Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al weg geweest. Moesten naar Nijverdal .daar gelopen we moetdn toch lopen blij dat we toch n flink eind gehaald hebben .
Paar boodschappen mee genomen nu zitten met n lekkere kom soep .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het was vandaag niet zo koud he Chris.
Wel nat,iig hier wel!

Vanmiddag gesproken met een advocaat,heel blij dat hij onze zaak gaat behartigen!!
Wij aten simpele pasta met een salade
Alle reacties Link kopieren
Klopt coetje hier ook nat .ach kunnen nog weinig verwachten he.we zitten nog maar in December .maar gelukkig is die ijzige kou weg ..
Morgen weer poetsen het lijkt of ik n echte poetser ben msar dat is niet zo Ik ben zelf ook n echte rommelkont .als ik geen zin meer heb heb ik geen zin meer doe ik ook echt niks meer .heb al twee dagen n was in de droger zitten die ik er uit moet halen . Wou m er vanmorgen uithalen maar toen moesten we weg .nou in de droger zie ik de was niet dus laat ik het nog lekker even zitten 😀
Fijne avond 💤💤💤en lekker slapen voor straks .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoop wel voor jullie coetje dat er n beetje vaart achter gezet wordt .
Als alles achter de rug is kun je het afsluiten nu word je er steeds weer mee gecontroleerd .sterkte❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een goed gevoel hebt bij de advocaat coetje, net als Chris hoop ook ik dat hij jullie goed bij staat en dat alles snel afgehandeld is zodat jullie weer vooruit kunnen kijken. Bij mij schiet het nog niet op met de letselschade helaas, ondanks dat het toch zo klaar als een klontje is en het dus helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn..
Maar goed, bij mij zijn er natuurlijk meerdere verzekeringen betrokken omdat het internationaal loopt, wat bij jullie niet zo is.

Chris mooi horloge heb je gekocht! Ik heb er zelf ook 1 gekocht met black friday, een smartwatch. Voornamelijk omdat ik zo een alarm SMS aan mijn vriend kan laten sturen als er eens iets gebeuren zou als ik alleen buiten aan het rijden ben met Hanna, met onze locatie er bij zodat ze ons kunnen vinden. Vind ik toch een prettiger idee nu ik steeds vaker alleen buiten rijdt.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Slim van je Liz! Is toch een veiliger idee.
En wat is Hanna toch een mooi exemplaar😍

Ik ben aan het werk,vanmiddag gesprek op school.Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .Goed idee Liz er kan altijd wat gebeuren nu in ieder geval n stukje zekerheid achter de hand .
Denk dat het best wat scheelde in de prijs .
Ik heb de laatste jaren n paar keer schoenen gekocht op black Friday scheelde toen best veel .
coetje weer op gesprek nu op school .je kunt wel n vergaderruimte ergens gaan huren kun je alles in een keer afhandelen .😂

Fijne dag allen ❤️alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het scheelde zeker veel Chris, ik dacht dat ik al een leuke aanbieding had met 75 euro korting maar zag 2 dagen later dat dit horloge nog weer 50 euro extra was afgeprijsd dus toen heb ik hem nog es gekocht en de 1e teruggestuurd :-$

Hanna is echt een scheet he coetje, je kunt bij haar zoveel dingen doen zonder dat ze gek gaat doen wat bij de meeste paarden echt niet kan zonder dat ze reageren.
Zo rende mijn vriend op het filmpje op fb ook ineens onverwachts van achter naar voor langs ons heen en je zag het; Hanna keek alleen een keer geïrriteerd naar hem zo van 'wat doe je??' Bij de manege ging vriend over de bakrand hangen terwijl hij met mijn jas wapperde toen ik hem vroeg die aan mij te geven en ook daar reageerde ze niet op. Vriend moet dus nog veel leren maar gelukkig hebben we het juiste paard voor het geval hij toch nog es een fout maakt :lol:
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan dan Liz…op het juiste moment toe gezlagen .

Ja ik zag je rijden op facebook 👍 n klein beetje mag Hanna toch wel schrikken zodat je haar in toom kunt houden als er onverwacht iets is..
Want er zijn gekken die juist achter gaan claxoneren als ze n paar ruiters zidn .of achter n paardentrailer willen ze sneller opschieten en moet de trailer aan de kant 😡
Maar gelukkig zijn ze niet allemaal zo .
Moet nog veel doen maar neem nu eerst pauze .en ga soep warm maken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Altijd lekker, een soepje.Wat voor soep had je?

Liz,goeie aanbieding gescoord zeg!
Moest wel lachen om je vriend😀

Ik ben nu op school,de andere afspraak van die man loopt uit..ik wacht nog 5 min,als ie er dan niet is ga ik weg,ga echt niet langer dan 10 min op hem zitten te wachten😡
Wij eten straks boerenkool en zuurkoolstamppot,met een speklapje en/of rookworst.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het gegaan coetje ?
Nog gepraat of ben je weg gegaan ?
Boerenkool gegeten jij. Wij groentesoep vanmiddag en tegen de avond n broodje knakworst .
Nog n half bakje kefir met rote crutzen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het stomme was dat hij mij gewoon aan zat te kijken vanuit een lokaal en nergens mee bezig was..ga toch niet voor jan met de korte achternaam staan wachten.Maar goed,ik heb maar aangeklopt en toen mocht ik binnen😀
Verder wel een goed gesprek en zoon staat er goed voor qua cijfers dus dat hij nu een en ander mist is niet erg.
Al moet dat niet te lang duren maar dat verwacht ik niet.Gelukkig is het over 1,5 week vakantie.

Ik heb zuurkoolstamppot gegeten,de kinderen boerenkool.En lekker voor morgen genoeg over,drukke dag dus fijn als ik dan niet hoef te koken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare kerel zeg coetje, in plaats van dat hij je nou gewoon ff binnen haalt als hij dan toch niks zit te doen :-?
Mijn vriend is idd een grapjas met zijn opmerkingen :lol: dus ik snap dat je om hem moest lachen.

Wij eten morgen stamppot, welke weet ik nog niet dat ligt er aan of vriend gaat koken of ik. Als vriend kookt word het hutspot met hachee omdat hij thuis is en anders word het zuurkool of boerenkool met worst en spekjes.
Vandaag aten we een karbonade met sla en gekookte piepers.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben aan het werk,genoeg te doen.
Vanmiddag even langs de opticien,mijn bril staat scheef op mijn neus😀
Thuis koffie gedronken en nu 2 crackers met oude kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend hutspot kookt eet ik met hem mee Liz.

Vreemde snoeshaan die docent coetje . werk ze vandaag .

Fijne dag 🌹🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van de opmerking van coetje over jouw vriend Liz heb ik het filmpje nog n keer bekeken nu met geluid 🤣
Ik heb het geluid altijd uitstaan normaal maar was gezellig om even te horen die grapjas.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben even heel druk dus weinig tijd om hier te komen kijken.Maar zag dat er al sinds woensdag niet gepost was,dat kan natuurlijk niet he😀😀
Vandaag een paar uur werken,altijd gezellig deze tijd van het jaar.En vanmiddag wat boodschappen doen.
Ontbijt was koffie en nu een broodje met ei bieslook salade.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond ja ik ben ook druk maar probeer nog steeds dagelijks hier te komen . Maar als hier weinig geschreven wordt is voor mij de aardigheid er ook n beetje af.
Kan ook niet elke dag over mijn belevenissen vertellen die zijn ook niet zo interessant .
Eerst vanmorgen naar mij nichtje geweest met dat kleine schatje .❤️ Daarna boodschappen gedaan in Duitsland moesten naar de groothandel voor vlees .
Gegeten hebben wij macaroni.
Ik hoop nog dat het hier nog opleeft .
Fijne avond.🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat hoop ik ook Chris!
Leuk dat je even naar die kleine geweest bent🥰
Man moet zeker weer rollades maken met kerst Chris?

Ik heb weekend😀 wij aten pittige kip met turks brood en salade.
Voor vriend snert uit de vriezer gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Ja was zeker leuk en ik vind het zo,n lief ding .ze zit steeds tegen mij te lachen en als ik b.v naar achteren loop kijkt ze mij stiekem na .als ik dan achterom kijk kruipt ze snel weer richting mama .ik dwing ook niet dat ze bij mij op de arm moet .al kruipt ze op de bank ook stiekem dichterbij om naar mijn ringen te grijpen .ze gaat maar stiekem haar gang zo lang mama maar in de buurt blijft❤️
Gezellige tijd coetje om te werken deze dagen en volgende week.voel jij je weer n beetje beter ? Loopt het weer iets normaler ook voor je zoon? En in jullie gezin .pfffff was toch n heftige tijd even zo tussendoor niet verwacht toch .
Ja man maakt weer rollades ik wil zien of ik tijd heb om nog n lekkere salade te maken .hoop ikmwant sLade hoort er voor mij wel bij..
Fijne avond 🌹🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fladderak schreef:
08-12-2023 16:56
Zit nu aan een glas wijn en borrelnootjes. Het is eindelijk weekend!
chrisjoh schreef:
08-12-2023 22:42
Gegeten hebben we zelfgemaakte friet met Bratwurst en appelmooes.
lizenlotte schreef:
12-12-2023 21:03
Vandaag aten we een karbonade met sla en gekookte piepers.
coetje schreef:
15-12-2023 09:12
en nu een broodje met ei bieslook salade.
Mmmm... Zomaar een greep uit alle heerlijke dingen die hier worden gegeten!! :-9 En dan zie ik ook nog broodjes knakworst, Turks brood met kip, boerenkool en wortelstamp voorbij komen, heerlijk allemaal!!

Chrisjoh, het merk ken ik niet maar wat een prachtig horloge!! En zo fijn dat je vandaag de kleine weer hebt gezien :heart: Ik heb nog wel wat recepten voor lekkere salades voor je :) Als je interesse hebt dan geef maar een gil, dan app ik ze naar je.

Lizenlotte, fijn dat jij er ook weer gezellig bij bent. Was het Chrisjoh nog gelukt de foto's door te sturen? Fudge was prima gelukt en van de week had ik echt zin weer eens een gewone recht toe recht aan cake te bakken dus dat werd een kaneel-stroopwafelcake. Heb nu ook een recept gevonden voor een custardcake (gewoon met dat poeder) dus mijn interesse is gewekt, die wil ik volgende week gaan maken. Gister een no bake taart gemaakt met oreo-bodem en ganache van witte chocola.

Ik wil ook laagjestaarten gaan proberen :) en een cake met een specifiek motief. Heb daarvoor voor een zacht prijsje een speciale bakvorm op de kop kunnen tikken dus mooie kans om uit te testen :)

Wat vreselijk balen dat het allemaal zo stroef en langzaam verloopt met de letselschadeverzekering, inderdaad ook een heel gedoe met internationaal en meerdere verzekeringen erbij betrokken. Maar wat een ontzettend goed idee van de smartwatch met alarm-sms functie!!
Inderdaad alleen op buitenritten op wellicht ook wat meer afgelegen plekken toch een heel geruststellend idee dat ze je -mocht het onverhoopt nodig zijn - kunnen lokaliseren.

Net een kop thee en het eerste stuk kerstbrood van het jaar, wat had ik daar een zin in! En het is nu de tijd van het jaar ervoor :)

Fladderak, hoe gaat het met jou? Heb je binnenkort vrij/vakantie met de feestdagen?

Coetje, fijn dat je zoon er zo goed voor staatn op school en kan me voorstellen dat het nu inderdaad een gezellige tijd is op je werk.

Ik ga ook proberen hier weer eens wat vaker langs te komen :)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Joy gelukkig ook weer in beeld .nee het is mij niet gelukt om de fotos naar Liz door te sturen via fb. Wil het nog wel weer n keer proberen .

Komende week dus de week voor Kerst vond ik toen ik nog werkte de leukste week van het jaar.gezellig extra iets mooiere kleding aan . Alles vond ik in die week iets feestelijker .
Nu is het een aaneen schakeling van feest .grapje hoor.
Wens jullie allen een fijne dag .❤️❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gezellig dat je er weer bent Joy!
Als ik tijd over heb ga ik vandaag de madeleines bakken,de oven is weer gefixt!

Chris,ik smelt altijd bij jouw berichtjes over je kleine nichtje🥰

Hier gaat het naar omstandigheden wel oke,ben echt trots op jongste hoe hij zich staande houdt.
Vandaag een verjaardag en wat boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn coetje hoop dat jullie de kerstdagen alles van jullie af kunnen zetten .

Lief van je Joy je mag mij altijd n lekker recept sturen .maar met de Kerst wil ik mijn moeders salade recept maken. Heel eenvoudig ouderwets maar lekker.

Straks eten we n kliekje heb al n stuk gebak gegeten bakje suiker pindas .
Dus kliekje is genoeg
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje, hopelijk kom je dan snel toe aan de Madeleines :) Handig ook he, dat bijgeleverde recept erbij!
Begrijpelijk dat je ontzettend trots bent op je jongste :heart: hij houdt zich inderdaad toch maar mooi staande ondanks alles en net als Chrisjoh hoop ik dat jullie alles even van jullie af kunnen zetten gedurende de feestdagen, gewoon even tijd en gezelligheid met en voor elkaar.

Chrisjoh, oh zeker lekker het recept van je moeder maken!! Mooi dat je je moeder en de traditie met haar salade zo in ere houdt :heart:
En ik ben nu ook wel heel benieuwd naar het recept.
Ouderwetse recepten zijn vaak de beste.

Een biertje nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven