Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Net terug van mijn werk. Oudste al thuis en zo de jongste 2 van de opvang ophalen. Mijn man is nog niet thuis van zijn werk, die is pas 18.30 thuis. Wel zo'n gedoe hoor, naar die opvang. Vanochtend helemaal eten zitten maken vanwege die beugel. Dan kan ze dat bij de opvang kan eten om 15.30. Anders heeft ze niks, ook weer zielig.

Vanmiddag gewoon een simpele lunch. Broodje kaas, broodje komkommer en kaas.
De kinderen ook gewoon weer de broodtrommeltjes mee. Voor de middelste dan een smoothie, geprakt fruit en een zachte liga en nog wat geprakt fruit. Voor de andere gewoon een appel, een liga en 2 boterhammen.

Zo meteen even de kinderen ophalen van de opvang zoals ik al zei. Daarna even wat drinken en dan mogen ze even TV kijken. De oudste is boven bezig met huiswerk. Dan ga ik even snijden voor vanavond. Een aantal kliekjes eigenlijk, niet zo moeilijk.

Kliekjes:
- Een restje van de pasta van gister
- Een beetje aardappelpuree van eergister
- nog 3 volle glazen smoothie

En wat nog erbij?:
- Een paar groentes voor bij de aardappelpuree
- Een beetje salade
- Een schaal met yoghurt en geprakt fruit
-------------------------------------------------------------

Wel handig zo, van alles wat. Kan iedereen pakken wat hij of zij lekker vindt en maak je de kliekjes op. Ook kan de middelste proberen wat ze lust. Aardappelpuree moet lukken, smoothie ook en yoghurt met fruit zeker. En dan kan ze van andere dingen een heel klein beetje nemen, kan ze rustig alles proberen. Maar dat gaat al best goed. Ze probeert elke dag goed dingen uit haar zelf. Ook gaat het best goed, het blijft niet bij 1 klein hapje.
Er is al genoeg discussie, ruzie en oorlog in de wereld,
dus laten we het nu gezellig houden.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat ben jij er druk mee Milkshake .verschillende gerechtjes makken kinderen halen en brengen .werken .pfffffffff .

Vanavond heel simpel n pot doperwtjes met wortelen gegeten met n aardappel en karbonaadje .mandarijn na .
Morgenmiddag komt de geiser monteur want dat was vorige week niet gelukt .hoop morgen wel .
En vanwege het mooie weer wil ik ook n dagje weg deze week .het was vandaag al erg mooi en zonnig knapt n mens van op.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
11-02-2023 23:54
Heel gewoon JoyAnne verwacht vanmij geen culinaire hoogstandjes ..ik bak n kipfileetje snij ik in blokjes .
Maak de satesaus van wijko ..die maak ik warm .en doe daar veel ketjap door en chilisaus .mooi vloeibaar niet te dik en niet te dun . Laten afkoelen en meng de kip erdoor.
Ik vind altijd heel fijn gesneden appel erdoor lekker .kunt er ook extra uien door doen .maar doe niet meer zo veel kan mijn man slecht tegen .
Ben de laatste tijd erg gek op de smaak van ketjap. Doe ik soms iets te royaal mee .
Dus simpel en snel klaar .
Lekker op n stokbroodje .
Ha dank je wel voor het recept, die ga ik opslaan en eens proberen :) met fijn gesneden appel erdoor lijkt me erg lekker!!


chrisjoh schreef:
11-02-2023 23:55
Ik zou goed met jouw vriend samen kunnen wonen .ik heb het ook altijd koud .
De hoofdpijn is natuurlijk minder .ik kan heel goed tegen warmte .heerlijk .
Ik kan er helemaal niet tegen... later vanmiddag lopend boodschappen gedaan zonder jas en kwam bezweet thuis :( zo ontzettend smerig vind ik dat. Ik had wel veel te sjouwen maar toch, ik vind het zo ranzig. Maar ik ben ook echt bang voor zweet. Hopelijk is je geiser dan morgen eindelijk gefixt :)


coetje schreef:
12-02-2023 10:04
Ik ga straks mijn nieuwe vloerkleed ophalen,ben heel benieuwd hoe dat gaat staan.Verder wat huishoudelijke dingen.
En hoe is je vloerkleed? :) Ik vind vooral hoogpolige heel mooi, maar een crime met schoon houden, dat is bijna niet te doen. Was echt een crime dus tot mijn grote spijt de deur uit gedaan.


Milkshake2023 schreef:
12-02-2023 16:44
Om 15.15 lekker een fruithapje gemaakt voor iedereen.
Lekker, dat maakte mijn moeder altijd toen we echt nog heel klein waren. Voor mij een van de weinige dingen die echt nog zo smaken als toen :)
Alle reacties Link kopieren
Oooh JoyAnne ik heb het tegenovergestelde .heerlijk zomer warm zon en genieten .ik leef nu maar half .
Zou coetje zich uitgeleefd hebben bij Robbie.?denk dat het n mooie avond is .ik heb notabene al minstens n uur geslapen .
Trusten 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij waren tegen 1u thuis en het was GEWELDIG!! Echt zo genoten! We stonden ook vrij vooraan❤
Voor diegene die mij op facebook hebben,ik zal morgen wat filmpjes posten daar.
Nu slapen,ben morgen gelukkig vrij😂 dat zal ik wel nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .heerlijk coetje zo.n avond kun je weer even op teren .
Ik wil opstaan maar vind het nog iets te koud in huis .dus nog n kwartiertje .
Fijne dag allen :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lieve dames, ontbijt waren bananen pannenkoekjes met kaneel en een kopje thee. Straks een gesprek met/bij man om te kijken hoe we ervoor staan. Daarna nog een paar uur aan het werk.

Fijne dag allemaal :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,ik hoop op positief nieuws voor je❤

Chris,ja het was echt boven verwachting!

Vandaag lekker wat aanrommelen in huis en een wandeling maken.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas en een gekookt eitje.

Fijne dag😘
Alle reacties Link kopieren
Ik rommel ook maar wat aan .n broek gestreken moet er straks nog een strijken van man .
Hele tijd bezig geweest met de computer .was helemaal ontregeld begrijp er niks van .bij alles overal uitgelogd .nog best n tijd mee bezig geweest .heb het nu voor mekaar hoop dat het blijvend is .
Kon hier nog wel inloggen 😃
Ik begrijp dat niet je kunt normaal niet ergens op klikken dat alles ontregeld is .misschien iemand bezig in te breken .?
Is onze computer niet interessant genoeg voor .staat niks bijzonders op.
Ik raad ook maar wat .omdat ik het domweg niet weet .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje, super dat het concert zo geweldig was en jullie zo'n goede plek hadden! En natuurlijk een fantastische avond met je oudste :) :heart:

Chrisjoh, hoe is het afgelopen met de geyser? Hopelijk is die inmiddels gemaakt!

Ik was wat eerder thuis vandaag, heb weer een nieuw baksel geprobeerd ;-D En voor het avondeten ga ik lasagne pepperoni (??) maken, had een recept opgevist. Ben benieuwd, het ziet er in ieder geval doodsimpel uit dus voor mij is het nu al een succes, en dan ben ik nog geeneens begonnen aan het eten ;-D
Alle reacties Link kopieren
Hoe was de lasagne JoyAnna?

Wij aten pasta met saus uit de vriezer😀
Heb de ramen gezeemd vanmiddag,het was heerlijk buiten met die zon.(Sorry JoyA) Daarna de carnavalsversiering opgehangen,ik ga zelf niet weg maar de optocht komt hier voorbij dus dat staat wel vrolijk.
Alle reacties Link kopieren
Viva ben je nog iets wijzer geworden ..? Hoop dat het de goeie kant op gaat voor jullie .❤️

Wij hebben ook lasagne gegeten.de laatste mandarijn ook opgegeten .morgen nieuwe kopen .
Deze laatste waren niet zo geweldig .

Tja carnaval het gaat gebeuren a.k.weekend .wens iedereen die het leuk vind hele fijne carnavals dagen .geniet er van en doe geen dingen waar je spijt van krijgt ,😂

Fijne avond en voor straks lekker slapen 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heb aan je gedacht vandaag Viva❤

Ik lig lekker in bed,morgen weer vroeg op en werken.
Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
JoyAnna de geiser is vervangen .dus ik kan weer lekker warm douchen morgenochtend ..dat was nl niet meer zo.vond m al n tijdje niet meer warm genoeg .
De monteur was de deur nog niet uit of mijn man stond er al onder. Even testen🤣 .en goedgekeurd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,fijn dat de geiser vervangen is.Doucht toch fijner met warm water😀

Ik ben om 7u begonnen,heb thuis een koffie gedronken en nu eet ik 2 crackers met kaas.
Einde middag weer een afspraak op school van jongste.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen het ontbijt zit er in .brood met jam en smeerkaas.
Koffie .straks douchen onder n douche die weer lekker warm wordt .kon m de laatste dagen steeds op het aller heetst zetten en dan werd ie nog maar lauw .dus dat was niet prettig . Had wel het voordeel dat we er nog sneller dan snel onderweg waren .
Fijne dag 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier rode kool aardappels en appelmoes gegeten .zat nog n klein stukje rundvlees in de pan en nu is dat ook op .vanmiddag even n paar boodschappen gehaald in n klein stadje waar het fijner is om te lopen n toeristisch stadje .heerlijk weer zonnetje erbij.
Niet te lang en te veel gelopen merk dat ik wel even weer oo moet bouwen .terwijl ik mij thuis ook de hele dag wel beweeg .
Voor straks lekker slapen 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam keurig met jongste en zijn jongerenwerker op de afgesproken tijd op school...niemand..receptioniste betreffende persoon gebeld,vlg hen was de afspraak 2uur eerder en verder wilden ze mij niet te woord staan.
Dit is al het zoveelste akkefietje,ik bel morgen zelf leerplicht en bestuur want nu word ik weggezet als onwillende ouder terwijl ik een bevestiging van de afspraak op mijn tijd in de mail heb.
Ben dat gezeik zo beu!!
Heb ook ggd en cjg betrokkenen gemaild met de bevestigingsmail ingesloten,het gaat wel over de toekomst van mijn kind.

Heb net gedoucht en lig al in bed,even proberen te ontspannen en slapen.
Sorry voor deze egopost😀
Alle reacties Link kopieren
Van je af praten coetje dit is belachelijk .probeer nu te ontspannen .en pak ze morgen maar aan ,ook niet meer denken aan wat je ze allemaal wil zeggen .je kunt nu toch niks doen eerst slapen .❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb wel wat geslapen maar ben nog wel boos.Straks even een rondje bellen.
Nu eerst naar mijn werk,tot later😘
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .kan mij voorstellen dat je nog boos bent .
Bij bepaalde mensen of instanties is het toch jouw fout en haal je nooit je gelijk.

Het is niet meer zo mooi zonnig als het was de laatste twee dagen ..
Wens iedereen n fijne dag .🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ben nu nog bozer! Niemand van die kloteschool wil mij te woord staan! Ze behandelen mij daar alsof ik een opstandige kleuter ben!
Ik heb nu maar een boze mail gestuurd😀
Alle reacties Link kopieren
Vanuit werk meteen op controle bij de cardioloog,over 2 weken dotteren.
Alle reacties Link kopieren
Waar moet je dan in hemelsnaam je beklag doen? Raar hoor.

Vanavond chinese bami gegeten met veel groentes .smaakte wel maar ben er niet dol op.
Nog n sinaasappel gegeten kon gisteren gern mooie mandarijnen vinden dus nu sinaasappel en druiven .
Fijne avond :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben vrij vandaag,heerlijk!
Ga zometeen de boodschappen voor het weekend halen en vanmiddag naar de carnavalsoptocht van de scholen kijken.Oudste doet daar ook aan mee met haar groep van de bso.

Fijne vrijdag allemaal😘

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven