Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
20-01-2023 00:13
Achter gesloten deurdn heb ik ook gelezen ben nu in haar tweede boek beggonnen Breng mij terug.
Kan mij door de geboorte van de baby even niet zo goed concentrerdn maar dat komt snel weer.
Je bent niet de enige, ik heb het zelf ook ;-D Lees nu pas dat je het boek zelf ook gelezen hebt en lees ook nu pas het stukje van Cookielover over een privéberichtje over het einde! Lijkt me leuk trouwens! Ziek zijn doet mijn concentratievermogen dus niet heel goed ;-D

Breng me terug en gebroken heb ik ook liggen, daar moet ik nog aan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ben er maar uit gegaan wil niet weer de halve dag verslapen .
Wil straks even n paar boodschappen doen maar de ochtend rustig beginnen fe boodschappen kunnen ook nog na de middag .

coetje heb je nog n beetje kunnen slapen?

Fijne dag allen .tot later op de dag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Hier ligt een flink pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds.
Ik heb redelijk geslapen,wel met medicatie.
Middelste komt vandaag terug,fijn als ie weer thuis is.

Chris,ja gelukkig is ie de laatste uren niet alleen geweest en niet alleen gestorven.

Ik werk thuis,vanmiddag met vriend wat boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou middelste komt toch niet thuis,vlucht gecanceld.Een hoop geregel maar hij vliegt nu morgen via Letland naar Amsterdam.

Ik heb iig nog wat kunnen werken vandaag en vanmiddag wat boodschappen voor het weekend gedaan.Wij aten kaasfondue.
Alle reacties Link kopieren
Lekker kaasfondue eten wij te weinig morgen eens iets kopen aan mozzarella voor over de pizza .dan heb ik dat in ieder geval in huis .moet ik wel iemand uitnodigen want is niet zo man zijn eten .

Gelukkig coetje dat de kinderen er bij waren . Was anders te erg .

Ik geloof gisteren de rijdende rechter te kijken moest ik aan jou denken .moet jij ook maar inschakelen voor de burenruzie .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris,zou het bijna doen maar ik hoef niet met mijn hoofd op tv😂
Het gaat wel weer flink tekeer hiernaast.
Alle reacties Link kopieren
Ik wou al zeggen als je het doet even melden he .ga ik kijken
Sterkte weer :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Middelste is bijna thuis,vriend is hem ophalen op Schiphol.
Er komt vanmiddag een vriendin op visite,even bijkletsen,als het droog is gaan we een wandeling maken.

Fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .niks te melden weer laat opgestaan .niks aan te doen ik overleef het wel tot het weer warmer wordt .
Fijnedag :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lekker gewandeld met vriendin,onderweg een cappucinno met een stuk warm appelgebak,was heel gezellig!
Vriend had soep gemaakt dus die hebben we hier nog lekker gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben sneeuw nog coetje? Ik vond het echt koud vandaag..paar boodschappen en snelweer naar huis .
Brood gegeten vanavond uitsmijter ros.
Fijne avond
😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
In het bos op sommige plaatsen nog wat wit maar de meeste sneeuw was hier gister begin van de avond weggeregend.

Ik lig lekker in bed,nog wat tv kijken en dan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.heerlijkgeslapen
Ben er een uitgeweest om naar de wc te gaan maar vind het te koud om er uit te blijven.lekker nog even duzzelen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Vandaag gaan we naar het huis van onze vriend,samen met zijn kinderen.Dat moet zsm leeg zijn.
Nu eerst ontbijten,koffie en een warm worstenbroodje.

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad coetje een huurhuis moet voor de laatste dag van deze maand leeg .
Sterkte ermee .niet fijn zo.n dag .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.

Viva gelukkig valt het mee bij dochter, maar wat duurt het bij jou ontzettend lang. Zo naar als je je zo belabberd voelt.

Chris gefeliciteerd, zo leuk!!

Coetje gecondoleerd en veel sterkte. Probeer jezelf niet voorbij te lopen, het is zo heftig allemaal wat er in je leven aan de gang in.

Ik heb net alvast tomatensoep gekookt voor vanavond
Alle reacties Link kopieren
Lieveke ook weer van de partij.👍
Hoop dat het opschiet daar met het huis coetje .
Ja en inderdaad bij viva en de kinderen duurt het lang voor ze opknappen ..

Kippensoep gegeten stuk appeltaart .straks iets van macaroni geloof ik .
Ik ben moe en niet al te best te spreken over het weer .ik heb het steeds zo koud niet normaal .en ik haart mijn kleding steeds weer trui en sjaal en nog meer er over .wil eens n keer weer leuk gekleed gaan .omdat ik weinig de deur uitga is het ook steeds iets makkelijks .stedds kouwe handen en voeten .hoop echt dat het met n maand over is dit weer .
Dikke jassen aan is ook niet fijn in de auto .stijf en stram zit je ingesnoerd in de gordel .maar laat ik blij zijn dat we n auto hebben .je zou mij eens moeten horen janken als ik op de fiets zou moeten ,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja ben er ook weer een keer. Heb het nogal druk momenteel :facepalm:

Hier is het trouwens nog wel wit Coetje, beetje eng nu buiten alles aangebroken.

Ik lig nu in een lekker warm bad. Even opwarmen voor het naar bed gaan haha.

Vanavond aten we tomatensoep met stokbrood en heksenkaas
Alle reacties Link kopieren
Gek die verschillen qua sneeuw he Lieveke,bij schoonmoeder en in het dorp van onze vriend lag ook nog sneeuw...nou ja sneeuw..aangevroren zooi en glad!Ben 2 keer gevallen,zal morgen wel blauw zijn.
Stomme nare dag vandaag,daar is alles wel mee gezegd.
Net een lekker warme douche genomen en lig nu op bed,morgen weer werken.

Chris,ik ben de kou ook al zat hoor!
En JoyAnna geniet juist van dit weer weet ik😀

Viva en Liz,jullie al een tijdje niet gezien hier.Hoop dat we jullie snel weer hier zien 😘

Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Ik ben thuis aan het werk want heb heel slecht geslapen en ik moet zometeen naar de huisarts.
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .je hoofd zit weer te vol denk ik coetje .
Ben je blauw van het vallen of valt het mee ..

Ga ontbijten gelukkig n beetje vroeg opgestaan..maar eens kijken wat de dag brengt .
Fijne dag voor iedereen. :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen lig ik aan allerlei toeters en bellen op de eerste hart hulp.
Ik heb al langer klachten maar huisarts vertrouwde het niet en heeft me doorgestuurd.
Zodra ik nieuws heb meld ik me weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer thuis😀 heb 3 verschillende medicijnen mee,rustig aan doen,bij klachten aan de bel trekken en over 2 weken terug,Als het dan niet beter gaat wil cardioloog catheteriseren.
Moet het even laten bezinken,zag dit totaal niet aankomen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch ook wat coetje .al die stress doet n mens geen goed.

En dit weer doet n mens ook geen goed tenminste dit mens niet.maar dit mens heeft ook wel vaak wat te zeuren🤫

Wij eten straks boemboebali met rijst . Toetje vla of mandarijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg dat Chris,ben er ook wel klaar mee.En sommige dingen geven veel stress maar ja,dat is gewoon zo..
Ik ben wel een kei in maar door en doorgaan,dat moet echt wel anders maar als er zoveel dingen tegelijk gebeuren moet je ook wel doorgaan.
Maar goed,jullie zullen dat allemaal best herkennen denk ik
Ik werk de hele week verder thuis,mag ook geen auto rijden met deze medicijnen.Morgenvroeg gaat oudste mee boodschappen doen zodat ik daar komende week ook geen omkijken naar heb en het huishouden verdelen vriend en de kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven