
Maar ik ben geen kraamvrouw .heb wel gevraagd of we niet beter tot morhen kunnen wachten ,maar neeee.

Ik kan maar drie personen bereiken voor n prive bericht hier. Viva coetje en Liz
JoyAnne Cookie en Lieveke lukt mij niet .wil jullie ook de naam laten weten wil m hier niet openbaar zetten .
Fijne avond :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ga natuurlijk n paar fotos maken .we blijven niet lang .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Chris❤
Alle reacties Link kopieren
Het is n prachtig meisje .heel klein 49cm net geen drie kilo
Wat n popje ❤️
Ik ben tevreden heb haar nu gezien ..
coetje als het jou lukt wil jij dan doorgeven hoe de baby heet aan cookie Lieveke en
JoyAnne .als het niet lukt dan lukt het niet .de wil is er ,❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de felicitaties!

Wat een toestanden toch bij jullie, Coetje. Ik hoop dat het allemaal gauw weer wat gewoner wordt.

Fijn dat jullie toch nog op bezoek konden, Chris 🥰 Wellicht kun je me mailen?

Ik ben net thuis van een avondje uit maar ga zo wel snel naar bed, want morgen gewoon weer an die Arbeit. Zal bij het opstaan (en met een beetje pech de rest van de dag) wel voelen dat ik geen 18 meer ben 😂
cookielover wijzigde dit bericht op 19-01-2023 09:02
9.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen heb je n mail gestuurd cookie .
Zeker voel je dat dat je geen 18 meer bent het hestel´duurt laanger na n leuke avond

Heb goed geslapen lig nu nog lekker even te duzzelen ..
Nu weer n normale dag liep de laatste dagen toch steeds n beetje heen en weer te drentelen maar de baby is er de griep is over øwe kunnen weer normaal leven .
Hoop dat het bij viva ook de goeie kant op gaat .
Fijne dag :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Het heeft hier gesneeuwd...ziet er prachtig uit!

Chris,ik zal het straks even proberen,ik laat het hier weten.

Ik heb zo een gesprek op school van jongste,daarna werk ik thuis vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Onze vriend is vanochtend overleden😪 wat een kutweek!
Alle reacties Link kopieren
Mail ontvangen, Chris! Mail je zo of straks terug.

Vanochtend vroeg op, want ik moest om 7.30 uur alweer de trein naar Hengelo hebben O_O Koffie is een wondermiddel, haha.

Vanavond eet ik pasta met tomaat, paprika, bleekselderij en kappertjes; heb ik nu al zin in. Lunch is ook lekker: wraps met zalm, roomkaas, komkommer, spinazie en bieslook :yum:
Alle reacties Link kopieren
O nee, crosspost met Coetje: ik typte langzaam omdat ik een paar keer werd onderbroken door een collega.

Gecondoleerd lieverd, wat erg :hug: :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd lieve coetje :hug:
Alle reacties Link kopieren
Chrisjoh, van harte gefeliciteerd met de kleine meid!! En wat fijn dat je op bezoek bent geweest. Heel veel geluk en gezondheid gewenst voor de baby :heart:
Natuurlijk ben ik benieuwd naar de naam maar ik respecteer alleen maar dat je die niet openbaar online zet.

Cookielover, nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!! Fijn dat jullie even op visite zijn geweest en het later nog gaan vieren :gift:
Alle reacties Link kopieren
Coetje, gecondoleerd met het verlies van jullie vriend... :rose:
Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte gewenst voor jullie :hug:
Alle reacties Link kopieren
Toen ik dinsdag laat thuiskwam nog even gauw naar de salon aan de overkant gerend voor mijn maandelijkse afspraak om mijn wenkbrauwen te laten threaden :) en toen was er eigenlijk nog niks aan de hand. Heb gewoon een grote pan goulash voor drie dagen gemaakt, gelukkig had ik alles al wel vroeg in de ochtend voorbereid.

Gistermorgen echter opgestaan met last van mijn buik, overal spierpijn en het ene moment warm en het andere moment koud dus ik hang in mijn mooie comfy joggingpak met dikke zwarte wintersokken onder een plaid met (huisgemaakte winter)thee en mijn laptop met een serie uit jeugdsentiment :$

Denk dat ik morgen wel weer opgeknapt ben, dat hoop ik want mijn moeder wil 's avonds even langskomen. Haar fluwelen haarelastiek is kwijt en ze vroeg of ik toevallig een effen zwarte over heb. Die heb ik, samen met eentje met panterprint (die heb ik zelfs driedubbel) en dat vindt ze ook leuk en nog een lichtroze. En roze is haar lievelingskleur dus denk dat ze die ook heel mooi gaat vinden.

Die fluwelen haarelastieken heb ik zelf ook en ze zijn nu echt heel handig, na mijn dagelijkse douches gisterochtend en vanmorgen gewoon zo'n ding in mijn haren gedaan in een laaghangende losse staart, normaal draag ik het los en zit het mooi. Nu ik de afgelopen twee dagen wat ziek ben wel extra blij dat ik dinsdagavond nog het eten voor drie dagen heb gemaakt, dat komt nu heel erg handig uit.

Heb nog wat recepten gevonden die ik uit wilde schrijven, daar heb ik nu even mooi de tijd voor. En ben begonnen in een boek. Het is een thriller, de sfeer is benauwend en daardoor echt doodeng, alles wordt zo levendig geschreven dat je het gewoon voor je ziet en helemaal in het verhaal zit. Ik vind het nu al een geweldig boek!!

Heb wat waxinelichten aangestoken, het is hier gezellig :) ook al heb ik nog steeds de aanval der blaffende zeehond. De katten liggen al de hele middag lekker te slapen, die geloven het verder wel :heart:

Ik pak mijn boek er zo weer bij :) en tussendoor kijk ik met een half oog naar mijn serie van vroeger die gezellig op de achtergrond aan staat.
Alle reacties Link kopieren
En er wordt hier aan je gedacht Coetje, dat wilde ik gewoon nog even zeggen :redrose: :hug:
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
19-01-2023 12:04
Onze vriend is vanochtend overleden😪 wat een kutweek!
Gecondoleerd coetje veel sterkte : :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank je JoyAnne .het is n beauty ..als jij mij wel n prive bericht kunt sturen?dat kan ook en daar kan ik je op´antwoorden dat lukt wel .

Vervelend dat je ziek bent .hier zijn we gelukkig weer opgeknapt .
Eten doe je dus wel als je ziek bent .ik ook ik lust dan alles nog behalve koffie .
Wat lees je ?ben ik wel benieuwd naar .ik lees zelf ook bijna altijd thrillers .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!😘
We zijn allemaal een beetje van de leg,vanmiddag even met wat vrienden samen geweest,zijn kinderen zijn gelukkig allemaal nog geweest en regelen verder alles.Fijn dat hij ze iig nog gezien heeft vanochtend.
Alle reacties Link kopieren
Chrisjoh, ik heb je even een berichtje gedaan. Eten niet heel denderend, maar mijn vriend heeft wel gewoon honger (fysiek zware baan ook) dus ik was alleen maar blij dat er alvast eten voor meerdere dagen was. Inderdaad, koffie smaakt me nu ook niet echt. Ik drink nu vooral sloten thee.

Voel me klam en zweterig, het afwisselend koud en warm is nu voornamelijk warm. Op een heel vervelende manier, te warm. Gelukkig dat jij weer helemaal beter bent!

Als je zelf graag thrillers leest zal ik niet al teveel verklappen. Maar ik heb het boek dus net uit. Ik kon echt niet meer stoppen met lezen. Ik moest weten hoe het afliep. En dat was moeilijk omdat ik vaak het boek heb willen weg leggen omdat ik het gewoon te akelig vond (ik leef me nogal in zeg maar).

Het boek is steengoed (vind ik). Ik hou van boeken die me (blijven) verrassen, en als ik denk 'volgens mij gaat er nu dit gebeuren' of dat ik hoop dat dit of dat gebeurt, dat het boek me dan niet slechts 1 stap voor is, maar tien stappen en het plot ineens een hele andere wending neemt.

Het boek heet achter gesloten deuren, door BA Paris. Het was vanaf het begin af aan meeslepend, benauwend en beklemmend en dat samen met het feit dat je helemaal in het verhaal zit maakt het boek doodeng. Je hoopt dat het op een bepaalde manier afloopt, en je vraagt jezelf af wat je in zo'n situatie zou doen, of beter gezegd nog zou kunnen doen. Terwijl dat antwoord eigenlijk heel vanzelfsprekend is maar dan komt er iets -een aap uit de mouw- waar je geen rekening mee zou hebben gehouden.

Sorry ik draaf een beetje door :$ maar heb het echt net uit en zit nog helemaal in het verhaal. Tegelijkertijd probeer ik zo weinig mogelijk te verklappen voor het geval je het boek zelf wil gaan lezen.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap JoyAnna😘
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het fijn en goed is geweest dat jullie vanmiddag als vrienden een samenzijn hebben gehad Coetje. En dat zijn kinderen hem vanochtend nog hebben gezien.

Sterkte in deze moeilijke tijd, het zit jullie alles behalve mee :hug:
Alle reacties Link kopieren
Crosspost zie ik nu, dank je wel Coetje.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk ben je van de leg, Coetje. Het is veel te veel allemaal wat jullie momenteel overkomt :hug:

Hoe gaat het met jou, Viva?

Joggingpak, dikke sokken, plaid, thee en laptop klinkt bij elkaar wel heerlijk knus, JoyAnna :) Toch hoop ik dat je snel weer opknapt. Grappig, ik zat je post te lezen over de thriller en dacht: goh, dat moet een wel héél bijzonder boek zijn, maar laat ik Achter gesloten deuren nou ook gelezen hebben (paar jaar geleden alweer) en ik was er ook immens van onder de indruk! Heb het ook in een dag uitgelezen. Ik vond het bij uitstek het beste boek van B.A. Paris, al vond ik haar andere boeken ook goed, behalve Breng me terug. Haar nieuwste boek, De Gevangene, moet ik nog lezen. Als je het leuk vindt om even over het boek, bijvoorbeeld het einde, te pb'en: laat maar weten!

Ik ben nu The Grapes of Wrath van Steinbeck aan het herlezen, dat is iets heel anders dan thrillers, haha :)

Zwaai naar Liz en Lieveke!

Gisteravond was ik met een vriendin naar het Concertgebouw en daarna hebben we nog een drankje gedaan, want tijdens een concert kun je niet kletsen :biggrin: Daarna de tram naar de plek waar ik m'n auto had geparkeerd, maar toen was het al behoorlijk laat. Een voordeel is dat het dan wel lekker rustig is op de snelweg, dat dan weer wel. Vandaag weer een 'gewone' werkdag gehad en gelukkig weinig bijzonderheden.

Ik lig al in bed en ga lezen tot ik in slaap val, tot morgen :bye:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn coetje dat de kinderen er toch waren .zagen ze de ernst van de situatie ineens in .

Achter gesloten deurdn heb ik ook gelezen ben nu in haar tweede boek beggonnen Breng mij terug.
Kan mij door de geboorte van de baby even niet zo goed concentrerdn maar dat komt snel weer.

Het is gelukt JoyAnne met het prive bericht en je hebt antwoord .

Cookie nog steeds druk met werken .je maakt ook best wat kilometers zo of het nu in de auto is of net de trein .
Ik spreek af enntoe met vriendinnennaf in Zwiolle of Apeldoorn maar durf momenteel amper met de trein .staking .problemen op het spoor .
Allemmaal lekker slapen voor straks 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Cookielover, dat klinkt als een gezellige avond! Was het concert ook goed? Ik ben ooit naar de Jaarbeurs geweest, moest er ineens aan denken door jouw post. Wat toevallig dat je het boek ook hebt gelezen!! Ik heb toen ik het vanavond uit had wat recensies gecheckt op internet en daarin wordt gezegd dat de spanning voelbaar is vanaf het begin, en dat het een dreigende ondertoon heeft.

En dat het gevoel van onbehagen blijft groeien naarmate het boek vordert en je van de ene verbazing in de andere blijft vallen. Ook het benauwende gevoel tijdens het lezen doordat er iets schuilt achter alles wat gezegd en gedaan wordt, en het iets anders is dan je als lezer vermoedt.

Dat klopt ook helemaal, het dekt de lading echt.

Goed, nu hou ik op. Het is hier geen leestopic, excuses :$
Heb wel nog meer thriller tips.

Het is ook wel knus ondanks ziek zijn, ik hou van dit seizoen.

Chrisjoh, ik heb je ook weer berichtje terug gedaan!

Eten is nog geen succes, neem nog maar wat thee denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven