Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier ook geen zon gezien en morgen hebben ze regen voorspeld .

Nee Fladderak nog niks gevonden maar het weer werkt ook niet echt mee . Ik ben ook dol op soep groentesoep en kippensoep zijn bij mij echt favoriet .ter afwisseling tomatensoep en uiensoep .begin trek te krijgen .

Liz hoe gaat het met je zelf je Zoon en Hannah .
Waar eten jullie altijd hier ben ik wel benieuwd naar .misschien kun en wil je dat in n prive bericht zetten hier of op F.B.?
Ik ben moe en ik voel overal spierpijn vooral in de benen en de billen onbegrijpelijk heb niet gesport ja n beetje rek en strek oefeningen maar dat doe ik wel vaker .

Nu maar weer zien wat de dag van morgen brengt .❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ga met jongste naar de film van Bob Marley vanmiddag,even iets leuks met zijn 2en.
Komende week staan er voor hem weer wat spannende dingen op de planning zoals het ophalen van de in beslag genomen goederen en helm,gesprek met hulpverlening en bezoek aan advocaat.

Liz,hoe gaat het herstel van vriend?
Hopelijk kun je vandaag op Hanna rijden.

Ontbijt koffie en warm worstenbrood.
Alle reacties Link kopieren
Chris ik weet oprecht niet hoe het restaurant heet, maar je kijkt tegen het oude stadspoortje en een Schildering van talamini aan als je naar buiten kijkt, het restaurant zelf heeft een stierekop als logo. Ze staan vooral bekend om hun spareribs begreep ik van schoonpa. Het is er altijd druk omdat het heel goed bekend staat, om die reden krijg je ook een eindtijd mee als je binnen komt. Hopelijk rinkelt er nu een belletje bij je?

Coetje beterschap voor jou, hopelijk blijft het bij een verkoudheid en heb je niet ook die rotgriep te pakken.
Fladderak wat gezellig dat je buiten hebt kunnen zitten met je collega :-)
Joy wat jammer dat de crumble mislukt is, hopelijk word de volgende beter.
Alle reacties Link kopieren
Coetje onze posts kruisten elkaar, groot gelijk dat je vandaag wat leuks gaat doen met jongste. Want er staan idd nog al wat spannende dingen op het programma volgende week zo te lezen.. sterkte daarmee :hug:
Vriend gaat morgen weer aan het werk terwijl hij volgende week pas een controlefoto kan laten maken en nog steeds dat rare gevoel in zijn schouder heeft, fysiotherapie heeft hij ook niet genomen want dat beetje bewegen kan hij zelf ook wel zegt hij. Kortom; hij is eigenwijs en ongeduldig als altijd :roll:
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier bij de film Coetje.

Alles was goed bij de tand- en oogarts Joy. Ogen een heel klein beetje achteruit gegaan. Dacht dat ik mijn lenzen een jaar of 5 had. Bleek ruim 10 jaar te zijn :O .Dus er zijn nieuwe lenzen aangemeten. Heb ze gisteren ook al binnen gekregen. Morgen ga ik ze proberen :)

Pfff het was weer een heftige dienst :( Net even met een vriendin gebeld om van me af te praten. Man is de hort op, geen idee wanneer hij thuis komt. Heb net hamburgersaus gemaakt. Vanavond zelf broodje hamburger maken met bacon, cheddar, ui en tomaat.
Nu een glas rosé met ijsblokjes.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames .coetje naar Bob Marley film 👍 Vervelend dat gedoe wat er allemaal bij komt kijken de hele nasleep..

Ja Liz daar schijnen de spareribs goed te zijn .Eet jij ze ook of iets anders?
Ik eet Spareribs het liefst thuis .vind het in n restaurant n beetje n klieder boel .
Heb ik graag n stukje vlees op mijn bord met aardappeltjes of friet ,wat sausjes eventueel knoflooksaus .
Vervelend zo.n heftige dienst Fladderak .hoop dat je het van je af hebt kunnen praten en wel goed slaapt vannacht .
Het heeft hier veel geregend .komende week schijnen er een of twee mooie dagen bij te zitten . Hoop dat we op die dagen er nog van kunnen genieten .
Fijne avond 💤💤💤
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks met spareribs Chris, vind het net als jij ook geklieder en ik vind ze vaak ook te zoet. Schoonvader neemt wel altijd de spareribs, vriend heeft ze daar ook al een paar keer gehad maar had dit keer de t bone steak. Ik had dit keer de entrecote en heb er de vorige keer de ossenhaas gehad. Ik vind de toetjes (oh nee; desserts! We hebben het over een restaurant he..) ook erg mooi opgemaakt en super lekker :p:
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het eten dan iig lekker was Liz! Gezelschap wat minder met schoonvader,maar ach,die paar uurtjes overleef je ook wel he.
Vriend is dus lekker eigenwijs,mannen eigen denk ik😀

Fladderak,fijn dat je van je af hebt kunnen kletsen bij vriendin.Lijkt me heel belangrijk!

Chris,hier heeft het de hele dag geregend en voorspellingen zijn ook niet geweldig geloof ik.

Film was leuk,niet een kneitergoede film maar ik houd van zijn muziek.
Daarna wat gaan eten met zn drieen bij een nieuwe griek.Was lekker maar volgende keer toch weer naar ons vertrouwde restaurant😀
Nu lig ik lekker in bed,morgen weer vroeg op.Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben thuis aan het werk,zometeen eerst met vriend naar de cardioloog en dan naar de tandarts.
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne maandag🍀
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ik neem ook liever n toetje dan n voorgerecht al eten we niet zo vaak buiten de deur .
Krijg het thuis ook altijd voorgezet het gaat mij meer om de hele entourage er om heen. buiten de deur neem ik n wijntje en thuis niet .
Moeten straks even de deur uit boodschappen en tanken .
Fijne dag ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook al boodschappen gedaan, heb recept en medicijnen voor zoon geregeld en wat opgeruimd.
Nu eet ik een pittige kip salade met water en straks ga ik eindelijk weer rijden met Hanna, ze heeft al met al weer 3 weken stil gestaan door dat zoon ziek was dus het word tijd.
Vanavond eten we groentesoep met een broodje braadworst, lekker makkelijk dus.
Alle reacties Link kopieren
Fijn gereden Liz?
Hier regent het al de hele middag.

Controle van vriend bij cardioloog was goed,de mijne bij de tandarts ook.Ben na de laatste fiasco wortelkanaalbehandeling naar een andere praktijk gegaan,wat een lieve mensen daar!
Ik heb ook nog gewerkt en wat wasjes gedraaid.
Zometeen komt schoondochter,die wil met mij samen grieks koken zodat zij dat komende week bij haar moeder kan doen.Prima ,doen we dat😂
Tomatenrijst,salade,griekse witte bonen en bifteki's of een pita gyros en tzaziki.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is de eerste werkdag van je vriend nu na het ongeluk gegaan Lizenlotte? En het rijden met Hanna vandaag na drie weken? Hopelijk gaat het langzaam aan ook wat beter met je zoon.
lizenlotte schreef:
19-02-2024 13:00
Vanavond eten we groentesoep met een broodje braadworst, lekker makkelijk dus.
Jullie eten klinkt echt heerlijk, krijg er spontaan zin in! Spare ribs vind ik ook vaak te zoet in een restaurant. Beter maken we het zelf of nog beter: de spare ribs die mijn vader maakt. Daar kunnen geen andere tegenop. Ik eet kliederboel trouwens wel het allerliefste buiten de deur, dan zit je zelf namelijk niet met de vettige troep thuis ;-D , want het moet toch ook allemaal meteen weer opgeruimd en schoon worden gemaakt.

Entrecote vind ik ook zo ontzettend lekker, met bearnaisesaus :-9


Fladderak, goed en ook fijn dat je even van je af kon praten met je vriendin. Als je iets heel heftigs meemaakt is het belangrijk dat kwijt te kunnen bij iemand. Hopelijk gaat het inmiddels weer een beetje. Hoe bevallen je nieuwe lenzen?
Fladderak schreef:
18-02-2024 16:16
Vanavond zelf broodje hamburger maken met bacon, cheddar, ui en tomaat.
Nu een glas rosé met ijsblokjes.
Oh, lekker!!!!


Is het vandaag allemaal gelukt buiten de deur Chrisjoh? Ik vind toetjes/desserts thuis nooit zo interessant en we eten ze eigenlijk ook nooit. In een restaurant daarentegen wel, inderdaad de hele entourage er omheen en wat Lizenlotte ook zegt: het is allemaal zo mooi opgemaakt.

Toch sla ik een voorgerecht ook zeker niet over en als ik echt zou moeten kiezen dan zou ik voor het voorgerecht gaan.


Hetig allemaal Coetje wat er allemaal op de planning staat en dan ook nog allemaal zo ontzettend kort op elkaar.

Ook al was de film niet helemaal super, je bent er toch even uit geweest samen. En in het vervolg inderdaad gewoon weer naar jullie oude vertrouwde restaurant :)

Fijn dat jullie controles bij de cardioloog en de tandarts goed waren, en ook dat je na het fiasco met de wortelkanaalbehandeling nu een fijne praktijk had. Gezellig samen koken, het klinkt echt heel erg lekker allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de soep al op. En straks eten we hutspot .

Heb jij niet gebakken vandaag Joy ?

Je vriend eigenwijs Liz .hoe bestaat het 😂mannen zijn toch nooit eigenwijs .

Even naar Duitsland geweest getankt en naar de Lidl .had nog even verder rond willen kijken naar andere winkels maar toen begon het weer te regenen .
Nu zitten we weer binnen met de krant en bij de kachel .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
19-02-2024 18:18
Ik heb de soep al op. En straks eten we hutspot .

Heb jij niet gebakken vandaag Joy ?

Je vriend eigenwijs Liz .hoe bestaat het 😂mannen zijn toch nooit eigenwijs .

Even naar Duitsland geweest getankt en naar de Lidl .had nog even verder rond willen kijken naar andere winkels maar toen begon het weer te regenen .
Nu zitten we weer binnen met de krant en bij de kachel .
Dit klinkt ook al zo lekker en gezellig :heart:
Nee vandaag niet gebakken, denk woensdag weer. We hebben gelukkig nog en moet ook even tijd vinden.
Alle reacties Link kopieren
Coetje fijn dat de controles goed waren en dat de nieuwe tandarts goed bevalt.
Jammer dat de film niet heel bijzonder was, maar ach als je sowieso van zijn muziek houdt heb je je dus ondanks dat wel vermaakt en jullie zijn er even uitgeweest :-)

Fladderak hoecis het met jou nu? Hopelijk heb je niet weer zo'n heftige dienst gehad?
Echt fijn dat je daarover kunt praten met je vriendin, dat heb je zo nodig om het los te kunnen laten.

Het werken is vriend vandaag wel wat tegen gevallen, maar natuurlijk komt dat doordat hij te laat naar bed is gegaan en niet door de pijn, dat snappen jullie.

Het rijden met Hanna ging op zich goed, ik heb voor het eerst sinds het ongeluk vorig jaar los durven galopperen en was retetrots op mezelf, om er vervolgens in de draf vanaf te sodemieteren omdat ik was afgeleid waardoor ik te laat instuurde, en toen ging de een rechtdoor en de ander de bocht om :facepalm:
Ik heb me goed zeer gedaan, kan amper lopen en bukken maar volgens de dokter op de seh is er niks gebroken en inwendige bloedingen heb ik ook niet, dat is in elk geval iets. Hij houdt het op een gekneusde rug dus.
Alle reacties Link kopieren
Wat een pech lieve Liz!! Gelukkig niks gebroken of iets anders ernstigs maar hier zul je wel even last van hebben ben ik bang.Echt heel naar voor je! Beterschap!! :hug:

Net lekker gedoucht en ik lig lekker in mijn schone bedje.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,hoe gaat het? Alles zal wel flink pijn doen.

Ik ben aan het werk en nu is oudste ziek thuis,gaat lekker rond hier.Zolang het mij maar overslaat😀
Ontbijt was thuis koffie en nu 2 crackers met kaas.

Fijne dinsdag!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor oudste coetje. Ik heb goed pijn in mijn onderrug en aan beide billen , en om de een of andere reden wil mijn rechterbeen niet zo wat ik wil. Ik heb er dus maar een kruk bij gepakt om het lopen wat makkelijker te maken.
Voor nu heb ik mijn ontbijt gemaakt en straks kunnen de pijnstillers er weer in, hopelijk werken die goed genoeg want we hebben weer een jarige in huis vandaag :-D
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .heb op je fb gekeken Liz maar zie geen jarige .maar bij deze gefeliciteerd 🎉🎉
Gekneusde ribben en zere rug kun je goed last van hebben .beterschap.
Beterschap ook voor kind coetje.
Heb er hier ook een thuis die de huisarts moet bellen en steeds uitstelt .😡

Joy jij mag n dagje bak pauze .doe gewoon wat je wil vandaag .
Fijne dag allemaal :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heb intussen de jarige 🎉🎉gezien fijne dag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Liz🥳🥳🎂
En sterkte met de pijn!! Hopelijk werkt je been weer snel mee.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd Lizenlotte!! :gift: :gift:

Gelukkig heb je niets gebroken en ook geen inwendige bloedingen maar een gekneusde rug kun je inderdaad wel even flink last van hebben... :( Heel veel beterschap gewenst :rose: :rose:

En ook heel veel beterschap voor je oudste Coetje, hopelijk gauw weer beter en slaat het jou inderdaad over.

chrisjoh schreef:
20-02-2024 10:02
Joy jij mag n dagje bak pauze .doe gewoon wat je wil vandaag .
Ik wou dat het waar was, haha. Was het maar zo'n feestje ;-D lange dag en er moest een flinke pan eten op het vuur voor meerdere dagen... Gelukkig was alles al voorbereid dus kon het zo de kookpan in kieperen maar het moet wel ruim twee uur opstaan (en regelmatig roeren natuurlijk) dus ik ben er helaas nog wel even zoet mee.

Maar heb besloten dat ik donderdag ga bakken, dan heb ik wat tijd en heb net ook het recept gekozen. En de twee volgende recepten daarna ;-D heb onderhand zoveel recepten en zoveel nieuws wat ik wil proberen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Dat ik nu de eerstkomende drie recepten heb vastgezet geeft wat rust in mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Zo is het Joy heenig an zeggen ze hier dan .maak je niet druk..
Ik ben moe slaap slecht momenteel .
Als het weer n beetje mee zit wil ik morgen even de stad in .of Hengelo .onze binnenstad is leuker maar Hengelo is makkelijker omdat ik bepaalde winkels moet hebben die hier te ver lopen zijn voor mij .
Eerst maar eens zien of het droog is morgen middag
Fijne avond 💤💤
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De voorspellingen zien er goed uit voor vandaag Chris, dus veel plezier in Hengelo vandaag ;-)
Ik was vannacht om 4 uur al wakker met maagpijn, en gisterenmiddag was ik misselijk dus ik probeer vandaag maar zonder pijnstillers en met wijde broek om mijn blauwe billen te ontzien. Het is niet dat ik zonder pijn was met pijnstillers dus dan is me dat ook geen maagpijn en misselijkheid waard..
Gelukkig vandaag nog vrij, morgen moet ik wel 2 uurtjes werken.
Hopelijk lukt dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven