Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .
ik vertrouw maar op jouw Liz als weer vrouw . Beterschap.
Ben net wakker eerst nog n lekker ontbijtje .
Fijne dag 🌹🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,verstandig dat je dan de pijnstillers niet neemt.Kun je geen maagbeschermer krijgen van je huisarts? Sterkte met de pijn!!

Chris,veel plezier vandaag!
Ik slaap ook zo slecht,ik slaap wel in maar word na een uur of anderhalf wakker en dan lig ik zomaar ruim 2u wakker.Leve de overgang😀

Ik ben aan het werk,vanmiddag wat boodschapjes doen als ik klaar ben.
Alle reacties Link kopieren
Lize nog gefeliciteerd. En hopelijk valt de pijn een beetje mee nu. Beterschap.

Veel plezier Chris vandaag.

Coetje en Chris ik slaap ook slecht. Bij mij lukt inslapen moeilijk. En meestal word ik rond 3 uur weer wakker en dan is het daarna af en toe dommelen. Inderdaad leve de overgang, helaas ben ik al op mijn 38e daarmee begonnen en ben er nu wel helemaal klaar mee.

Joy de nieuwe lenzen bevielen totaal niet. Veraf zag ik perfect maar lezen ging voor geen meter. Vanmorgen weer terug naar de oogarts. Conclusie de lenzen zijn wel goed maar ik ben toe aan een leesbril :O
Succes morgen met bakken!

Ik ga zo de stad in met een vriendin. Even naar een lingeriewinkel wat nieuwe bh's scoren. Daarna gaan we even de kroeg in. Misschien eten we daar wat of we houden het bij bitterballen etc.
Ben morgen ook nog vrij, pas vrijdag weer werken. Lunch was een wit bolletje met kaas en tomaat.

Fijne dag nog!
Alle reacties Link kopieren
Fladderak,troost je,ik ben ook aan de leesbril😀
Veel plezier vanmiddag met je vriendin.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
21-02-2024 13:55
Fladderak,troost je,ik ben ook aan de leesbril😀
Veel plezier vanmiddag met je vriendin.
Ik heb ook al tijden een leesbril maar die had ik alleen nodig als de lettertjes echt heel klein waren. Maar nu kan ik de normale letters ook niet meer lezen. Moet ik even aan wennen. Heb er gelijk 4 besteld zodat ik overal zo'n ding kan neerleggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lenzen .n gewone bril .en leesbril .de leesbril is perfect .de veraf bril ook .maar voor mijn gevoel zie ik met de lenzen niet meer goed.
Ben de laatste tijd aan het proberen zonder bril of lenzen te gaan .maar is ook niet alles .
Dus ik klungel nog n beetje door omdat ik niet precies weet hoe en wat .komt wel weer .
Heb pas weer voor n half jaar lenzen gekocht .en de keer daarvoor n oogmeting gehad .
Heb ook geen zin om nu alweer te gaan .morgen moet ik weer naar de praktijk ondersteuner voor de bloeddruk .
Vanmiddag was ik even in Hengelo naar Ici Paris geweest nee geen geurtje gekocht maar foundation .met n hoge beschermingsfactor .nog n paar winkels geweest niks gekocht .heb ook niks nodig en helemaal aan kleding niet .

Lingerie kopen is leuk maar passen niet . Weet mijn bh maat en merk hoef ik ook niet te passen .
Er komt wel veel kleurige kleding aan weer veel lila rose en coral .vind ik mooie kleuren en staan mij ook mooi .en zwart natuurlijk .gaan zo uiensoep eten .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Handig dat je gelijk vier stuks hebt besteld Fladderak, inderdaad op verschillende plekken leggen dan heb je er altijd eentje bij de hand voor wanneer nodig. En gezellig de stad in met je vriendin, daar nog gegeten of alleen bitterballen? Hopelijk ben je goed geslaagd voor wat je nodig had.

Hoe is het vandaag gegaan zonder pijnstillers Lizenlotte? Ik kan me goed voorstellen dat het je geen maagklachten waard is als alsnog flink pijn hebt. Succes met werken morgen, pas goed op jezelf :redrose:

Coetje ja die slaapproblemen he, ik weet er helaas alles van ;-D dat gaat je vroeg of laat ook gewoon echt opbreken. Voelt oudste zich inmiddels al wat beter?

Hahaha Chrisjoh, doo-t hènig an, ik ken hem inderdaad ;-D en nog wel wat losse Twentse woorden zoals huulbessem, moet hier zelfs nog een woordenboek hebben liggen ;-D (ooit een gast gekend die daar uit de buurt kwam, vandaar).

Lila vind ik ook mooi, wil misschien wel een truitje/t-shirtje in die kleur voor de komende seizoenen (*ril* ;-D ), lijkt me mooi bij mijn haren. Succes met de bloeddrukmeting morgen, is altijd zo'n naar gevoel.

Fijne avond allemaal :heart:
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb nu de zenuwen alweer .het doet mij echt pijn en de bloeddruk schiet dan omhoog omdat ik mij niet kan ontspannen ..😡
Lila zal jou vast staan Joy zag vandaag n prachtige foto van jou .voorlopig wordt het nog niet echt warm .
Vanmiddag zelfs n koude wind .ik probeer het te negeren en dat moet jij deze zomer ook maar doen .ik sleep je er wel doorheen😂
Hier liggen ook overal brillen door het hele huis..de neppertjes dus want mijn man heeft neppers .ik heb echte brillen en ben er voorzichtiger mee.ben doodongelukkig als ik mijn leesbril kwijt raak .
Ja slaap problemen heb ik nooit gekend is bij mij iets van de laatste maanden ..ik weet ook waar het door komt maar kan en wil ik hier niet neerzetten .
Fijne avond meisjes en voor allemaal n :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Hier liggen ook meerdere leesbrillen😀
Kinderen lachen mij tegenwoordig uit met mijn brillen overal😂😂

Liz,ben benieuwd of je kon gaan werken vandaag.

Chris,sterkte bij de huisarts😘

Joy,ik denk ook dat lila jou prachtig staat!🥰

Ik ben op de zaak,iedereen thuis is ziek zwak en misselijk.Ik wil echt niet ziek worden.Zaterdag komen er 2 vriendinnen die ik hier op het forum heb leren kennen.Daar heb ik zo'n zin in!! Dus ik stop me vol met vitamine c😂🙈
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het werken overleefd vandaag, wel met een diclofenacje want zonder was echt niet gelukt maar goed.
De diclofenac kan ik beter hebben dan de novaminsulfon, die mag vriend opmaken als hij nog weer wat zou krijgen in de toekomst want hij was daarmee pijnvrij, maar ik dus echt niet. Met de diclofenac ook niet trouwens maar het maakt de pijn wel net zo dat ik het hebben kan.

Coetje wat leuk dat je hebt afgesproken met 2 dames van hier, ik ga heel hard duimen dat je niet word aangestoken door de rest en dat het dus door kan gaan.

Chris ik hoop dat je de ha inmiddels hebt gehad en dat je voorlopig niet meer heen hoeft want bloeddruk meten is idd niet prettig.

Fladderak goed dat je meteen meerdere leesbrillen hebt gekocht, het lijkt mij heel vervelend als je steeds moet zoeken naar een bril. Ik heb zelf alleen een bril voor veraf, het lezen gaat me gelukkig nog goed af zonder lees rol tot nu toe.
Hoe was het gisteren in de stad met je vriendin? Hebben jullie daar nog wat gegeten of toch maar niet?

Joy ik heb geen idee of lila jou goed staat, jij bent de enige mrs.x hier voor mij maar het is wel een mooie kleur an sich en ik vertrouw op het oordeel van coetje en chris dus ik zeg ook doen :-)
Alle reacties Link kopieren
Nee Liz ik moet over vier weken alweer nog steeds te hoog en weer n tablet er bijj niet blij mee .😡
Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon van de spanning van dat moment komt .maar weer gaan over vier weken .heb ook vaker hoofdpijn tegenwoordig .dat is wel n veeg teken .
Mochten jullie mij hier niet meer lezen .dan weten jullie hoe laat het is 😅

Ik heb aan mijn forum verleden bij Libelle ook drie leuke contacten overgehouden jammer dat de dames zo ver weg wonen het is geen wekelijks contact .

We hebben n kopje uiensoep gegeten ik nog n mandarijn .en daar eet ik er nog wel een of twee van vanavond ..
Jullie zijn weer op de hoogte

coetje blijf uit de buurt van al die zieken anders kun je het schudden Zaterdag wens je alvast n fijne dag ❤️

Heb ook zin in mooi weer en n terrasje binnenkort weer nichtjes dag maar even iets afspreken maar alleen vind ik het ook heel leuk .
Te lang geleden dat ik eens weer heerlijk in de stad gestruind heb .ik lees Fladderak steeds en dan denk ik . IK WIL OOK 😅

En Liz ik hoop dat je n rustig weekend heb en n beetje herstellen kunt van die val .
Vanavond schijnt het nog flink onstuimig te worden dus heerlijk thuis en luisteren naar de storm .
Verder denk ik ook n rustig weekend weinig op het programma staan ..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Slecht geslapen door de storm en storm in mijn hoofd😀 vandaag naar de advocaat en maandag de proforma zitting,daar ben ik toch erg mee bezig.
Des te leuker om morgen weer bij te kletsen met de "oude" viva meiden🥰

Ik meld me vanmiddag wel weer.
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag is het alweer .ben druk met het huishouden en de ochtend is voorbij gevlogen .kom later wel weer .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag. Hier ook slecht geslapen, deels door de storm deels door de pijn zoals ik natuurlijk de hele week al doe.
Vandaag een volle werkdag gehad (6 uur) en ik moest voor ik naar mijn laatste klant ging toch wel even gauw stoppen bij huis voor een tweede pilletje want anders was het echt niet gelukt om de laatste 2 uur vol te maken :-(
Maar goed, het is gelukt en nu heb ik weekend :-)
Zoon is wel hier het hele weekend, dus echt de hele dag rusten zit er niet in maar het zal wel goed komen allemaal. Had ik mezelf maar niet van het paard af moeten gooien ;-)

Ik eet nu even een broodje kaas en daarna ga ik boodschappen doen, vanavond wil ik spaghetti maken.
Alle reacties Link kopieren
Chris balen dat je bloeddruk nog steeds niet goed is.

Lize dit weekend dan toch maar een beetje rustig aan proberen te doen.

Coetje veel plezier alvast morgen.

Denk ook dat lila je goed zal staan Joy. Gewoon doen.

Ik ben woensdag zeer goed geslaagd. Ze hebben daar zulke mooie dingen. Kon mijn geld daar wel kwijt. Ga voor de vakantie nog een keer voor wat strandjurkjes.
Vriendin en ik hebben niet in de stad gegeten maar bij haar thuis. Hebben breekbrood met aioli en een pizza gedeeld.
Vandaag gewerkt en morgenvroeg ga ik ook nog even omdat een collega ziek is.
Vanavond eten we pasta carbonara.
Alle reacties Link kopieren
Tja zieke collega ‘s is niks aan te doen wat moet dat moet.
Heerlijk dat je zo goed geslaagd bent .
Liz toch maar rustig aan proberen te doen niks forceren .
coetje veel plezier morgen ‘

En ik heb even twee voor twaalf gekeken. Daarvoor uiensoep gegeten paar kippepootjes en war fruit .
Nu lig ik onder mijn warme dons met n kruik ‘
Fine avond en voor straks lekker 💤 💤💤💤
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Heel veel plezier vandaag lieve coetje!
Fladderak Werkze nog even, hopelijk heb je een rustige dienst.
Chris heb jij nog plannen dit weekend of ga je gewoon thuis wat keutelen?
Joy hoe is het met jou, nog wat gebakken de laatste dagen?

Ik ben bang dat ik alsnog druk word vandaag, want mijn remmen gaven gisteren ineens een schuurgeluid bij het boodschappen halen :-?
Ik heb meteen gebeld om een afspraak te maken bij de dealer in de buurt (niet de dealer waar ik hem gekocht heb) en die doos zei me vrolijk dat ik de auto 26 maart wel kon brengen.. die wil me er dus nog 4 weken met versleten remmen laten rondrijden o_o
Ik heb gevraagd of dat dan niet gevaarlijk was, waarop ze zei ja dat weet ik natuurlijk ook niet, want ik weet natuurlijk niet hoe erg uw remmen versleten zijn! :-? Dus.
Daarna heb ik op de Website van de dealer gekeken waar ik mijn auto gekocht heb, daar kon ik online een afspraak maken voor woensdag, en ik zag dat je bij hun altijd een leenauto kunt huren, ook als je er geen auto ter reparatie hebt staan. ik bel daar dus straks heen om te vragen of ik de auto ook vandaag al kan brengen en een leen/huur auto mee kan krijgen zodat ik niet nog 5 dagen hoef rond te rijden met een auto met versleten remmen. Hopelijk kan dat.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz, heel verstandig om meteen naar je remmen te laten kijken.Hoop dat je plan lukt om vandaag een leenauto te krijgen.

Zin in vandaag,om 10u haal ik er 1 op bij het station,de andere komt met de auto.Ik heb allerlei lekkere dingen in huis en de dames kennende brengen die ook nog wat mee.
Ik meld me vanavond wel weer.
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen fijne dag coetje geniet er van .

Wat rot Liz je staat er ook alleen voor momenteel je vriend kan weinig voor je doen momenteel denk ik .en zonder auto is super vervelend .

Ik ga nu opstaan .geen flauw idee wat deze dag gaat brengen .ik laat mij verrassen al verwacht ik weinig spectaculairs .
Fijne Zaterdag het is toch de mooiste dag van de week .😘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lizenlotte, wat een idioot die garagehouder! Hopelijk kun je inderdaad gauw bij de ander terecht, inclusief de leenauto. Hahaha mrs X, dat klinkt bijna als een anonieme kroongetuige ;-D

Chrisjoh wat ontzettend balen van je bloeddruk en ook nog een tablet erbij, kan me levendig voorstellen dat je hevig het land hebt nu. Ook al verwacht je vandaag niets spectaculairs, hopelijk heb je toch een goede dag.

Coetje, heel veel plezier met je forumvriendinnen vandaag, hopelijk hebben jullie een fijne en gezellige dag maar dat zal vast wel! En natuurlijk ben ik benieuwd wat voor heerlijks er allemaal genuttigd is.

Logisch dat je bezig bent met wat er allemaal speelt nu, het is ook allemaal erg intensief :hug:

Wat fijn dat je zo ontzettend goed geslaagd bent Fladderak, en voor een vakantie zijn strandjurkjes inderdaad erg handig. Opstaan, douchen, zo'n ding over je hoofd trekken en klaar.

Wat lekker, breekbrood met aioli en pizza. Gouden combinatie ik zeg niks meer aan doen ;-D En pasta carbonara ook al zo lekker, Lizenlotte ook spaghetti gemaakt zie ik. Toevallig want ik was gister van plan om penne met kipfilet in roomsaus met Parmezaanse kaas te maken (dat is een van mijn favoriete kostjes, echt 'comfort food' zoals ze dat tegenwoordig heel hip noemen), alleen allebei gaar op vrijdagavond en mijn vriend moest na zijn werk toch nog even de kant van de winkels op en heeft toen een familysize-pizza meegenomen. Ideaal, even in de oven en klaar.

De kipfilet is de vriezer in gegaan, voor maandag heb ik De Spinazielasagne in de planning en vanavond wordt het iets met kip uit de oven. Ik vind het allemaal wel best hoor. Over planningen gesproken: ik heb net maar gelijk een 'bakplanning' gemaakt, op papier. Dat geeft wat overzicht.

En we hebben een tosti-ijzer! Heb er jaren een gehad, en miste het toch wel. Door de tosti-topics hier op het forum moest ik er weer aan denken en toen vond ik een hele goede aanbieding, heb hem gister besteld en hij is vandaag binnen gekomen. Fijn!
Alle reacties Link kopieren
En Lize is het gelukt je auto vandaag al weg te brengen?

Coetje veel plezier vandaag.

Tosti is altijd goed Joy. Ik heb een contactgrill. Kun je ook nog wat meer op maken dan alleen tosti. Dit in verband met ruimtegebrek.

Vanochtend gewerkt en vanmiddag eigenlijk niks gedaan. Ja bellen met Ziggo want ik kreeg Viaplay niet geactiveerd. En dat moet natuurlijk wel in orde zijn voor het nieuwe F1 seizoen. Het is gelukt en man zit nu de testdagen te bekijken.
Straks ga ik een verspakket kipsalon maken. Ben benieuwd. Geef er wel mijn eigen draai aan want er zaten ingrediënten in die ik niet zo lekker vind.
Nu een biertje want het is weekend :)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het activeren van Viaplay is gelukt Fladderak en een fijn weekend gewenst!

Die ik heb besteld heeft ook grillplaten, weet niet of ik de link hier mag plakken vanwege reclame maar als je hierop googelt kun je hem vinden:
Tomado TGS2001S

Prima aanbieding nu, de oorspronkelijke prijs zou ik te duur hebben gevonden voor wat het was en deze was maar 5 euro meer dan een normaal basic tosti-ijzer. Dus ik vind het een goede aankoop :)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .
Geniet van je tosti Joy kan af en toe zo lekker zijn 👍en n mooie aanbieding had je .
Begint het F 1 seizoen alweer Fladderak?
Wij hebben geen Viaplay maar dus zien er niet zo veel meer van .man is wel n liefhebber maar hoeft al die extra zenders niet .moet ie zelf weten .ik hoef dat niet speciaal te zien .
Ga zo douchen en aankleden daarna ontbijten .
Fijne Zondag 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag. Fladderak fijn dat het activeren van viaplay is gelukt, is de kwaliteit inmiddels al verbeterd bij viaplay? Ik hoorde vorig seizoen nl. veel klachten van bekenden die die App hebben.
Joy veel plezier met je nieuwe tostiapparaat, af en toe een tosti is best lekker. Ik maak hem alleen altijd in de airfryer, zoals zoveel dingen. Wil prima :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Gister een hele fijne gezellige dag gehad.We komen altijd tijd tekort😀

Vandaag een beetje huishouden want heb een drukke week voor de boeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven